Skocz do zawartości

Złodziej Prądu


Gość Użytkownik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Użytkownik

Witam

Pacjent; Astra H GTC 2005r.

Mam następujący problem otóż niedawno rozładował się akumulator bo przejechaniu kilku metrów i pozostawienie na postoju na noc spowodowało rozładowanie go do wynosi ~10.50V.

Podłączyłem go na prostownik, nie był w stanie się naładować powyżej ~12.25V, dopiero gdy odłączyłem klemy na spokojnie osiągnął naładowanie w granicach ~14.50V.

Sprawdzając w sieci natknąłem się na możliwego złodzieja prądu. Podane było że na postoju powinno utrzymywać się w graniach maksymalnie 0.05A, sprawdziłem to odpinając klemę ujemną i wyszło mi że na postoju pobiera w graniach 0.95A no więc zdecydowanie za dużo...

Winowajcą i spadkiem o 0.50A jest bezpiecznik 20A 35 który odpowiada za radio i nawigację, i jak ugryźć żeby tego się pozbyć?

Plus zostaje jeszcze to prawie ~0.40A które coś generuje, nie są to inne bezpieczniki bo zostały sprawdzone i tylko ten jeden był problem. Światło w bagażniku też nie jest winowajcą tego.

Będę wdzięczny za sugestie i rady jak pozbyć się tego problemu z samochodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Użytkownik napisał:

na postoju powinno utrzymywać się w graniach maksymalnie 0.05A,

Moja wiedza mówi że 0.02 A

11 minut temu, Użytkownik napisał:

Plus zostaje jeszcze to prawie ~0.40A które coś generuje, nie są to inne bezpieczniki bo zostały sprawdzone i tylko ten jeden był problem. Światło w bagażniku też nie jest winowajcą tego.

Zostaje alternator i rozrusznik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Użytkownik
Cytat

Moja wiedza mówi że 0.02 A

Dobrze rozumiem.

Pomysł co zrobić z tym radiem? Jak poradzić sobie z tym złodziejaszkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to fabryczne to naprawić , jeżeli nie fabryczne -wymienić na takie które pobiera mniej lub podłączyć tak aby po wyłączeniu zapłonu radio gasło całkowicie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzić jak jest podłączone.

Każde radio ma prawo się zepsuć.

Fabryczne są dopracowane aby pobór był jak najmniejszy.

Więc naprawa

Warto jeszcze odpiąć przewody zasilające od niego i sprawdzić czy dalej jest pobór.

Może być problem z przebiciem na stałym plusie do radia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Kasi radio załatwiło akumulator i mało brakło, żeby drugi też był szmelc.

Winne było CD70

Nie wiem, czy jest sens to naprawiać.

Chińczyki nawet te za 900zł już całkiem fajnie grają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności