Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Witam jeszcze raz ! Sprawdziłem świece żarowe wszystkie są ok ! Jeden mechanior powiedział mi , że może coś nie tak z katalizatorem ? Nie wiem co i jak a może ja mam ten problem co opisujecie z tym zaworem - ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN EGR ?? Proszę o ewentualną odpowiedź i pomoc ! Byłem teraz na wczasach i jadąc w trasie jak mi się zapalała ta nieszczęsna kontrolka to niestety tak jak opisywaliście - autko wchodzi w tryb awaryjny i przez jakiś czas nie można normalnie przygazować dopiero po jakimś czsie gdy gaśnie wtedy dostaje kopa ! prosze o ewentualne rozwiązania ! Pozdrawiam wszystkich !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 witam. a kto widzial taki cyrk???:) po odpaleniu wszystko ok. ruszam ,w momencie kiedy obroty silnika przekroczą 1500 zapala sie magiczna kontrolka i koniec jazdy tz,jazda bez doladowania. noga z gazu obroty ponizej 1500 kontrolka gasnie ,próba przyspieszenia i sytuacja powtarza sie. tragedia ,gorszego samochodu jeszcze nie mialem.po 2 miechach pompa (3250 pln) i co tydzien jakiś wydatek to termostat to inne gówno.nie ma jazdy ,zeby jedynym kosztem była ropucha. pomoze ktos z tym problemem? pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 u mnie przy odpaleniu pierwszy raz w ciagu dnia, tez pojawia sie kontrolka i gaśnie po minucie albo po przegazowaniu na ponad 3000 obrotow? podejrzewam świece co Wy o tym myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 A ja w końcu znalazłem chwilkę (jakąś godzinkę ) i wymieniłem wszystkie świece. I co? A no problem ze straszącą kontrolką odszedł I OBY NA ZAWSZE   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 U mnie to samo:) po wymianie swiec wszystko gra:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Cześć Twoja usterka u mnie już była. Problem zniknął, choć mogło być gorzej. Jest to związane z zaworem AGR systemu ekologii. W Oplu bez próby ustalenia konkretnej przyczyny chcieli dokonać wymiany za bagatela 2,5 tys. W serwisie BOSCH-a ustalono, że można ten system usprawniać po elemencie. Usterka nie zagraża silnikowi. Komputer po prostu odłącza TURBO. Szukali i znaleźli. Próba oczyszczenia systemu zasilania w paliwo dała efekt. Zastosowano specjany środek dodawany do paliwa (puszka na 50l) i trzeba po zalaniu ruszyć w trasę. Efekt piorunujący. Jakbym dostał doatkowe konie. Pozdrowienia!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Witam. Można prosić o jakieś szczegóły na temat tego środka i jaki był koszt operacji? Piotr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Można prosić o jakieś szczegóły na temat tego środka i jaki był koszt operacji?Piotr takie srodki sa ogólnie dostepne np. Czarny STP do czyszczenie wtryskow i pompy!! Juz to wielokrotnie pisalem!! nie pamietam ceny moze 18 23 zl za pojemnik na zbiornik paliwa i co 10tyś. i to wszystko!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ja mam problem następujący: rano odpalam i na chwile świeci sie kontrolka kluczyka na tle samochodu. Później gaśnie, ale zafira tak jakby nie miała mocy... Czy ktoś opisze krok po kroku sprawdzenie i ewentualną wymianę świec żarowych w zafirze 2.2 dti?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam. Ja mam identyczną sytuacje. Rano przekrecam kluczyk -kontrolka gaśnie. Po odpaleniu zapala się. Dodaje gazu-około 3000tys. kontrolka gaśnie. Czasami w czasię jazdy zapali się i po jakimś czasie gaśnie. Nie chcę zanudzać. Koledzy wcześniej opisywali,że wymiana świec pomogła. Najlepiej jakiej firmy kupić-oznaczenie?? Ile kosztują świece i czy pod blokiem bez problemu wymienię ? Jakie klucze tam idą? Czy jakieś nietypowe? Jadę na tygodniowy urlop i nie chcę niespodzianek jak kiedyś w Astrze na urlopie tłoki pocałowały zawory oczywiście zerwany pasek rozrządu. Masakra na urlopie!! Do telefonu 6 km! [jeszcze komórek nie było] Biwak na dziko pod namiotem. Ostro było. Pozdrawiam nieszczęśników z pompami-siebie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.