Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze pytanko jakiej średnicy są te wężyki żebym wiedział na jaka średnicę kupić te zawork

Zaworek musisz zamontowac na przewodzie do pompki! którą kupiłeś! Wiec najlepiej będzie zmierzenie tego przewodu!! na pompce transferowej!. . Najcześciej jest to fi 8. I taki jest przewód powrotu paliwa z pompy!! Z resztą zawsze możesz zrobić tzw. złączkę z grubszego itp przewodu!! :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A nie lepiej byloby wymienic zaworek w pompie?? Czy by to cos dalo wogole? koszt kolo 50zl. A jak doszczelnic przewody przy filtrze paliwa przy tych wtyczkach bo po odpaleniu auta po nocy chwile nie rowno pracuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej byloby wymienic zaworek w pompie

 

kgorka, my tu mówimy o pompce do odpowietrzania! . ! która jak nie ma zaworu zwrotnego to pompuje z powrotem do pompy!! a powinna przeciągać przez pompę!!. Co do uszczelniaczy jak przy wyjmowaniu nie zniszczysz plastikowych zapadek!! to oringi mozna dobrać w każdym sklepie np. z cześciami TIR. inaczej cała głowiczka!! 190żł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

 

jeszcze pytanko jakiej średnicy są te wężyki żebym wiedział na jaka średnicę kupić te zawork

Zaworek musisz zamontowac na przewodzie do pompki! którą kupiłeś! Wiec najlepiej będzie zmierzenie tego przewodu!! na pompce transferowej!. . Najcześciej jest to fi 8. I taki jest przewód powrotu paliwa z pompy!! Z resztą zawsze możesz zrobić tzw. złączkę z grubszego itp przewodu!! :wesoly:

Chodzi o to że jeszcze nie kupiłem i dlatego jak będę zamawiał tą pompę to i od razu zamówił bym zaworki do tej pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

robi się straszny offtop

Masz koleżanko :wesoly: rację w 100%, ale jednak dalej dotyczy to pompy, a jeśli chodzi o tranzystor to już chyba prawie wszystko zostało napisane, ale to jest oczywiście moje skromne zdanie :wesoly:

 

Pozdrawiam..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Związek pomiędzy pompką do odpowietrzania a tranzystorem jest bez wątpienia ale dosyć odległy. Prosiłbym jednak o trzymanie się tematu postu bo z takim zamiarem go utworzyłem. Dlatego na tym forum trudno znaleźć odpowiedzi poprzez opcje szukaj bo w każdym poście są poruszane inne sprawy mało związane z tematem. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam,

na jednej fotce zebralem pare informacji

Dołączona grafika

Jak wskazuja statystyki pada tranzystor po prawej (oznaczony jako A)

 

wg tego watku

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=70375&highlight=zgon+vp44

zawor od dawki (1) ma opornosc 0.2 a od kata(2) 10omow.

Mozna wiec przyjac ze ten od kata (2) pobiera max 20W co powinien wytrzymac spokojnie bez kombinacji IRLR2909

 

natomiast zawor od dawki (0.2oma) pociagnie sporo pradu

Logiczne sie wydaje wiec, ze to powinien padac wiec tranzystor od dawki.

Z tego co doczytalem to pada tranzystor po prawej i steruje on niby katem a nie dawka

Czy ktos sprawdzal rzeczywiscie, czy ten po prawej polaczony jest na 100% z elektrozaworem od kata (2)?

Czy na 100% elektronika zalacza gate tranzystora 3.2V?

Pozdrawiam,

Przemek

P.S. otworzylem podobny do tego watek na AKP http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm u mnie ostatnio ułamał sie kabelek od zaworu kata wtrysku i silnik chodził jak by pracował z przestawionym rozrządem (ale silnik odpalał) do tego miałem błąd p1220 po wymianie zaworu kąta wtrysku skasowaniu błędów autko jedzie dalej :roll:

 

A teraz z innej beczki jak mi kiedyś siadła pompa (wiadomo sterownik)

To komuter pokazywał awarie zaworu dawki paliwa

 

Więc wydaje mi sie że to musi siadać tranzystor od sterowania dawki paliwa a nie kąta ???

 

Jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi.

 

aha ma ktoś z was uszkodzony sterownik do tej pompy vp44 bo jako że jestem elektryk z lutownicą jestem z pan brat a sprzęt posiadam też do takiego lutowania bo w wolnych chwilach robie komórki :drunk:

a bym sie pobawił tym sterownikiem bo do swojego działającego to niechce zaglądać :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

W tym temacie już chyba wszystko zostało napisane.

Myślę, że teraz pomocnym byłyby opisy z ewentualnymi zdjęciami z wymian tego tranzystora (może ktoś wpadnie na lepszą metodę) oraz wpisy ile km po takiej naprawie samochód jeździ.

 

Zrobiłby się z tego taki kącik testowy :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności