Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

mam też opla astre dwójke z silnikiem 2.0.mam podobny problem.podczas jazdy samochód mi zgasł i już nieodpalił,oddałem go do warsztatu.podczas naprawiania w warsztacie stwierdzili że muszą wymienić całą pompe i zrobili to i od tamtej pory samochód był już kilka razy spowrotem w warsztacie.cały czas sie zapowietrza a oni niewiedzą dlaczego.przez dwa dni odpala a potem znowu nie.komputer niepokazuje żadnego błędu...wszystko kosztowało mnie już majątek prosze was wszystkich o pomoc.. :wesoly:

 

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam Opiszę przypadek z pompą w Y22DTR brat walczył z nią dwa tygodnie Vectra jak w wielu przypadkach po nocy-dwóch dniach nie odpalała Kilku mechaniorów (w tym ASO i Autoryzowany serwis BOSCHa) jedna diagnoza Pompa regeneracja lub wymiana koszt od 2700 do 3500zł Żeby było taniej braciak sam ją wymontował ( znalazł gdzieś na forum posty kol.BRZOZY wydrukował i w pół dnia jakoś poszło) Gdy pompa już była na stole podaliśmy jej paliwo pod ciśnieniem powroty zatkaliśmy i okazało sie ropa wycieka. Z boku Pompy są dwie śruby w jednej jest zaworek zwrotny A druga jest zakończona jakby bolcem i z tej drugiej ciekła ropa.Na śrubie jest malutki oring i ten oring był wszystkiemu winien. Wsadziliśmy nowy za 0.80zł i Vectra od tygodnia pali na dotyk No i trzy koła w kieszeni.

 

Zdjęć nie robiłem ale pokaże na innym.

No do tych śrub pompy sie nie demontuje!!.bo była by to duża przesada!. Jedna z nich jest to śrubo zawór! utrzymujący ciśnienie w pompie! .a druga jest tylko śruba z otworem podtrzymujący przewód. !do pompy!!.

Brzoza żle mnie zrozumiałeś nie chodzilo mi mi o śruby od przewodów paliwowych tylko te poniżej ze śruby nr. 1 po podaniu paliwa pod ciśnieniem zaczeła kapać ropa i wyszło to tak przy "okazji" Bo pompa była wyjęta w celu oddania do regeneracjiZdjęcie

 

od przewodów paliwowych tylko te poniżej ze śruby nr.

 

Nic nie szkodzi! ??? to bardzo żadki przypadek! sa tam typu oring uszczelki ale nigdy nie zdarzyło mi sie aby z nich kiedykolwiek sie pociło! jezeli już to najczęściej z elektrozaworu! .Ale teraz juz jest taka ewentualność!! . ..jednak te które zamieściłem powyżej!! to sie często zdarza! A to z tego króćca cieknie z powrotu!! jest on tylko nasadzany!! i o zapowietrzanie nie trudno!! Bo rzadko tam zaglądamy! itp ???

 

Witam ja mam podobny problem z zapowietrzaniem się układu.

Dzisiaj zrobiłem taki eksperyment: zacisnąłem przewód powrotny idący od pompy, ten gumowy odcinek. Samochód zapalił bez problemu oczywiście po zdjęciu zacisku.

Nie wiem czy wymieniać ten zawór zwrotny przy pompie. Zaznaczę że wymieniłem już wężyki przelewów i uszczelniacze wtrysków "trawersy".

Bardzo proszę o poradę bo nie wiem co zrobić?

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam. jestem nowym urzytkownikiem.. Sam mialem problem z odpalaniem astry 2.0 dti i jako mechanik doszedłem prostym sposobem do usterki.. koszty urzadzenia do sprawdzenia to 1.50 zł. czytałem pokrótce wasze opinie i problemy i jeden mnie zaciekawił.. " po wymianie filtru przez brata pojechałem do odpowietrzenia układu zapłacilem 20 zł i smiga" wierz mi ze bez tego tez by smigał.. bo skoro odpalił to nie jest zapowietrzony.. :roll: pozdro

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam! U mnie wygląda to tak. W przeciągu 2 miesięcy 3 razy samochód nie odpalił mi w ogóle. Zaczęło się po wymianie filtrów w warsztacie (jednak odpowietrzanie było). Nie odpalał stojąc pochylony. Zapalał podczas holowania. Akumulator i świece o.k. Sprawdzenie błędów na komputerze wskazało na czujnik temperatury płynu chłodzącego (będę wymieniał). Czy to może być przyczyną?

Po przeczytaniu wszystkich postów pomysł mechanika z zamontowaniem dodatkowego zaworu odcinającego powrót paliwa wydaje mi się bez sensu. Wymienię jeszcze raz olej z filtrami i ten czujnik. Może macie jeszcze jakiej pomysły.

 

Gość Mariusz_760301

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=21934&highlight=sporadyczny+problem+silnika

Czujnik bym wymienił (tylko oryginał Boscha - dopłacisz 10 zł ale będziesz miał pewność, że kupiłeś dobry) - bardzo wpływa na pracę świec i może utrudniać uruchamianie silnika.

Sprawdź też szczelność powrotów paliwa z wtryskiwaczy (wężyki + trójniki plastykowe)

 

Gość Anonymous

Witam, niedawno kupiłem Astre II w kombi 2.0 DTL 16V 60kW. Problem jest z odpalaniem, zwłaszcza gdy na dworze jest dość ciepło,wszystkie kontroli gasną a auto nie chce odpalić a np rano albo jak pada auto pali bez problemu. Jak narazie wymieniłem tylko świece, zastanawiam się czy jechać do ASO czy lepiej może do Bosha, a może ktoś z użytkowników też miał podobną sytuację?Proszę o pomoc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności