Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Zapychająca się odma


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   mati3633

mati3633
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6 16V
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 styczeń 2018 - 18:04

To jeszcze pytanie jakie temp. płynu osiąga silnik?

No i może trzeba się przyglądnąć UPG.

Zmierzyć kompresję?

Nie mam czym zmierzyć temperatury płynu. Kompresja powinna być ok po remoncie. A co to jest UPG?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9363 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 styczeń 2018 - 18:13

Uszczelka Pod Głowicą.

Nie masz do kogo podjechać na Opcoma?

Nie masz wskaźnika na desce aby widzieć jaką masz temp.?

Nie możesz sobie sprawdzić ręką kilka minut po odpaleniu silnika czy rura od termostatu do chłodnicy jest zimna czy ciepła?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   mati3633

mati3633
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6 16V
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 styczeń 2018 - 19:01

Uszczelka Pod Głowicą.

Nie masz do kogo podjechać na Opcoma?

Nie masz wskaźnika na desce aby widzieć jaką masz temp.?

Nie możesz sobie sprawdzić ręką kilka minut po odpaleniu silnika czy rura od termostatu do chłodnicy jest zimna czy ciepła?

Uszczelka pod głowicą była wymieniana temp. silnika 80-90 bliżej 90.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9363 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 styczeń 2018 - 19:08

Ale chyba wiesz że wymiana konkretnej wymianie nie równa?

Jeżeli po zdjęciu głowicy planowana była ta głowica plus sprawdzanie na szczelność i pęknięcia to ok. ale jeżeli mechanik tylko wymienił UPG to może być róznie.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   mati3633

mati3633
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6 16V
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 19 styczeń 2018 - 05:52

Ale chyba wiesz że wymiana konkretnej wymianie nie równa?

Jeżeli po zdjęciu głowicy planowana była ta głowica plus sprawdzanie na szczelność i pęknięcia to ok. ale jeżeli mechanik tylko wymienił UPG to może być róznie.

Głowica była planowana i sprawdzana.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9363 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 19 styczeń 2018 - 09:28

No to zostaje jeszcze sprawdzić jak szybko otwiera termostat.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   mati3633

mati3633
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6 16V
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 20 styczeń 2018 - 05:48

Ogólnie silnik się szybko nagrzewa i dmucha ciepłym powietrzem ale czasami na postoju dmucha zimniejszym.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9363 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 20 styczeń 2018 - 10:39

Nie o to chodzi.

Chodzi o to aby po odpaleniu silnika sprawdzić czy w momencie gdy wskazówka od temp. zaczyna się dźwigać do góry z położenia tak nazwę zerowego ,czy wtedy wąż od termostatu do chłodnicy jest ciepły.

Jeżeli jest ciepły to termostat do wymiany


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   mati3633

mati3633
  • Użytkownik
  • 25 postów
  • Model:Opel Astra II
  • Silnik:1.6 16V
  • Nadwozie:hatchback
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano dziś, 05:47

Nie o to chodzi.

Chodzi o to aby po odpaleniu silnika sprawdzić czy w momencie gdy wskazówka od temp. zaczyna się dźwigać do góry z położenia tak nazwę zerowego ,czy wtedy wąż od termostatu do chłodnicy jest ciepły.

Jeżeli jest ciepły to termostat do wymiany

Wąż jest delikatnie ciepły. Czy powinien być całkiem zimny? Miesiąc temu go wymieniałem kupiłem cały wraz z obudową firmy BEHR.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13307 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano dziś, 07:30

Delikatnie ciepły może być, termostat nigdy nie jest szczelny na 100%, nie może być, bo inaczej będzie miał kłopoty z odpowiednim działaniem.

Jeśli to ciepło jest tylko wyczuwalne a nie parzące, to jest ok.



  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse