Skocz do zawartości

Corsa d 1.0 p 0171 wysokie krekty ok 25%


Mario84

Rekomendowane odpowiedzi

lWitam. Jestem tu nowy... Mam corse D 1.0 i uporczywy blad 0171. Sprawdzilem cisnienie paliwa, wymienilem świece, sprawdzilem zawor par paliwa cewki wyglądają ok. Sonda daje odczyt na wolnych 0-0.7 V. Sprawdzilem dolot. Nie znalazlem przeplywki podobno nie ma w tym silniku . Dalej zapala sie blad 0171, długoterminowa korekta 25%.

Jak jade stabilnie to chwilowa korekta wskakuje na 25% i jakby szarpie. Jak dodam gazu to korekty spadają i przestaje szaprac.
Co to może byc co jeszcze sprawdzić ?? Miał ktoś podobny problem ??

Edytowane przez Mario84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odpialem wezyk i sprawdzalem przeplyw. Zakladam ze jak odpialem od strony zbiornika i na odpalonym silniku nie bylo podcisnienia to zawor jest zamkniety... Prawda?? Czy jakos inaczej trzeba go sprawdzic?? 

Edytowane przez Mario84

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. To Evap mam sprawdzony jest OK. W czasie kazdy korekty sa na poziomie 0-10% dopiero jak zaczynam jechac w miare jednostajnie z lekkim gazem zeby utrzymac pradkosc to zaczyna bujac i wtedy wartosci korekt wskakuja na 25% co po pewnym czasie jazdy daje dlugoterminowe za duze i check engine. Czy moze byc tak ze pompa na wolnych obrotach daje 3,5-4 baru a w czasie jazdy spada i jest za malo? Nie. Mialem jak zmierzyc cisnienia w czasie jazdy... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Mario84 napisał:

Czy moze byc tak ze pompa na wolnych obrotach daje 3,5-4 baru a w czasie jazdy spada i jest za malo?

Owszem, może tak być. Ciśnienie i wydajność mimo, że dotyczą tego samego, mogą wprowadzać w błąd. Prawidłowe ciśnienie na jałowym nie jest jednoznaczne z poprawną wydajnością pompy przy obciążeniu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierzylem cisnienie w czasie jazdy i jest 4 bary nie wazne jak obciążę silnik. Jak patrzalem namkarekty krotko terminowe to najgorzej znaczy 25% jest przy 2000 obrotów kiedy tylko delikatnie naciskam gaz zeby tylko utrzymac predkosc. W tym czasie szarpie tez autem. Jak al dodam mocniej gazu auto przyspiesza normalnie a korekty wahaja sie ok 5-12%. Jakieś pomysly koledzy co dalej sprawdzic.....??? 

Map sensor na zaplonoe pokazuje ok 14.8 psi wiec armosferyczne. Poznoej spada... Zagladalem do wtryskow to na oko wygladaja ok. Nie wiem czego jeszcze sie czepic co moze powodowac tak dziwne objawy... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spróbuj zaślepić EGRa. Nie będzie to łatwe, bo EGR jest na wodzie i ma debilnie rurki wymyślone, ale trzeba by zakombinować i najlepiej pod kolektorem zaślepkę dać, bo tam z tego co pamiętam rurka ma prostą przylgnię bez kołnierza. Może być uchylony czyli nie do końca zamknięty i silnik ciągnie lewiznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności