Szczęśliwy posiadacz Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Witam wszystkich raz jeszcze Poszukuję odpowiedzi na temat jak w tytule, wiec nie działa mi 1 oraz 2 bieg wentylatora. Pacjent to corsa d 1.4 z silnikiem XER. Wymieniłem dwa czujniki temperatury na nowe czyli ten w chlodnicy oraz z prawej strony silnika. Wymieniony rezystor montowany do chlodnicy na uzywany ale ze spradzwonego działającego egzemplarza, bezpieczniki sprawdzone, przekazniki również były podmienione. Wentylator chlodnicy sprawny i oba biegi załączają się tylko poprzez zmostokwanie poszczególnych przekaznikow. Czy macie jakiś pomysł? Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęśliwy posiadacz Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Hej jakieś pomysły? Sprawdziłem opcomem i mam P0480 fan control 1 Circuit open. Gdzie szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Odpowiedzialny jest pin 15 i 44 w złączu XC90 w sterownikku silnika i bezpiecznik FU8 i FU9 oraz przekaźnik K30A i K30C   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęśliwy posiadacz Opublikowano 10 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Witam ponownie, chciałem tylko powiedzieć że niestety nie znalazłem przyczyny a sprawdziłem wszystko. Błędów nie ma a i tak nie działa. Rozwiązałem ten problem takim urządzeniem jak że zdjęcia. Kupiony na ebay za 16£. Jestem zadowolony z tego rozwiązania dlatego że skalibrowałem sobie włączanie wentylatora przy 96 stopniach co w przypadku corsy przedłuży życie uszczelki pod głowicą która wiadomo jest z papieru.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogoes Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 A jak rozwiążesz włączanie poszczególnych biegów wentylatora... No i co z klimą, żeby dobrze działała, to muszą być sprawne wszystkie 3biegi. Wiem, bo w zeszłym roku walczyłem z kiepsko działającą klimą i niepotrzebnie wydałem kasę na sprawdzanie czynnika, bo winą był właśnie brak 1 i 2 biegu, u mnie winny był rezystor. Jeżeli przy mostkowaniu styków prądowych przekaźników uzyskujesz wszystkie 3biegi, to zacząłbym od podłączenia pod kompa (Opcom, Delphi, WowSnooper, i pewnie wiele innych) i wejścia w test wentylatora i najpierw upewnił się, czy sterownik wysterowuje przekaźniki, jeśli nie to jeszcze do przejrzenia połączenia (przewody) i styki złączy od ECU do cewek przekaźników. Ściągnij sobie TISa (z popularnego gryzonia) i tam masz dokładne schematy, opisy (widoki i numerację) złączek, kolory przewodów, trasy wiązek itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Godzinę temu, Szczęśliwy posiadacz napisał: Błędów nie ma a i tak nie działa. Wcześniej miałeś przecież błąd .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.