Mario84 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 (edytowane) lWitam. Jestem tu nowy... Mam corse D 1.0 i uporczywy blad 0171. Sprawdzilem cisnienie paliwa, wymienilem świece, sprawdzilem zawor par paliwa cewki wyglądają ok. Sonda daje odczyt na wolnych 0-0.7 V. Sprawdzilem dolot. Nie znalazlem przeplywki podobno nie ma w tym silniku . Dalej zapala sie blad 0171, długoterminowa korekta 25%. Jak jade stabilnie to chwilowa korekta wskakuje na 25% i jakby szarpie. Jak dodam gazu to korekty spadają i przestaje szaprac.Co to może byc co jeszcze sprawdzić ?? Miał ktoś podobny problem ?? Edytowane 12 Lutego 2023 przez Mario84   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 EVAP   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario84 Opublikowano 12 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 3 godziny temu, ArKos napisał: EVAP Sprawdzalem ten zawor i nie widac zeby puszczal....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Jak go sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario84 Opublikowano 13 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 (edytowane) Odpialem wezyk i sprawdzalem przeplyw. Zakladam ze jak odpialem od strony zbiornika i na odpalonym silniku nie bylo podcisnienia to zawor jest zamkniety... Prawda?? Czy jakos inaczej trzeba go sprawdzic?? Edytowane 13 Lutego 2023 przez Mario84   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Wyjmuje się go i dmucha z obu stron. Ma trzymać. Otwierać się ma dopiero po wysterowaniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario84 Opublikowano 13 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2023 Ok. To Evap mam sprawdzony jest OK. W czasie kazdy korekty sa na poziomie 0-10% dopiero jak zaczynam jechac w miare jednostajnie z lekkim gazem zeby utrzymac pradkosc to zaczyna bujac i wtedy wartosci korekt wskakuja na 25% co po pewnym czasie jazdy daje dlugoterminowe za duze i check engine. Czy moze byc tak ze pompa na wolnych obrotach daje 3,5-4 baru a w czasie jazdy spada i jest za malo? Nie. Mialem jak zmierzyc cisnienia w czasie jazdy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-777432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 17 godzin temu, Mario84 napisał: Czy moze byc tak ze pompa na wolnych obrotach daje 3,5-4 baru a w czasie jazdy spada i jest za malo? Owszem, może tak być. Ciśnienie i wydajność mimo, że dotyczą tego samego, mogą wprowadzać w błąd. Prawidłowe ciśnienie na jałowym nie jest jednoznaczne z poprawną wydajnością pompy przy obciążeniu silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-778326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario84 Opublikowano 15 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Zmierzylem cisnienie w czasie jazdy i jest 4 bary nie wazne jak obciążę silnik. Jak patrzalem namkarekty krotko terminowe to najgorzej znaczy 25% jest przy 2000 obrotów kiedy tylko delikatnie naciskam gaz zeby tylko utrzymac predkosc. W tym czasie szarpie tez autem. Jak al dodam mocniej gazu auto przyspiesza normalnie a korekty wahaja sie ok 5-12%. Jakieś pomysly koledzy co dalej sprawdzic.....??? Map sensor na zaplonoe pokazuje ok 14.8 psi wiec armosferyczne. Poznoej spada... Zagladalem do wtryskow to na oko wygladaja ok. Nie wiem czego jeszcze sie czepic co moze powodowac tak dziwne objawy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-778733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 A spróbuj zaślepić EGRa. Nie będzie to łatwe, bo EGR jest na wodzie i ma debilnie rurki wymyślone, ale trzeba by zakombinować i najlepiej pod kolektorem zaślepkę dać, bo tam z tego co pamiętam rurka ma prostą przylgnię bez kołnierza. Może być uchylony czyli nie do końca zamknięty i silnik ciągnie lewiznę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/96445-corsa-d-10-p-0171-wysokie-krekty-ok-25/#findComment-778735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.