Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem i brak mocy


Gość arek2812

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po kilku latach bezproblemowej eksploatacji astra zaczęła kuleć, na początku był problem z odpalaniem na zimnym silniku teraz nawet nie ma siły jechać na paliwie rozpedza się tylko po lekkim wciskaniu gazu,na lpg jest w miarę ok wzrosło też znacznie spalanie, wyczyszczona przepustnica, egr,wymienione świece żadnej poprawy. Gdzie szukać przyczyny,pompa wtryski??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś   na samym Pb ze 100 -200 km?

Sprawdzałeś parametry pracy silnika  przepływka , korekty  , ciśnienie paliwa ?

Dodatek do paliwa był dawany aby wyczyścić z wody bak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Pb jazda obecnie jest prawie niemozliwa, korekty idą raz na + raz na- po odpięciu przepływomierza obroty wzrastaja, ciśnienia op com niestety nie pokazuje, jutro zaaplikuję coś do czyszczenia układu. Może to być problem z pompą paliwa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20220831_184818.thumb.jpg.edbb25910c7ea33cf4d4ae73c30082ef.jpgPrzejechałem ponad 100 km z preparatem do czyszczenia wtrysków, żadnej poprawy i na dodatek nie chce się wyświetlić żaden błąd.Czy może to być błąd czujnika temperatury,w op com w blokach pomiarowych sa 2 znacznie różniące się wskazania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyszło po zmniejszeniu zdjęcia, mam tylko op com. Na jednym parametrze pokazuje 92 na drugim 32

 

Edytowane przez arek2812

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki program do tego trzeba?? Czy jazda z niedomagającym układem paliwowym ma wpływ na jazdę na lpg??

Edytowane przez arek2812

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak jaki?

Odpalasz opcom i klikasz nagraj.

 

Bloki pomiarowe i tam pojawi się button nagraj.

 

W silniku.

 

 

Masz wszystko, co trzeba i nie umiesz korzystać,psik :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przyczyną problemów z odpalaniem i brakiem mocy był uszkodzony oring (a właściwie jego brak) regulatora ciśnienia paliwa . Wymiana banalna ale dla tego kto wymyślił mocowanie koszyka do baku nobel!! 3 zaczepy jeszcze ujda choć trzeba sporo kombinacji żeby razem je odbezpieczyc za to 4 jest pod pływakiem i za uja nie ma do niego dostępu. Brak filtr to według mnie też błąd bo w koszu było sporo brudu i sitko też nieźle zasyfione. I na koniec najlepsze, żeby nie było zbyt piękne wywaliło błąd uszkodzenie grzałki 2 sondy. Będzie to miało wpływ na spalanie i pracę silnika?? Idę się napić..?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności