Skocz do zawartości

pali jak smok


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Ta opcja da ci wieczne ssanie....

Lambda nie, bo by wyszło w błędach....

Ja bym męczył gazowników, czytałem, że bingo bardzo lubi gubić ustawienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
Ta opcja da ci wieczne ssanie....

 

Nie to ja podziękuję...

 

Ja bym męczył gazowników, czytałem, że bingo bardzo lubi gubić ustawienia.

 

Podjadę do Panów od gazu, zobaczymy może teraz wyjdzie dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirat napisał/a:

że jak się kończy zaczyna się najpierw dławić w górnych partiach obrotów, potem w niższych i w niższych i generalnie tocząc się na wolnych obrotach mogę przejechać jeszcze około 5km...

 

Ja tak mam od zawsze.

ja również, także chyba norma :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pojechałem na strojenie raz jeszcze... Zaczęli mi coś truć o tym, że ten komp sam się ustawia i takie tam bzdety, że sonda i przepływomierz jest raczej ok.

Obecnie wychodzi mi już 12l/100km, więc w zasadzie nie najgorzej, chociaż tyle jarał mi gazu w zimie...

Pozostałe "objawy - nie objawy" pozostały... Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły byłbym wdzięczny.

 

- Delikatnie falujące obroty przy postoju (na granicy 25-75obr/min), więc nie jest to jakaś wysoka wartość, ale wcześniej tego nie było.

- Raz mi zgasł na jałowych podczas postoju i zaśmierdziało gazem.

- Momentami mam wrażenie, że wali powiedziałbym "katalizatorem" na postojach.

- Do tego wszystkiego dodam, że zbiera się tak samo jak wcześniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam problem mianowicie asterka pali mi na trasie 11l lpg mam mowe swiece nowe przewody kopułke i palec i ostatnio wymieniłem sonde lambda i nic nie pomogło. zawor na weżu otwarty jest na maksa a jak go przykrece chociazby niecały obrót to silnik sie dławi i nie idzie. silnik jest po kapitalnym remoncie a gaz ma rok lovato

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek wymien filterek gazu. Odpalasz na gazie czy na Pb? Duzo zalezy od stylu jazdy, krecisz silniczek wysoko czy spokojnie zmieniasz bieg przy 3 tys. obr? Gdzie tankujesz gaz, na tej samej stacji czy za kazdym razem na innej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tankuje gdzie popanie jezdze płynnie silnik sie toczy na 5 biegu 100km/h i czesto widzi 5tys obrotów filterek gazu jest od nowości zrobiłem na nim ok 40tys zapchany filterek ma duzy wpływ a spalanie ?? silnik pali na dotyk i odpalam go na gazie jak jest ciepły a z rana na paliwie.

 

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 22:15 ]

a i jeszcze pali mi sie kontrolka silnika i sprawdzilem ze jest to kod 45 za bogata mieszanka chociaz zawsze mi sie to pokazywało nawet jak mi mało palił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności