Skocz do zawartości

ciężko wchodzą biegi


Gość maciek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

przy skrzyni tez zablokowalem ale przeciez wajcha zmiany biegow tez musi byc zablokowana skoro odkreca sie tą obejme bo jak bym wajche zostawil w byle jakim polozeniu to przecie tez bedzie lipa z biegami "" ...Następnie demontujemy skórzany mieszek z lewarka ( wystarczy lekko ściągnąć z boków i z przodu i do góry) odsłoni się cały mechanizm - ja je posmarowałem smarem silikonowym. Po lewej stronie mechanizmu zobaczymy dziurki- jedną w plastiku wajchy, drugą w ściance bocznej mechanizmu. Przesuwamy lewarek zmiany biegów w lewo - do płaszczyzny biegu 1-2 , ( ale żadnego nie wyrzucamy!!) teraz należy zblokować lewarek z całym mechanizmem - robimy to wkładając w dziurki np. wiertło.. ale uprzedzam - może wpaść w czeluście mechanizmu - więc lepiej włożyć tam np. klucz imbusowy ( w kształcie litery L) - sam sprawdziłem..."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego potrzebne są 2 osoby.

Jedna pod spodem, a druga trzyma wajchę.

I nic nie podkładaj pod wajchę od strony kierowcy, przez to uciekła ci 5.

Przecież po wyjęciu blokady ze skrzyni wodzik się obraca i dźwignia samoczynnie ustawia się na osi 3-4.

A jak coś podłożyłeś, to obróciła sie dalej, tak, że 5 jest poza zasięgiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiesz co sorki ze trulem ale juz chyba wiem cio jest nie tak ustawilem biegi i byla przez chwile piatka i wszystkie biegi ale niestety po kilku jazdach piatka zginela wydaje mi sie ze mam wyrobiony caly ten mechanizm od biegow pyta;e w sklepie motoryzacyjnym i kosztuje on 84zł musze jutro zamowic i wymienic i wtedy dopiero ustawic biegi a pozatym ta wajcha zmiany biegow jakos ciezko chodzi wymienie to i sie odezwe alre to dopiero kolo wtorku pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

kolego [/b]ja37[/b] wymienilem czly mechanizm zmiany biegow koszt mechanizmu tego pod maską 84zł robocizna na godzine zeszlo by krócej ale niestety nie mialem szczypcy do segerow a musialem zostawic jedna stara koncowke tą z obejmą bo przy tym zakupionym byla tqakq koncowka jak wychodzi z kabiny cczyli z narzynką i teraz biegi wchodza idealnie dosłownie zero zastrzezen od razu odkreciłem ten dekielek od gory na skrzyni i dolalem oleju bo nawet trybiki nie byly zamoczone mam foty wszystkiego ale wrzuce je w sobote bo nie mam jak chwilowo ich sciągnac z fona a troche sie martwilem jak mialem kupic ten mechanizm bo pojechalem do jednego sklepu tam mi krzyknoł 250zł jade do drugiego on mowi 84 takze zamowilem tanszy a regulacje przeprowadzilem zgodnie z opisem umieszczonym przez cioebie gdyby nie ten twoj opis to nie powiem ale bym zgininoł musialem za pierwszym razem jak regulowalem jechac do domu po wydruk z dwoma biegami 1,2 ale poszlo wszysko oki i jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności