Gość Witek1952 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam serdecznie. Ta nowsza technologia jest dobra tylko dla producentów i trochę ekologów. Zwykły użytkownik ma z nią więcej kłopotów i oczywiście wydatków. Auto im prostsze tym lepsze. Mniej elementów to i mniej się psuje. Doszlismy do takich idiotyzmów ,że by zaoszczędzić trochę miedzi na kable stosuje się system CAN i mnóstwo różnych komputerów. Kabel naprawił sobie sam średnio zdolny użytkownik. Z tą nową technologią mało jto sobie radzi. Nawet z wymianą durnej żrówki jest problem. Ostatnio w Vectrze C 1,9 cdti posypał się właśnie moduł od tylnych lamp. Koszt 2 000 zł. Naprawa przewodu u elektryka kosztowała by max 70 zł. Do tego 8V rzeczywiście ma lepsze odejście z dołu i jest bardzo podatna na tanią instalację gazową.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-173429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ewciadan Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A ja mam 1,4 90 KM kombi. Fajnie się jeździ oleju nie bierze od wymiany do wymiany nie dolewałem. Tylko fakt trochę mułowata. Za mała moc jak na taką budę. I silnik zaczyna rozumieć o co mi chodzi powyżej 3000 obrotów. Ogólnie jazda preferuje jazdę do 3000 obrotów ekonomicznie. W sumie samochodzik rodzinny, ale jak jadę sam to potrafię go wkręcić na 3 biegu do 130 km/h i wcale nie trwa to długo ( fakt trochę głośno ). przejechane prawie 150 tysięcy a w silniku wymieniony uszczelniacz wału korbowego.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-173185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam wszystkich, mam pytanie, co powiecie o tej astrze z silnikiem 1.6 8v www.anonse.pl/opel,astra-ii,gdynia_1521,19189098.html . Z góry dziękuje za wypowiedzi, pozdrawiam. poprawiłem link żeby się prawidłowo otwierał.//loozack   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 pablo1970, Trzeba się zalogować żeby oglądać ? Bo link odsyła na główną stronę i nie widać samochodu.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 na foto licznika,na zaplonie nie powinien zgasnac samochodzik z kluczykiem? mi sie tak swieci jak mam "check" ale wykasowany tylko przez sciagniecie klemy,jak wykasuje kompem to gasnie ten samochodzik- to tylko moje spostrzeznie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 na foto licznika,na zaplonie nie powinien zgasnac samochodzik z kluczykiem? Nie musi gasnąć, u mnie dopiero check gaśnie jak zapalę silnik. Natomiast wracając do samochodu. Samochód z kratką + kombi + gaz i tylko 150 tyś km? Kierownica (AIRBAG) jest wymieniona bo ma inny odcień.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam. Według mnie kolega kinio25, ma racje co do tego, że kontrolka z kluczykiem powinna zgasnąć po kilku sekundach przy włączonym zapłonie. Jeżeli nie gaśnie to znaczy, że w pamięci komputera są jakieś błędy. Ja mam ten sam silnik 16 SE (1.6 8V) 85KM i samochód też 2002 roku. Jak miałem problemy z EGR to mi kontrolka samochodu z kluczykiem nie gasnęła po włączeniu zapłonu. Dopiero po odpaleniu wszystkie kontrolki gasły. Zczytałem błędy i były. Gdy wykasowałem je za pomocą komputera lub odpięcia klemy-błędów nie było, a kontrolka samochodu z kluczem się wyłączała.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 pewnie ze ma:) wiec jakis blad jest tylko ze wykasowano go za pomoca odpiecia klem wiec check niezapalony ale blad nie wykasowany z pamieci:)   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 W tym opelku astra to nie jest kratka a tylko siatka ze sznurka czy czegoś podobnego. Czy jeżdzi ktos opelkiem z takim silnikiem i z gazem II generacji i jak to się sprawuje w jeżdzie pozamiejskiej ze względu na stosunkowo niska moc ( 85 KM) obniżoną jeszcze przez instalacje gazowa?Pozdro.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kinio25 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 mam 1,4 16 v 90km (bez lpg) i mi starcza na trasie jezdzac stosunkowo spokojnie 110-130, no rarytas to nie jest ale starcza,mysle ze na gazie-benyzna nie odczujesz ronicy. Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1667-astra-ii-14-16v-czy-16-8v-kt%C3%B3ry-silnik-lepszy/page/23/#findComment-161505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi