Gość Anonymous Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 witam Też mi dzisiaj wyskoczył ten nieszczęsny samochodzik z kluczykiem czy przyczyną może być jakieś zalanie bo strasznie lało a wcześniej nie miałem problemów . Jak wyskoczy mi ten samochodzik to zafcia robi sie mułowata 2 tys obrotów i nic więcej potem mi na chwile gaśnie kontrolka i jest ok po chwili zaś to samo i tak wkoło macieju . Doradzcie co robić czekać aż dobrze wyschnie czy jechać na komputer nawet jak bedzie ok. wjechałem w naprawde dużą kałuże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-249055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Panowie u mnie jest tak, teoretycznie wszystko jest O.K ( kontrolka nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, dopiero jak włączę silnik ) Problem polega na tym że chcę sprzedać samochód, a boje się że kupujący podczas sprawdzania zobaczy ewentualne błędy. Co mam zrobić ? Samochodzik wysprzątany itp. Czyścić ten zawór EGR ? może to pomoże pozbyć się problemu. Kasować błędy ( jeżeli są jakieś ) Poratujcie radą, co zrobić by być w porządku. Nie chcę nikogo wsadzić na tzn. mukę dlatego chcę wykonać podstawowe czynności. Zaworu nie będę zmieniał bo mądre głowy powiedziały że to nie ten etap i szkoda kasy. Słucham propozycji.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248968 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 najpierw sprawdz czy sa faktycznie bledy a pozniej panikuj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Cześć wszystkim, mam dwie sprawy dotyczące naprawy tego błędu: Jak wyciągnąć/zdemontować zawór EGR (stuknąć, pukąć, popchnąć czy jak? ) Gdzie jest przepływomierz (tzw. przepływka) Pomóżcie jak najszybciej, jestem daaaleko od jakiegokolwiek serwisu, nie pytajcie gdzie. (Zafira 2.0 DTI 2005 rok ) Z góry Dziękuję i Pozdrawiam Serdecznie z końca świata   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Witam Wszystkich. Na wstępie chciałem przeprosić moderatorów za ponownie zakładanie wielokrotnie poruszanego tematu, ale przeglądałem forum i mam jeszcze większy mętlik w głowie. Proszę o nie zamykanie tematu ponieważ przeprowadziłem szereg czynności mających na celu zdiagnozowanie usterki i może będzie to pomocne innym forumowiczom. Otóż mam problem ze swoją Zafirą. Zapala sie kontrolka z kluczykiem na tle samochodu. Jak sie zapali pojazd staje sie straszliwym ,,mułem". Pedał gazu wciśniety do końca a samochód prawie stoi w miejscu. Po takim zdarzeniu nie pozostaje nic innego jak zjazd na pobocze, przegazowanie Opla i wyłączenie oraz ponowne włączenie silnika. Opiszę teraz szczegółowo co robiłem w celu wyeliminowania usterki. Komputer nr.1 Usterka- różnica ciśnień w turbinie, koszt 40 zł, sposób naprawy przeczyszczenie zaworków, tydzien spokoju Komputer nr.2 Ustertka- tutaj posiłkuje się zdjęciem ponieważ nie pamiętam nazwy tego czujnika Obrazek koszt naprawy 380 zł, nie wymieniałem ponieważ sprawdzający dawał 60 % szans że jest to wadliwa część. Komputer nr.3 (SERWIS) Usterka- Błąd P1634 uszkodzony moduł silnika koszt naprawy 4000 zł serwis 1200 zł >amator< nie wymieniałem bo .............. Komputer nr.3 brak błędów ( nawet tych zapisanych w pamięci ) Ponadto oprócz kilku prób sprawdzenia komputerowego wymieniłem przepływomierz ( nic nie dało ) wszystkie filtry ( łącznie z przeciwpyłowym ) Teraz opiszę moje spostrzeżenia. Po każdy kasowaniu błedów co miało miejsce przy wszystkich wpięciach (oprócz ostatniego ) kontrolka gasła z chwilą przekęcenia kluczyka w stacyjce na pozycję 2. Po jakimś czasie ( od tygodnia do miesiąca ) kontrolka zaczyna gasnąć z chwilą włączenia silnika. Dane techniczne pojazdu Opel Zafira 2.0 DTH r.prod 2004. Paliwo V-Power na zmianę z normalnym Dieslem ( tylko w renomowanych Stacjach Paliw) Samochodem poruszam się głównie w mieście. Średnie spalanie (może to coś pomoże ) z włączoną klimą to 10 litrów na 100 km. Myślę że niczego nie