Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam u mnie jest tak

jak jest poniżej 5 stopni C i grzeją świece pali od strzała ,

jak jest ciepły pali od strzała

 

jak jest temperatura od 5 stopni C do góry i silnik zimny to muszę pare sekund kręcić .

 

Wymieniłem przepływy i nic nie dało ,

Wczoraj byłem u dwóch mechaników i każdy wyklucza możliwość zapowietrzania ,bo według nich jak by był zapowietrzony to nie palił by nawet przy podgrzewaniu świecami .

 

Silnik 2.2 dti Vectra c 2004 r.

A co wy mozecie mi na to powiedzieć :mrgreen:

 

[ Dodano: Pią Lis 27, 2009 18:22 ]

Koledzy strzelajcie jakiekolwiek propozycje może coś będzie trafione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat przewodów paliwa już w mojej zafirce przerabiałem, zarówno tych przelewowych jak i zasilania pompy paliwa. A wiązało się to również z trudnościami w odpalaniu silnika. Rok temu wymieniłem przewody przelewowe. Były luźne, a szczególnie luźny był ten łączący trójnik z pompą paliwa (u mnie ten przewód był igielitowy, pozostałe gumowe, prawie sam spadł z króćców gdy go zdejmowałem). Po tym zabiegu było lepiej. Ale dopiero wymiana przewodu ( części igielitowej) łączącego filtr paliwa z pompą paliwa dała skutek właściwy. Stary przewód był czarny (czytaj brudny) i strasznie sztywny. W czasie pracy silnika za jego powodem drgania przenosiły się na szybkozłącze w filtrze i powodowały rozszczelnianie układu. Jeśli po wyłączeniu silnika akurat nastąpiło rozszczelnienie to efekt każdy się może domyśleć, kręcenie po dwa trzy razy. Minęły już trzy miesiące po wymianie tego przewodu, ani razu nie musiałem dwa razy kręcić więc przypyszczam że tutaj "bolało" moją Zafirkę. Pali na dotyk i oby było tak przy temp. minusowych. :mrgreen::tak::beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. czytałem ten temat cały ale już dosc dawno i niemapiętam czy była mowa o wymianie w popmpie zaworu zwrotnego paliwa. koszt niejest duzy bo okolo 100 zł za oryginalny zawór zwrotny bosha. moze to jest problemem cofajacego sie paliwa do zbiornika. sam borykam sie z utrudnionym odpalaniu silnika po dłuzszym postoju. przeraza mnie tylko rozpiecie układu paliwowego i poźniejsze odpowietrzanie bo sam układ to pikus tylko ta cholerna pompa VP44. wazne zeby jej nie posadzic.

PS. załozylem taki temacik http://forum.opel24.com/filtr-paliwa-z-pompa-do-odpowietrzania-vt41072.htm .moze ktos cos podpowie. moze ktos to przrabia?:prosze: pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam problem z odpaleniem zafiry 2.0 dti. Rano odpala za pierwszym razem pookolo osmio godzinnym postoju tez. Problem jest po przejechaniu krotkiego odcinka ipostoju okolo 2h odpala zadrugim razem i dlugo trzeba krecic. Prosze o porade. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam. zeby nie zakładac nowego tematu tu przedstawię co zmajstrowałem. zrobiłem pompke do odpowietrzania układu paliwowego. korpus zrobiony z kształtek miedzianych do c.o.. wszystko polutowane. wlutowane króćce do podłączenia węzyków. króćce wykozystane ze starej pompki paliwa od fiata 126p :beer: . zastosowałem 2 zaworki zwrotne do paliwa taklie zwykłe plastikowe najtańsze (12 zł sztuka). samą pompkę zastosowałem od...... wlasnie od czego??? zgadnie ktoś;p stawiam browar jak ktos zgadnie. :beer: . sprawdzałem całośc co prawda nie w układzie paliwowym tylko przedłaczałem ON z bańki do bańki i powiem ze tłoczy super. bede wymieniał zawór dławiący w pompie wtryskowej u siebie i przelewy wiec napewno sie sprawdzi. jak ma ktoś pytania chętnie odpowiem.

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

duchu03, zgadza sie , od ciągnika ale od jakiego to niewiem. browar dla ciebie .

 

[ Dodano: Sro Gru 02, 2009 19:44 ]

witam jak juz wczesniej pisałem bede wymieniał przewody przelewowe i trójniki. kupiłem przewod paliwowy 3,2 mm tylko ze niezbrojony i trójniki ale nie oryginalne tylko takie od spryskiwacza. są troszke grubsze niz oryginały ale węzyk nałozyc mozna bez problemu. czy taki trójnik mozna zastosowac zamiast oryginalnego?;p? oryginały sa cholernie drogie 17 zł za szt. trójnik jest na fotce.

Dołączona grafika

 

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 10:58 ]

nikt niewymieniał tych trójników na takie od spryskiwaczy?:beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności