Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam Mariusz_760301 dawkę rozruchową można zmienić choćby opelscannerem ,ale wydaje mi się,że to nie na wiele się zda ponieważ ecu " wyłącza " tą dawkę w momencie osiągnięcia przez silnik obrotów właściwych dla biegu jałowego ,które to obroty można również zmienić w/w urządzeniem a także dawkę nominalną i ilość spalin przepływających przez egr więc można eksperymentować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Do kol. Mariusza: nie, na biegu jałowym ten problem nie występuje. Pedał gazu pracuje normalnie w pełnym zakresie obrotów. Do kol. Opelhopel: który programik Denissa mam ściągnąć, żeby się podpiąć pod sterownik PSG?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 vista, niestety nie wiem, bo naprawę wykonywał elektronik zazdrośnie strzegący swoich tajemnic. Pompa padła miesiąc po zakupie auta, nie znałem jeszcze wtedy tego forum i za pośrednictwem kumpla mechanika znalazłem gościa naprawiającego sterowniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 kol. opelhopel - ja mam właśnie ten problem, że silnik podczas "martwego pedału" nie potrafi szybko dojść do prędkości biegu jałowego. Startuje od 750 i powoli ciągnie do góry. Jak dociągnie do 1000 obr min. reakcja na gaz powraca i obroty po ustabilizowaniu się spadają do ok 900. Dzieje się tak tylko w temp minusowych - teraz w/w zjawiska nie ma więc myślę, że to jednak logiczny trop z tą dawką rozruchową. Poza tym obecnie (temperatury ok +14 st C) jak rano załączam zapłon to czasem zdarza się tak, że nie mruga kontrolka grzania - jak włączę i wyłączę zapłon (za trzecim razem) kontrolka się włącza (świece grzeją) i rozruch mam bez problemu. Gdy świece nie zagrzeją to rozrusznik musi kilkanaście razy zakręcić wałem by uruchomić silnik - pojawia się biały dym. Kompresja silnika dobra, świece też sprawdzane - dobre. Trzeba spróbować tej dawki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam don_camillo ze strony Denissa programik o nazwie VP44_eng   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Dzięki Opelhopel. Mam już ten programik, ale napotkałem nowy problem. Chciałem się dziś podpiąć pod sterownik, ale nie wiem, pod które piny się podpiąć. Wiem, że 6,7 i 9, ale nie wiem, jak są rozmieszczone na wtyczce. Nie widać oznaczeń. Masz może jakiś schemat tej wtyczki?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam don_camillo piny są opisane w gnieżdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 OK. Już znalzałem opis gniazda. Dziś wieczorem w poniższym linku umieszczę plik o nazwie VP44_connector&DTCs.doc http://www.freedrive.com/folder/220878   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wilof1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Cześć. Temat tranzystora podsunął mi brzoza.Mam problem ze sterownikiem pompy i chciałbym sam zamontować tranzystor.Moja prośba o symbol tranzystora który można wlutować w miejsce uszkodzonego.W tym temacie jest mowa o kilku i nie wiem który jest właściwy. Chcę sam naprawić unieruchomione auto i tylko na Naszym Forum można cokolwiek się dowiedzieć na ten temat.Pozdrawiam wilof1.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Wilof1: ja u siebie instalowałem tranzystor IRLR2905PBF, przez pierwsze 200km było wszystko ok, ale od jakiegoś czasu mam problem, że chwilę po ruszeniu autem na chwilę tracę możliwość przyspieszania musze odpuścić pedał gazu i wszystko wraca do normy. Tak jakby się coś niewysterowywało od razu. Odnośnie błędów sterownika PSG to niestety nie komunikuje się z programem Denissa przez moj interface na tranzystorach. Chyba, że trzeba jeszcze jakieś parametry ustawić w programie. Póki co nie udało mi się połączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.