przeoczyłem. Proszę o pomoc, może raz na zawsze rozwiążemy problem kontrolki z kluczukiem Pozdrawiam Wszystkich jestem nowym nabywc a opla astra g diesel 2.0 dl i po miesiącu uzytkowania wystapił mi 1 problem nie dział licznik oraz szybkosciomierz zapala się tez kontrolka abs pomózcie - dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 czujnik ABS daje sygnal do licznika o ile pamietam to w lewym kole (ale reki nie dam) podlaczyc auto pod TECHA i sie dowiesz co dokladnie padlo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 jaka czesc moze poruszac błąd 63 i 32 wydaje mi sie ze autko moze miec gdzies zwarcie [ Dodano: Wto Sie 19, 2008 14:43 ] 32 prekaznki pompy palwa /zbyt wysokie napiecie 63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie co moge zaczac z tymi błedami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-248045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 witam. widze że jak ktoś nie miał kluczyka na tle to nie miał opla w dieslu . Dzis dołączyłem do tej zacnej grupy . Po zapaleniu się kontrolki moja Zafira straciła nagle moc. kontrolka jeszcze zgasła samochód i ruszył z kopyta. niestety póżniej kontrolka już nie gasła na stałe tylko na chwilę po przekroczeniu 2 tyś. obrotów. gaśnie ona po uruchomieniu silnika ale za chwilę włącza się znowu. z objawów wnioskuję że może to być zawór EGR. Zafira jest z 2004 roku z silnikiem 2.2 dti. w poniedziałek ruszam na komputer sprwdzić błędy i postaram się opisać co i jak było - chyba że mnie krew wcześniej zaleje co jak czytam tutaj wcale nie jest takie niemożliwe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-241284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam. Ja natomiast zauważyłem że kontrolka samochodu z kluczykiem zapalała mi sie gdy jadąc na wakacje z przyczepą campingową na autostradzie włączyłem sie za TIR-a ( tj. około 20 m za nim jadąc )po około 10 km zapala się kontrolka. Po zatrzymaniu i włączeniu silnika wszystko ok. Następnie spokojna jazda, złapanie następnego TIR-a i znowu to samo. Potrzecim razie spostrzegłem się że występuje to przy jezdzie za blisko drugiego auta - zakłócenia normalnego przepływu powietrza. Przy powrocie z wakacji ten sam problem przy jezdzie za TIR-em. Od tego czasu a zrobiłem ok.3000 km ani razu się nie zapaliła kontrolka z kluczykiem. Pozdrawiam Marek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-241197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 witam Też mi dzisiaj wyskoczył ten nieszczęsny samochodzik z kluczykiem czy przyczyną może być jakieś zalanie bo strasznie lało a wcześniej nie miałem problemów . Jak wyskoczy mi ten samochodzik to zafcia robi sie mułowata 2 tys obrotów i nic więcej potem mi na chwile gaśnie kontrolka i jest ok po chwili zaś to samo i tak wkoło macieju . Doradzcie co robić czekać aż dobrze wyschnie czy jechać na komputer nawet jak bedzie ok. wjechałem w naprawde dużą kałuże. Witam Ja mam taką samą sytuację. Smaochód kupiłem miesiąc temu. Jakieś dwa tygodnie temu pojechałem z tym na komputer. Okazało się że były jakieś błędy przepływomierza. Przy okazji sprawdziliśmy filtr powietrza (którego jeszcze nie zdążyłem wymienić) i był strasznie zasyfiony. Po wymianie niby było oki. Ale przy troche dłuższej trasie (ponad 100 km) znowu mi się zaświecił "samochodzik" i brakło mocy (powyżej 2 tys obrotów). Zupełnie losowo się włączał i wyłączał. Później wyczułem że jak jeżdze małe odległości to jest, a przy dłuższych nie. Niby czujnik w przepływomierzu jest dobry (tak pokazuje komp) ale coś nie tak. Wczoraj wymontowałem go i wyczyściłem wodą pod ciśnieniem. Dzisiaj zrobiłem ponad 100 km i nie zaświecił się "samochodzik"!!! No ale nie popadam w hura optymizm i obserwuje dalej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11214-wielokrotnie-poruszany-problem-kontrolki-z-samochodzikiem/page/9/#findComment-241053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.