Gość bodzio012 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Też masz sterownik tylko inny i też się go naprawia Powinieneś mieć coś takiego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-117559 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość service Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 witam tak dokladnie jest taki sterownik, nie ma problemu z jego wyjeciem bo jest na srubach i kostce, wiec co potencjalnie moglo sie tam uwalic?? )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-117455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodzio012 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Trzeba przejrzeć cały, przemierzyć, jakieś zimne luty i tranzystorki tam padają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Do kol don_camillo - podaj linka do tego lutowania - na pewno komuś się przyda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomi 26 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Atu już z tranzystorem Witam! Pomóżcie mi i napiszcie w którym miejscu znajduje sie ten tranzystorek i jak poznać,że jest zepsuty. Podczas dłuższej próby zapalania samochodu zapala się pomarańczowa kontrolka silniczka,czy to oznacza,że padnięta jest pompa czy jej sterownik,auto ma 185tys przebiegu. pomóżcie........... [ Dodano: Nie Sty 03, 2010 13:16 ] Witam! Pomóżcie mi i napiszcie gdzie znajduje się tranzystorek i jak poznać,że jest zepsuty. Jak wcześniej pisałem auto zgasło mi na prostej drodze przy nagłym zahamowaniu i do tej pory nie pali.przy dłuższym kręceniu zapala sie pomarańczowa kontrolka od silniczka,czy to może być padnięta pompa czy też może sterownik od niej. PROSZE O0 RADĘ!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Oznaki wskazują na sterownik pompy. Ten tranzystor to duży prawy przy wtyczce - będziesz widział przerwaną (przepalona) nóżkę. P.S Jak jest check to sczytaj błędy - w Twoim przypadku będzie zapewne błąd komunikacji po szynie CAN (nie pamiętam nr-u) świadczący o spalonym sterowniku pompy. Błąd pojawia się po długotrwałym (ponad 5 sek) kręceniu rozrusznikiem. Sterownik silnika nie może sie połączyć ze sterownikiem pompy i pojawia się ten błąd. Jak z tym dalej postępować masz już opisane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toto5 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam. Mam problem z Zafirą 2003r.2.0DTI Przebieg 172tys.km.(udokumentowany) Jeszcze nie miałem możliwości podłączenia pod komputer w celu sczytania błędów (jestem umówiony za 2 dni) Objaw wskazuje właśnie na pompę, kręci ładnie ale nie odpala (zgasła ot tak) Mam w związku z tym kilka pytań: -wiem, że mam pompę psg16, czy w niej też siadał tranzystor i czy jest możliwość, że tak powiem ""taniej naprawy" ? -jeśli nie, to czy jeśli kupię sprawną używaną pompę to będzie problem z uruchomieniem jej ? -łudzę się jeszcze nadzieją, że może winny jest czujnik wału korbowego, ale czy wtedy też nie chciała by zapalić ? Dam znać po wizycie na kompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witaj. Nie chcę Cię martwić ale mało zakładów podejmuje się regeneracji tej pompy. Ponoć Bosch nie produkuje do niej części zamiennych. Nowa to 12 000 zł a używkę widziałem za 3500 zł tylko raz na Allegro. Może z tym być problem P.S http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=vp44+psg16 Może to pomoże   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-113069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toto5 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 P.S http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=vp44+psg16 Może to pomoże Dzięki Mariusz coś więcej wiem. Gość twierdzi, że zrobi sterownik od pompy VP44 PSG16. Muszę teraz czekać na sczytanie błędów z komputera wtedy będę wiedział co robić. Ale powiem wam, że pompa BOSCHA VP44 PSG16 (z dwoma wtyczkami na sterowniku) to jest dopiero masakra ! Nawet jeśli kupić używaną pompę i zamontować to za samo skalibrowanie trzeba zapłacić ok. 1000zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-112846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 toto5 skąd jesteś. (uzupełnij profil) Może jesteśmy sąsiadami - sczytam Ci błędy za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/41/#findComment-112837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.