ja37 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Takie żarty mogą kosztować ładnych kilka kPLN, dziękujemy za pomoc karlos_79, masz na pamiatkę kreskę. Nie chcesz pomagać - nie pisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-78297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekppp Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 No i dziękuję niestety nie wymieniłem jeszcze tego tranzystora. Ale jutro zamierzam go kupić i zabrać się za robotę. Oczywiście poinformuję was o efektach. pozdrawiam [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 20:13 ] No i wymienione oczywiście Vectra ożyła przejechałem na razie 5 km ale na bierząco będę was informował jak ma się sprawa. HEXFET N-LOGL transistor. - POWER MOSFET - POTENCIA MOSFET IRLR2905PBF 55V 42A 110W   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-78281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No i dziękuję niestety nie wymieniłem jeszcze tego tranzystora. Ale jutro zamierzam go kupić i zabrać się za robotę. Oczywiście poinformuję was o efektach. pozdrawiam [ Dodano: Sob Maj 08, 2010 20:13 ] No i wymienione oczywiście Vectra ożyła przejechałem na razie 5 km ale na bierząco będę was informował jak ma się sprawa. HEXFET N-LOGL transistor. - POWER MOSFET - POTENCIA MOSFET IRLR2905PBF 55V 42A 110W Trzymamy kciuki i powodzenia Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-77801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Polecam Smar do silników Diesla - Kleen-flo - poprawi Ci smarność ON przedłużając tym samym życie pompy http://www.kleenflo.pl/ks_ddon.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-77062 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość butylarz Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Auto ma 220k na liczniku, powyższe okoliczności opisane na forum wskazywały na sterownik Wymieniłem tranzystor na IRLR2905, znalazłem także przepalony bezpiecznik 20A(obok skrzynki przekaźnikowej pod maską, jest tylko taki jeden20A) Ktoś wie od czego jest?! Po minucie od przekręcenia kluczyka w stacyjce(bez odpalania) zaczął sie wydobywać biały dym z przestawiacza kata wtrysku Hmm? Zatarty kompletne tłoczek?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-70561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Niekoniecznie - ale cewka zaworu na 100% do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-70476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurasas Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam wszystkich, od wczoraj mama ten sam problem co Wy. Padnięty sterownik pompy. Moje auto to Vectra B 2.0 DTL. Jest może ktoś z Kielc kto podjął by się wyjąć sterownik z pompy? Niestety nie mam warunków do tego, samochód stoi pod blokiem, nie mam odpowiednich kluczy itp. Jeśli chodzi o samą wymianę tranzystora to spróbuję sam to zrobić. Pozdrawiam wszystkich.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-70048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość excalibur2007 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 A jest ktos taki w województwie warmińsko-mazurskim kto zajumje sie wymiana tego sterownika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-70033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurasas Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Koledzy poskladalem wszystko do kupy, jednak mam problem z odpowietrzeniem pompy. Probuje zasysac paliwo z weza powrotnego strzykawka 100 ml przy wlaczonym kluczyku i niestety nic nie idzie, caly czas mam duze podcisnienie. Nawet powietrze nie idzie. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna, inni pisza ze zwykla pompka gumowa to robia a strzykawka wytwarza o wiele wyzsze podcisnienie. Macie moze jakis pomysl?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-68648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Koledzy poskladalem wszystko do kupy, jednak mam problem z odpowietrzeniem pompy. Probuje zasysac paliwo z weza powrotnego strzykawka 100 ml przy wlaczonym kluczyku i niestety nic nie idzie, caly czas mam duze podcisnienie. Nawet powietrze nie idzie. Zastanawiam sie co moze byc przyczyna, inni pisza ze zwykla pompka gumowa to robia a strzykawka wytwarza o wiele wyzsze podcisnienie. Macie moze jakis pomysl? Ja używam pompki zrobionej z kompresora z lodówki. Działa super. Pompką gumową też próbowałem ale "dupa" nie szło za cholerę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/46/#findComment-68628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.