Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam drugiego kluczyka ? ale z rozkodowanego kluczyka to by błąd był, a kontrolka klucza by migała. Tymczasem u mnie błędu kluczyka nie ma, a kontrolka świeci cały czas.

Stało się tak po odpalaniu boosterem, czyli ewidentnie coś się pomerdało z elektroniką...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisalem co kolega z USA pisal ,kluczyk mu padl , zamowil nowy ale podal bledny vin i dostal taki ze przekrecil wszystko bylo ok rozrusznik krecil bledu nie bylo a mial kody dokladnie jak u ciebie. otrzymal nowy z poprawnie podanym vin i wszystko bylo OK. oczywiscie moze wina byc u Ciebie cos z elektronika a nie kluczyl. Jak juz wszystko bedzie ok to napisz co to bylo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem sprawdzić wtyczki przy sterownikach. Po odpięciu i podpięciu wtyczek od sterownika skrzyni - bez zmian. Po odpięciu i podpięciu wtyczki od sterownika silnika - trup totalny. Brak komunikacji ze starownikiem. Ewidentnie coś tu jest nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć.

Auto trafiło do elektromechanika z okolicy, polecanego ze względu na znajomość specyfiki Opla. Potwierdził on moje przypuszczenia niestety - padnięty sterownik silnika. Sterownik zostanie wysłany do Poznania, gdzie ma go ogarnąć jakiś znany elektronik (kupi drugi, przepisze VIN itd.) i ponoć ma to rozwiązać problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No dobra, Corsa w domu, pali i jeździ. Skończyło się na wymianie sterownika silnika. W starym usmażyły się linie CAN. Za sterownik + wylogowanie go i usunięcie VIN + zalogowanie do mojego auta wyszło 1000 zł + 500 zł za Immo Code w serwisie. Z tego, co rozmawiałem z elektromechanikiem, który ją robił, to ponoć nie wolno tych aut odpalać powerbankiem bo niemal natychmiast się fajczą sterowniki...

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info jak sie to wszystko zakonczylo. Dzieki forum opel24 dowiadujemy sie nowych rzeczy i pomagamy sobie wzajemnie gdziekolwiek jestesmy. Pozdrawiam.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak powerbank może usmażyć sterownik silnika.

Chyba, że akumulator leży całkowicie i nagły zastrzyk mocy?

Przecież nie dostaje 30V tylko najwyżej 14,5?

Chyba, że jakiś żółty powerbank, albo z lidla - te też były wadliwe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ja37 powerbank Yato. Zauważyłem, że podaje zasilanie impulsowo (bardzo wyraźnie to widać na akumulatorze rozładowanym na trupa - włącza się zasilanie i gaśnie). Podejrzewam, że ten sinus zasilania ubił ECU...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Yato, czarny.

Nie ubił astry z18xe i hundaya z 2023 roku I30.

Nie ubił też bmw x5 V8.

Ale tu akumulatory były "na krawędzi", czyli okolice 11V.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności