Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

paliwo na wtryski podobniez nie wychodzi, tak stwierdził warsztat który wział samochód do znalezienia usterki.

 

Powiedzieli ze z takim przypdkiem sie jeszcze nie spotkali - a dodam ze jest to spory warsztat z dobrym wyposazeniem itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

orientujesz sie tu moze gdzie najlepiej z tym pojechac? w okolicach warszawy za rozsadne

 

Mototronik. Serwis elektroniki samochodowej

tel. 0 22 615 21 35

04-773 Warszawa, Rogatkowa 10

 

507419859

 

WARSZAWA

 

DIESEL SERWIS

UL. MYSIKRÓLIKA 5

TEL. 0-22 644-38-76

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzieki, a orientujesz sie jaka oni maja tam ewentualnie cene za regeneracje całej pompy vp44? mechanika i elekronika?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Myślę, że od ok. 2200 zł za nowy sterownik + mechanikę pompy.

Najlepiej w Bosch Serwice.

 

P.S Spróbuj jednak najpierw z tym tranzystorem - po wymianie odpowietrz układ i zobacz co dalej - a nuż samochód się naprawi :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Własnie jest problem, dzwonilismy do firmy DIESEL TECHNIKA (http://www.dieseltechnika.pl/) za 1650 zł robia cała regeneracje mechaniki plus elektroniki. Koles powiedzial ze wymiana elektroniki niec nie da. pochodzi i znaów sie spali poniewaz tłoczek sie przycina juz.

 

250zł do tego montarz/demontarz pompy. czyli za 1800zł daja Grawancje na rok.

 

Tu na forum vectraklub koles robił u nich regeneracje.

 

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=37521&st=180

 

Co myslicie na ten temat?

jesli Wymiana tranzystora nic nie da a pózniej niekt nie bedzie chciał sie zabrac do grzebanego sterownika??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Sterownik i tak dają nowy i na nowo go programują, diagnozę już masz (spotkałem się z tym, że niektóre serwisy nawet diagnozować nie chciały jak coś było ze sterownikiem robione) - więc śmiało grzeb :?:

Jak zadzwonisz to każdy serwis chce wymienić jak najwięcej - nie twierdzę, że w tym przypadku nie mają racji ale IMHO warto spróbować. Te 2000 zł zawsze będziesz mógł wydać później :)

 

Czytałem początek tego posta (z linku) - co to za firma co daje tylko 3 - 6 mcy gwarancji - albo robić na dobrych częściach i być pewnym swego albo dać sobie spokój z dziadowaniem.

 

Jak gwarancja to przynajmniej 1 rok bel limitu km. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dobra dzieki koledy za wszytsko. A powiedzcie mi jeszcze ile trzeba przewodow przeciac zeby wycignac elektronike z pompy, oraz czy przewody sa róznych kolorów czy trzeb znaczyc który z którym pózniej lutowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności