Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam kolegów, mam pytanie dotyczące pomp wtryskowych. Otóż przy problemach z odpalaniem mojej asterki 2,0 DTI(101km) byłem u mechanika na wymianie przelewów, filtra paliwa i uszczelnieniu wtryskiwaczy(może coś pokręciłem, nie jestem zbyt mocny w mechanice), gość stwierdził, że mam marną pompę wtryskową. Powiedział że pompy wstawiane do 2003r. można regenerować, że można wymienić sam sterownik itd., a pompa którą ja mam czyli montowane od 2003r. są monolitem nienaprawialnym, w związku z czym koszt wymiany tej pompy to 6000 - 7000zł, a tą starą można naprawić w zależności co poszło od 700 - 2500zł, nie powiem trochę mnie przestraszył. Chciałbym Was zapytać czy słyszeliście coś na ten temat, czy to prawda? Jeżeli tak, to czy koś wymieniał taką pompę, może używaną i w jakich pieniądzach się zmieściliście? Dodam, że po uszczelnieniu układu paliwowego autko sprawuje się w porządku, jedynie przy porannym odpalaniu jest takie lekkie szarpnięcie silnikiem, czy to normalne, bo jak jest ciepły to tylko cyka. Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich oplomaniaków.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam.Po miesiącu wróciłem z urlopu.Vectra B DTL odpaliła na dotyk przy temp.-7.Następnego dnia przekręciłem kluczyk,zapaliła i zgasła po kilku sekundach.Kręciłem rozrusznikiem aż rozładowałem aku. Odpaliła dopiero na holu i to po długim ciąganiu.Wymieniłem filtr paliwa,do połowy miał ciemne zabarwienie ale nie wygladało to na olej.Następnego dnia powtórka z rozrywki Auto stoi u mnie przodem do góry więc tym bardziej może to być zapowietrzenie.Proszę o konstruktywne porady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARKADY Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Witam serdecznie, dotknął mnie ten sam problem , Astra 2.0 dti z 2002r odmawia posluszeństwa , nie chce palić . Wymieniłem trójniki, wstawilem zawór zwrotny przy filtrze. Zauważyłem że w paliwie mam olej silnikowy (po wstawieniu przeźroczystego przewodu ropa jest czarna , zawsze tankuję lepciejsze paliwo ) czyli do wymiany trawersy . Jaki jest koszt wymiany trawersow +/- czy coś jeszcze przy okazji rozebranego silnika warto bylo by wymienić ? mam przejechane 142 tyś km problem zaczął sie od wymiany filtra paliwa, z tego co czytałem w wiekszości przypadków od tego zaczął występować problem z odpalaniem naszych "Asteroidów". znacie może we Wrocławiu lub okolicach dobrego mechanika od dieselków/ Aster-ek?? mam dosyć "rzeźbiarzy", może to , może tamto wymienimy i wychodzi na to że wymieniaja dobre części a kasują za naszą niewiedzę, ostatnio jak podjechalem do mechanika ze stwierdzeniem że zostawilem auto do naprawy z konkretnym problemem ( problem z odpalaniem po postoju) i zaplacilem za wyeliminowanie go to mi odpowiedział że od czegoś trzeba zacząć . ... sam nie mam warunków i czasu żeby się tym zająć. Edytowane 14 Listopada 2011 przez ARKADY   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARKADY Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam wszystkich , wymieniłem czujnik położenia wału oraz trawersy , koszt całości 600zł . Astra jak na razie pali,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 U mnie niestety skończyło się na regeneracji pompy.koszt 1930 + 350 montaż, demontaż.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinekc77 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam. Bardzo proszę o pomoc moja astra 1.7 cdti po dłuższym postoju odpala do 1 razu i pochodzi 30 sekund i gaśnie. trzeba kręcić ze 3-4 razy żeby odpalił. co może być przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Witam! Od długiego już czasu walczę z podobnym problemem, natomiast zauważyłem także, że np. przy +14/+16 auto nawet po dłuższym postoju odpala normalnie, a już przy +6/+8 chechłam i chechłam.. Świece są OK, czujnik temp. płynu chłodzącego wymieniony, zawór zwrotny na pompie także nowy.. Czy ktoś w podobnej sytuacji próbował może aktualizacji oprogramowania w aucie? Moja Astra x20DTL i rok 2001? Jest sens? Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Tak. http://forum.opel24.com/topic/16754-fabryczny-soft/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Tak. http://forum.opel24.com/topic/16754-fabryczny-soft/ Witam! Dzięki za potwierdzenie! Na poczatku czerwca mam wymiane oleju itp., a ze cyrkiem z odpalaniem jestem już lekko sfrustrowany, to idę na całość i wymieniam kompletne przelewy i wszystkie uszczelaniacze na wtryskach.. Nowy zawór zwrotny na pompie już jest.. Zrobie też aktualizację softu i mam nadzieję, że przyniesie to wymierny efekt, bo od +8/+7 w dół jest masakra! DZIĘKI! Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arczi0989 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Sprawdź przelewy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.