Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najczęściej po nagrzaniu zaczyna szwankować , gdy ostygnie wraca do normy . Można sprawdzić oscyloskopem , ale jeśli na wtyczce będzie wszystko ok to zmieniasz 

 

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Sory za laikowe pytanie, ale nie chce czegoś spalić, czy zrobić zwarcia.... Rozumiem, że na włączonym zapłonie (ale nie odpalonym silniku) zmierzyć każdy z pinów, gdzie drugi koniec miernika ma iść do masy auta, ta? 

 

Gość kondzio951

Tak, dokładnie. Ja jak mierzyłem to piny pomiędzy sobą, tam powinny być dwa plusy i jeden minus ale nie pamiętam w jakiej kolejności. Zwarcia nie zrobisz dopóki nie zetkniesz czymś ze sobą pinów. 

 

Szukając po kodzie to wychodzi na to, że uziemienie jest środkowym pinem.  Nie wiem do końca co oznacza OUT, ale pewnie jest to sygnał wyjściowy czujnika? 

 

image.png.7fc7a7a4f48bf88ae9e5f490f7aa3829.png

Edytowane przez xaoo

 

Okey, pomierzyłem i niestety nadal nic nie wiem (a właściwie wiem, że wtyczki są ok). Dla obydwu na zewnętrznych pinach pokazuje 5.00/5.02 a na środku masa i dąży do tego 0.02. Wygląda ok, więc nadal nie wiem który może być uszkodzony, a niestety nie mam oscyloskopu. Ostatecznie pozostaje kupić jeden i testować - podmienić pierwszy, a jak nie pomoże to drugi. Chyba że macie jakiś pomysł? 

Edytowane przez xaoo

 

Ktoś coś może poradzić czy pozostaje kupić czujnik jeden i zamieniać raz jeden, a raz drugi jak nie pomoże? 

 

Jeśli mają takie same wtyczki i oznaczenia to czemu nie. Zawsze to jeden kupisz zamiast 2

 

9 minut temu, Marcin 83 napisał:

Jeśli mają takie same wtyczki i oznaczenia to czemu nie. Zawsze to jeden kupisz zamiast 2

 

Tak mają takie same. A co do samego czujnika, to ten co podałem jest ok? Bo widziałem, że jest wiele od 80 zł do nawet 400 za pojedynczy czujnik.

 

Ten co wrzuciłeś to 250 , ja zakładałem toprany to kosztowały coś 50-80 zł. W corsie c i astrze h . Chyba że już tak do góry poszły 

 

Ja z Topranem bym uważał.

W Octavii czujnik temp. oleju i jego poziomu kolega 3 wymieniał .

2 to były Topran . Obydwa na oscyloskopie nie miały właściwej sinusoidy.

Jak sprawdzał to MaxGear pasował dokładnie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności