Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam

Z tego co mi wiadomo program od Denissa działa z interfejsami na rs232 i nie ważne czy jest pod vaga ,opel-techa,czy ab-coma i czy jest na max232 i tranzystorach czy układach specjalizowanych.Podłącza się go bezpośrednio pod sterownik po odłączeniu wtyczki. I tak 6 to minus,7 to +12, 9 to linia K i odpowiednio do interfejsu.Za wiele tam zrobić nie można .Odczytać dane sterownika,odczytać l wykasować błędy.Błędów w sumie jest 15-cie i dotyczą tylko sterownika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

deniss.com.ua Piny w gnieżdzie są ponumerowane,ale temat nam znowu umyka :? bo tematem wiodącym jest przecież tranzystor i tu moja prośba może do ludzi zajmujących się elektroniką aby porównać tranzystory irlr2905pbf i irlr2905zpbf ,który by się bardziej nadawał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wlasnej roboty fejs do opla na com i bawilem sie nim w astrze puki mi cos w nim nie siadlo ( ale to z mojej winy). Zmienilem auto na vaga i zakupilem fejsa vag na com. Smiga elegancko zarowno z moimi dwoma VW jak i te zpodpinalem sie nim pdo kilka oplów( astra QP, AG cywilna, vikiB). Jednak moglem sie tylko podlaczyc do silnika bo np do poduch czy innych podzespolow nie chcial. Oczewiscie piny zmienialaem tak jak program tech2 wymagal a na ABComie wcale nie smigal. Niektore inetrfejsy smigaja na oplu i vagu ale niektore nie- to juz loteria.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wesol to pewnie jakiś "chinol" :D:) -bez obrazy :) żartuję .Tym tech2 to jakieś parametry czytasz czy tylko błędy,bo w ab-com to i parametry idą i to na max232 i tranzystorach.

 

Ponawiam prośbę jak wyżej w sprawie tranzystorów irlr2905.Może jak by ktoś mądry datasheet'y poczytał to by coś wywnioskował i nie mam tu na myśli : A,W czy V ,ale raczej ns,nC czy gate threshold itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę, że temat nieco ucichł. Melduję, że od czasu naprawy sterownika pompy mam zrobione 200km. Zarówno jak było chłodno (około 0st. C) jak i jest gorąco (20st. C) auto odpala i pracuje normalnie. Nie byłem jeszcze w dalszej trasie, większość km zrobione po mieście. Zastanawiam się jak auto będzie się zachowywać na trasie przy prędkościach ok 100km/h, czy dynamika auta nie uległa zmianie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Panowie potrzebuje sterownika do pompy 0 470 504 003 moze byc z bledem 1630,1631ale zeby nie mial 1650,1651 macie ktos,z checia kupie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od czasu naprawy sterownika (wymiany tranzystora) przejechałem 660km. Pojawił się pewien problem, który nie występował wcześniej (czyli przez pierwsze 200 km). Otóż bardzo często zaraz po odpaleniu i ruszeniu autem (najczęściej jeszcze na jedynce, sporadycznie na dwójce) auto traci moc i zwalnia do ok 23km/h i obrotów 1400 obr/min. Choćbym dociskał pedał gazu do dechy to auto nie reaguje i trzyma te same obroty cały czas. Wystarczy, że zdejmę nogę z gazu i prtoblem ustępuje. Wystarczy puścić pedał gazu i spowrotem go wcisnąć i auto reaguje i zaczyna przyspieszać. Podczas dalszej jazdy ten problem nie powtarza się. Wcześniej się nie pojawiał, a teraz prawie po każdym uruchomieniu auta. Co o tym myślicie? Czy powinniśmy obciążyć tym tranzystor czy może jakiś inny układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności