Skocz do zawartości

Coś żre prąd - Astra H.


Rekomendowane odpowiedzi

Zimno.....

Na razie co tydzień wymieniam Kasi akumulator.

 

 

A toto YATO do odpalania sprzęt daje radę.

Aku po tygodniowym postoju pokazał mi 8,5V, a YATO dało rade odpalić, jakby nówka akumulator był:).

Nie żałuję, dziś 3 razy używałem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jako, że zimno,to se zakupiłem używany altek, dam do sprawdzenia, podmienię i zrobię ten wyjęty na zapas.

Nie zginie, bo pasuje i do Kasi i do syna astry.

Taki mam plan,bo jest za zimno, żeby dwa razy rozbierać :)

 

Szkoda, że nie pasuje od turbo, bo do mnie oczywiście zapasowy mam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Altek wymieniony.

pobór prądu taki sam jak u mnie.

Czyli powinna być gitara.

 

Martwią mnie wskazania ładowania na GID, bo pokazuje przeważnie 13,9V.

Ale już wiem, że to oszukuje o jakieś 0,3V , gdzieś na kostce do GID pewnie słabe połączenie jest.

Jak odpali w poniedziałek to znaczy, że naprawiłem :)

 

EDYTA

Z ciekawości pomierzyłem oba z plusem i obudową.

W "nowym" w obie strony miernik pokazywał głupoty.

W wyjętym w jedną stronę głupoty, a w drugą 12komów.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i po wymianie alternatora ładowanie 14,2

Ale po włączeniu wszystkiego co sie dało spadło na 13,1 i się nie podniosło.

Cóż,myślę, pewnie regulator, wymieniłem i ładowanie sie podnosi do 14,2.

Myslałem, że naprawiłem, ale znów coś się dzieje z prądem.

Po wymiane mierzyłem upływ na akumulatorze i był jaku mnie, czyli 150mA.

Do czego się czepić?

Klemy?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było w okolicach 0*  i Kasia nie odpaliła.

Co dziwne było słychać przekaźnik rozrusznika, ale rozrusznik nie działał i co dziwne kontrolki nie przygasały.

Dziś w miarę ciepło, ide do auta.

Aku ma 11,5V

Wiecie, że toto odpaliło bez zająkniecia?

Coraz bardziej myślę,że klemy.

W razie "W" mam na podmianę UEC.

Klemy nie muszą być uszkodzone przy samym akumulatorze, prawda?

Może coś się dzieje przy samym rozruszniku? Bo tam jest połączenie do alternatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dobry dostęp o go wytargaj, jak niefortunnie jest umiejscowiony to potrafi się syfu nazbierać i w nim, i w silniku i na złączach 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dostęp od dołu,bez kanału nie ruszę.

W przyszłym tygodniu planuję wymianę klem - mam zapasowe.

Chyba od turbo podejdą do 1,8  :)

 

Przy okazji mogę obejrzeć rozrusznik - jedna śrubka więcej do odkręcenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności