Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 mam też opla astre dwójke z silnikiem 2.0.mam podobny problem.podczas jazdy samochód mi zgasł i już nieodpalił,oddałem go do warsztatu.podczas naprawiania w warsztacie stwierdzili że muszą wymienić całą pompe i zrobili to i od tamtej pory samochód był już kilka razy spowrotem w warsztacie.cały czas sie zapowietrza a oni niewiedzą dlaczego.przez dwa dni odpala a potem znowu nie.komputer niepokazuje żadnego błędu...wszystko kosztowało mnie już majątek prosze was wszystkich o pomoc..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-183491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam Opiszę przypadek z pompą w Y22DTR brat walczył z nią dwa tygodnie Vectra jak w wielu przypadkach po nocy-dwóch dniach nie odpalała Kilku mechaniorów (w tym ASO i Autoryzowany serwis BOSCHa) jedna diagnoza Pompa regeneracja lub wymiana koszt od 2700 do 3500zł Żeby było taniej braciak sam ją wymontował ( znalazł gdzieś na forum posty kol.BRZOZY wydrukował i w pół dnia jakoś poszło) Gdy pompa już była na stole podaliśmy jej paliwo pod ciśnieniem powroty zatkaliśmy i okazało sie ropa wycieka. Z boku Pompy są dwie śruby w jednej jest zaworek zwrotny A druga jest zakończona jakby bolcem i z tej drugiej ciekła ropa.Na śrubie jest malutki oring i ten oring był wszystkiemu winien. Wsadziliśmy nowy za 0.80zł i Vectra od tygodnia pali na dotyk No i trzy koła w kieszeni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-175292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zdjęć nie robiłem ale pokaże na innym. No do tych śrub pompy sie nie demontuje!!.bo była by to duża przesada!. Jedna z nich jest to śrubo zawór! utrzymujący ciśnienie w pompie! .a druga jest tylko śruba z otworem podtrzymujący przewód. !do pompy!!. Brzoza żle mnie zrozumiałeś nie chodzilo mi mi o śruby od przewodów paliwowych tylko te poniżej ze śruby nr. 1 po podaniu paliwa pod ciśnieniem zaczeła kapać ropa i wyszło to tak przy "okazji" Bo pompa była wyjęta w celu oddania do regeneracjiZdjęcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-175028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 od przewodów paliwowych tylko te poniżej ze śruby nr. Nic nie szkodzi! to bardzo żadki przypadek! sa tam typu oring uszczelki ale nigdy nie zdarzyło mi sie aby z nich kiedykolwiek sie pociło! jezeli już to najczęściej z elektrozaworu! .Ale teraz juz jest taka ewentualność!! . ..jednak te które zamieściłem powyżej!! to sie często zdarza! A to z tego króćca cieknie z powrotu!! jest on tylko nasadzany!! i o zapowietrzanie nie trudno!! Bo rzadko tam zaglądamy! itp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-174961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam ja mam podobny problem z zapowietrzaniem się układu. Dzisiaj zrobiłem taki eksperyment: zacisnąłem przewód powrotny idący od pompy, ten gumowy odcinek. Samochód zapalił bez problemu oczywiście po zdjęciu zacisku. Nie wiem czy wymieniać ten zawór zwrotny przy pompie. Zaznaczę że wymieniłem już wężyki przelewów i uszczelniacze wtrysków "trawersy". Bardzo proszę o poradę bo nie wiem co zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-172249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Z tego co piszesz to zawór zwrotny do wymiany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-172203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam. jestem nowym urzytkownikiem.. Sam mialem problem z odpalaniem astry 2.0 dti i jako mechanik doszedłem prostym sposobem do usterki.. koszty urzadzenia do sprawdzenia to 1.50 zł. czytałem pokrótce wasze opinie i problemy i jeden mnie zaciekawił.. " po wymianie filtru przez brata pojechałem do odpowietrzenia układu zapłacilem 20 zł i smiga" wierz mi ze bez tego tez by smigał.. bo skoro odpalił to nie jest zapowietrzony.. pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-159358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam! U mnie wygląda to tak. W przeciągu 2 miesięcy 3 razy samochód nie odpalił mi w ogóle. Zaczęło się po wymianie filtrów w warsztacie (jednak odpowietrzanie było). Nie odpalał stojąc pochylony. Zapalał podczas holowania. Akumulator i świece o.k. Sprawdzenie błędów na komputerze wskazało na czujnik temperatury płynu chłodzącego (będę wymieniał). Czy to może być przyczyną? Po przeczytaniu wszystkich postów pomysł mechanika z zamontowaniem dodatkowego zaworu odcinającego powrót paliwa wydaje mi się bez sensu. Wymienię jeszcze raz olej z filtrami i ten czujnik. Może macie jeszcze jakiej pomysły.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-157093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=21934&highlight=sporadyczny+problem+silnika Czujnik bym wymienił (tylko oryginał Boscha - dopłacisz 10 zł ale będziesz miał pewność, że kupiłeś dobry) - bardzo wpływa na pracę świec i może utrudniać uruchamianie silnika. Sprawdź też szczelność powrotów paliwa z wtryskiwaczy (wężyki + trójniki plastykowe)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-157070 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Witam, niedawno kupiłem Astre II w kombi 2.0 DTL 16V 60kW. Problem jest z odpalaniem, zwłaszcza gdy na dworze jest dość ciepło,wszystkie kontroli gasną a auto nie chce odpalić a np rano albo jak pada auto pali bez problemu. Jak narazie wymieniłem tylko świece, zastanawiam się czy jechać do ASO czy lepiej może do Bosha, a może ktoś z użytkowników też miał podobną sytuację?Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/19/#findComment-156828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.