Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Bo jak człowiek widzi 1.4L 90KM a 1.6 75KM to weźmie 1.4L ze względu na wyższą moc i mniejszą pojemność skokową, niższe stawki ubezpieczeniowe i mniejsze zużycie paliwa- w końcu mniejsza pojemność. a większa moc nie zawsze oznacza lepsze osiągi.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 "90KM/6000rpm i 125Nm/4000rpm, a X16SZR ma 75KM/5200rpm i 128Nm/2600rpm" Wyraznie widać położenie momentu obrotowego 4000 a 2600 to spora rużnica która napewno odbija się na ilości zużytego paliwa.....kilka lat temu gdy byłem młodszy itd napewno bym wolał 1.4 16v bo ma te 90 konni a nie 75 jak w przypadku 1.6.Ale teraz gdy po omedze 2.5 v6 zszedłem na ziemie hehe zdecydowanie jestem za 1.6 ze wsgledu na prostą i nieskomplikowana jego budowe w porównaniu z silnikiem 1.4 16v gdzie w sumie nad wszystkim czuwa już jakiś czujnik a samo podpięcie do komputera kosztuje 50 zł chodz z forum dowiedziałem się że mozna samemu szczytywać błędy:)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 mam w asterce 1.6 8v c16nz i jest duzo lepszy od kolegi co ma w asterce 1.4 16v. po pierwsze jego astra 1.4 jest dużo młodsza ma mniej przejechane prawie dwukrotnie i bierze mu olej od nowości. z miejsca moja 1.6 jest szybsza i napewno na 1/4 mili 1.4 wymięka na trasie może mnie wezmie ale to tylko dlatego ze on niema gazu bo za drogi koszt do 16v kolejny minus i musi jeszcze pamietac o pasku rozrzadu swiecach zaplonowych i kontrali oleju wiec nowsza technologia oplowi nie wyszła na dobre troszke bubel ECO TEC polecam 1.6 8V   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja mam ecoteca 1.6 16V i zgadzam się że 1.6 8V są lepsze po pierwsze mniej palą a po drugie są mniej awaryjne   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ale jazda bez trzymanki ,normalnie Freddy vs Jason,ale jak na razie mój 1,6 8V wygrywa o całą długość.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Z tego co się zorientowałem, to w Astrze II silnik 1.6 8V został wzmocniony do około 85 KM. Czy w związku z tym wykonane zostały znaczące zmiany konstrukcyjne w tym motorze w stosunku do starszej wersji 75 KM? Podobno w tym motorze sprawdza się gaz II generacji? Ja raczej nie będę już gazował następnego auta, choć kto wie??? I powiedzcie mi jeszcze, czy w Astrze II jest ISOFIX??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 85 koni to było podajże od 2001 kiedy opel wzmacniał silniki.A o isofixie nie wiem nic:)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Co to za zwierz, ten "isofix"?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Co to za zwierz, ten "isofix"? Mocowanie fotelika dla dziecka... [ Dodano: Pon Gru 11, 2006 18:09 ] 85 koni to było podajże od 2001 kiedy opel wzmacniał silniki.A o isofixie nie wiem nic:) Poważnie, dopiero od 2001 roku??? Byłem pewien, że od początku były mocniejsze...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Poważnie, dopiero od 2001 roku??? Byłem pewien, że od początku były mocniejsze...Też się dziwię,bo znajomy ma 2000r. Różnica w mocy 75 i 85 KM wynika ze stopnia sprężania i ciśnienia podawanego paliwa.Tak myślę. Co do isofixa ,to nie wiem o co biega,ale u mnie są na tyle 3 pasy i nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi