Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 paliwo na wtryski podobniez nie wychodzi, tak stwierdził warsztat który wział samochód do znalezienia usterki. Powiedzieli ze z takim przypdkiem sie jeszcze nie spotkali - a dodam ze jest to spory warsztat z dobrym wyposazeniem itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Może być jakieś mechaniczne uszkodzenie pompy wtryskowej , chyba będzie musiał jechać do jeszcze większego warsztatu z jeszcze lepszym wyposażeniem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 opelhopel---> orientujesz sie tu moze gdzie najlepiej z tym pojechac? w okolicach warszawy za rozsadne pieniadze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 kemtril niestety nie http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 orientujesz sie tu moze gdzie najlepiej z tym pojechac? w okolicach warszawy za rozsadne Mototronik. Serwis elektroniki samochodowej tel. 0 22 615 21 35 04-773 Warszawa, Rogatkowa 10 507419859 WARSZAWA DIESEL SERWIS UL. MYSIKRÓLIKA 5 TEL. 0-22 644-38-76   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 dzieki, a orientujesz sie jaka oni maja tam ewentualnie cene za regeneracje całej pompy vp44? mechanika i elekronika?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Myślę, że od ok. 2200 zł za nowy sterownik + mechanikę pompy. Najlepiej w Bosch Serwice. P.S Spróbuj jednak najpierw z tym tranzystorem - po wymianie odpowietrz układ i zobacz co dalej - a nuż samochód się naprawi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Własnie jest problem, dzwonilismy do firmy DIESEL TECHNIKA (http://www.dieseltechnika.pl/) za 1650 zł robia cała regeneracje mechaniki plus elektroniki. Koles powiedzial ze wymiana elektroniki niec nie da. pochodzi i znaów sie spali poniewaz tłoczek sie przycina juz. 250zł do tego montarz/demontarz pompy. czyli za 1800zł daja Grawancje na rok. Tu na forum vectraklub koles robił u nich regeneracje. http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=37521&st=180 Co myslicie na ten temat? jesli Wymiana tranzystora nic nie da a pózniej niekt nie bedzie chciał sie zabrac do grzebanego sterownika??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Sterownik i tak dają nowy i na nowo go programują, diagnozę już masz (spotkałem się z tym, że niektóre serwisy nawet diagnozować nie chciały jak coś było ze sterownikiem robione) - więc śmiało grzeb Jak zadzwonisz to każdy serwis chce wymienić jak najwięcej - nie twierdzę, że w tym przypadku nie mają racji ale IMHO warto spróbować. Te 2000 zł zawsze będziesz mógł wydać później Czytałem początek tego posta (z linku) - co to za firma co daje tylko 3 - 6 mcy gwarancji - albo robić na dobrych częściach i być pewnym swego albo dać sobie spokój z dziadowaniem. Jak gwarancja to przynajmniej 1 rok bel limitu km.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 dobra dzieki koledy za wszytsko. A powiedzcie mi jeszcze ile trzeba przewodow przeciac zeby wycignac elektronike z pompy, oraz czy przewody sa róznych kolorów czy trzeb znaczyc który z którym pózniej lutowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.