Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 jólek69 problem staralem opisać najdokładniej jak tylko potrafię. Problem polega na tym że nie potrafię sprecyzować okoliczności w jakich występuje błąd. Pojawia się z nikąd no może z tendencją do występowania zaraz po włączeniu silnika i szybszym ruszeniu. odczytaj błędy ale wtedy jak kontrolka świeci bez gaszenia silnika.To jest niewykonalne bo tak jak pisałem wcześniej po kilkakrotnym przegazowaniu wszystko wraca do normy.Własnie o to chodzi że niemam kasy i tutaj szukam pomocy. Jak masz jakieś propozycję, chętnie posłucham.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Może faktycznie szwankuje zawór EGR ale to jest trochę wróżenie z fusów.Może podpięcie pod komputer i odczyt parametrów?W najgorszym razie serwis podpięcie pod techa i diagnostyka wyjdzie taniej niż wymiana części w ciemno (ok.80zł) Wiem że robiłeś odczyt błędów na kompie ale błędy to nie wszystko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Komputerów mam juz dosyć Czyli staneliśmy w miejscu. brzoza przeczytaj posty, i wymyśl coś A ten czujnik faktycznie przeczyszczę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 brzoza przeczytaj posty, i wymyśl coś A ten czujnik faktycznie przeczyszczę. piotrek1976, czytam Ale na elektronikę nie ma rady! posprawdzaj wszystkie przewody od tego podcisnienia . Czyli te odchodzące od pompki Wacu! Na zamieszczonym zdjeciu u ciebie to ten baniaczek po prawej stronie glowicy!! Od niej odchodzą takie plastikowe przewody wszystkie sprawdz czy nie sa gdzies popękane ..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 A co do tego zdjęcia to przypomniałem sobie jak nazywa się to coś to czujnik w kolektorze dolotowym. Czyli podsumowując : -sprawdzić zawór EGR ( może znasz kogoś w mojej okolicy ? ) -przeczyścić czujnik ciśnienia doładowania -posprawdzać przewody od pompki Vacum. ( czyli to coś po prawej stronie od żółtego korka wlewu oleju ? ) Czy to wszystko ? W takiej kolejności ? A i jeszcze jedno da się z tym jakoś żyć ? Czy trzeba robić natychmiast ? A może znasz kogoś z mojej okolicy kto by się tym zajął Albo masz jakiś namiar gdzie to mozna kupic w rozsądnych pieniądzach ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Czy to wszystko ? W takiej kolejności ? Najpierw pokaz sie co to za miasto lub okolice z którego pochodzisz. Zaworu EGR nie da sie nic przeczyścic. Natomiast ta pompka to jest ten baniak obok korka i z niego wychodza takie przewody i po nich dojdziesz do elementow wykonawczych .Wiec posprawdzaj czy nie maja pękniec lub takie gumki łaczace sa prawidlowe nie popękane!! No i na koniec jak sie daje z tym jezdzić to śmialo jeździj bo albo będzie gorzej lub samo zniknie Elektronika jest dośc droga i te czujniki mogą kosztować kilkaset żl. Najnowszy zawór EGR z kolektorem dolotu to koszt 1200zl/ A są również montowane zwykle po 400- 600zl.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Jestem z Kielc. Dobra jurto zacznę przegląd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam... Ja od pół roku walczę z kontrolką... U mnie zapala się pdo obciążeniem - jak wcisnę mu gaz przy prędkości ok. 100-120km/h to wchodzi w tryb awaryjny... Po "resecie" jest ok... Na zimnym silniku też jest lepiej...Nawet 140 pojadę EGR wymieniony - wcześniej miałem kontrolkę jak jeździłem za spokojnie - po przegazowaniu - jak u kolegi - było ok... I to ewidentnie uszkodzony był EGR. Teraz jest inaczej... Próbowałem z innym przepływomierzem - to samo... Przewody miedy turbiną a IC też sprawdzałem. Pozostaje ew. czujnik ciśnienia doładowania -ale nie wiem jak go sprawdzić... Błędów w kompie albo nie ma albo są nic konkretnego nie mówiące... Powoli wymiękam... bo dochodzą inne rzeczy - nieszczelna klima, synhronizator 4 biegu itp...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Bogdan75 a no widzisz. Ja też szukam szukam i nie mogę znaleźć. Chociaż mnie to tak nie przeszkadza. Włączy się na 2 min. raz na tydzień. Tylko boję się żeby coś poważniejszego nie wyszło G....o nie samochód.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Panowie, A może czujnik obrotów silnika wam poleciał? Mnie jak zaczął szwankować to raz dziennie wchodził w tryb awaryjny odłączało turbo. Koszt 200 zł z GM podróbka 130 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.