Skocz do zawartości

Opel Corsa 1.0 c, 43kW, 2003 - Brak mocy, telepanie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

23 minuty temu, K0ras19 napisał:

nie podobają mi się spadki jego wskazań podczas przyśpieszania

A wydech jest drożny? Katalizator nie jest stopiony/spękany?

 

 

 

Przeważnie przy wadliwym zaworku przeważnie syczy przy odkręcaniu korka wlewu paliwa

 

30 minut temu, ArKos napisał:

A wydech jest drożny? Katalizator nie jest stopiony/spękany?

 

 

 

Moim zdaniem jest drożny, spaliny wydobywają się na postoju, przeźroczyste. Zapach raczej normalny, jedyne co to, ostatnio kilka razy wyleciał suchy nagar w postaci małych płytek/kamyczków. Już nie wiem czy to w tym temacie pisałem, ale zastanawiałem się czy nowy olej nie ruszył syfu i coś się przytkało.

Panowie, bardzo dziękuje za aktywność i próbę pomocy, listwę już zamówiłem, rozrząd, popychacze oraz uszczelniacze zaworów także. Dziewczyna stwierdziła, że jeszcze chce trochę tym autem pojeździć. A i też zepsutego lub "niezrobionego" nie wyobrażam sobie komuś wpychać.

Więc wróce tutaj w przyszłym tygodniu i napisze co po wymianie listwy.

Edytowane przez K0ras19

 

40 minut temu, K0ras19 napisał:

spaliny wydobywają się na postoju

To guzik znaczy.

Wykręć lambde przed katem i się przejedź. Jak pojedzie normalnie bez wypadania zapłonów, to jesteś w domu.

 

W dniu 14.01.2023 o 21:23, ArKos napisał:

To guzik znaczy.

Wykręć lambde przed katem i się przejedź. Jak pojedzie normalnie bez wypadania zapłonów, to jesteś w domu.

Dobry wieczor, 

wymieniłem listwie przejechałem 3x ten odcinek co zawsze i auto póki co działa. Na 3 między 2-3 obr./min występuje jakieś drganie ale dziewczyna mówi ze to było od zawsze i jeszcze stwierdziła ze na jałowym podczas postoju na rozgrzanym silniku auto pracuje dużo lepiej - brak chwilowych wahnięć obrotów pojawiających się co jakiś czas. 
 

listwa mimo wszystko do oddania bo przyszła z uszkodzona wtyczka. 
 

Mam nadzieje ze to było to, teraz wymiana rozrządu, popychaczy, chciałbym tez zrobić o ile dam radę uszczelniacze zaworowe, czyszczenie egr, kolektora, opuścić misę olejowa i sprawdzić jak silnik wyglada od strony wału. 
 

Jeżeli nie będzie przykrych niespodzianek to będę chciał oddać walki do regeneracji albo nabyć używane. Z tego co wiem z nowymi są problem (zły kształt krzywem).

 

+ na wstępie test UPG bo dziewczyna mówi ze ubywa płynu (mam nadzieje ze to jednak przez np pompę. 
 

Jeszcze raz bardzo dziękuje i Tobie i @adam1954za zainteresowanie tematem i może do zobaczenia przy wątku z kilkoma pytaniami o rozrząd :)

Edytowane przez K0ras19

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności