Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, mam pytanie dotyczące pomp wtryskowych. Otóż przy problemach z odpalaniem mojej asterki 2,0 DTI(101km) byłem u mechanika na wymianie przelewów, filtra paliwa i uszczelnieniu wtryskiwaczy(może coś pokręciłem, nie jestem zbyt mocny w mechanice), gość stwierdził, że mam marną pompę wtryskową. Powiedział że pompy wstawiane do 2003r. można regenerować, że można wymienić sam sterownik itd., a pompa którą ja mam czyli montowane od 2003r. są monolitem nienaprawialnym, w związku z czym koszt wymiany tej pompy to 6000 - 7000zł, a tą starą można naprawić w zależności co poszło od 700 - 2500zł, nie powiem trochę mnie przestraszył. Chciałbym Was zapytać czy słyszeliście coś na ten temat, czy to prawda? Jeżeli tak, to czy koś wymieniał taką pompę, może używaną i w jakich pieniądzach się zmieściliście? Dodam, że po uszczelnieniu układu paliwowego autko sprawuje się w porządku, jedynie przy porannym odpalaniu jest takie lekkie szarpnięcie silnikiem, czy to normalne, bo jak jest ciepły to tylko cyka.

Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich oplomaniaków. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość grzegorz_kielek

Witam.Po miesiącu wróciłem z urlopu.Vectra B DTL odpaliła na dotyk przy temp.-7.Następnego dnia przekręciłem kluczyk,zapaliła i zgasła po kilku sekundach.Kręciłem rozrusznikiem aż rozładowałem aku. Odpaliła dopiero na holu i to po długim ciąganiu.Wymieniłem filtr paliwa,do połowy miał ciemne zabarwienie ale nie wygladało to na olej.Następnego dnia powtórka z rozrywki :beer: Auto stoi u mnie przodem do góry więc tym bardziej może to być zapowietrzenie.Proszę o konstruktywne porady :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam serdecznie, dotknął mnie ten sam problem , Astra 2.0 dti z 2002r odmawia posluszeństwa , nie chce palić . Wymieniłem trójniki, wstawilem zawór zwrotny przy filtrze. Zauważyłem że w paliwie mam olej silnikowy (po wstawieniu przeźroczystego przewodu ropa jest czarna , zawsze tankuję lepciejsze paliwo ) czyli do wymiany trawersy :-( . Jaki jest koszt wymiany trawersow +/- czy coś jeszcze przy okazji rozebranego silnika warto bylo by wymienić ? mam przejechane 142 tyś km problem zaczął sie od wymiany filtra paliwa, z tego co czytałem w wiekszości przypadków od tego zaczął występować problem z odpalaniem naszych "Asteroidów". znacie może we Wrocławiu lub okolicach dobrego mechanika od dieselków/ Aster-ek?? mam dosyć "rzeźbiarzy", może to , może tamto wymienimy i wychodzi na to że wymieniaja dobre części a kasują za naszą niewiedzę, ostatnio jak podjechalem do mechanika ze stwierdzeniem że zostawilem auto do naprawy z konkretnym problemem ( problem z odpalaniem po postoju) i zaplacilem za wyeliminowanie go to mi odpowiedział że od czegoś trzeba zacząć . ... sam nie mam warunków i czasu żeby się tym zająć.

Edytowane przez ARKADY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...
Gość marcinekc77

Witam.

Bardzo proszę o pomoc moja astra 1.7 cdti po dłuższym postoju odpala do 1 razu i pochodzi 30 sekund i gaśnie.

trzeba kręcić ze 3-4 razy żeby odpalił. co może być przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość HDTeam

Witam!

 

Od długiego już czasu walczę z podobnym problemem, natomiast zauważyłem także, że np. przy +14/+16 auto nawet po dłuższym postoju odpala normalnie, a już przy +6/+8 chechłam i chechłam.. :| Świece są OK, czujnik temp. płynu chłodzącego wymieniony, zawór zwrotny na pompie także nowy.. Czy ktoś w podobnej sytuacji próbował może aktualizacji oprogramowania w aucie? Moja Astra x20DTL i rok 2001? Jest sens?

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam!

 

Dzięki za potwierdzenie! Na poczatku czerwca mam wymiane oleju itp., a ze cyrkiem z odpalaniem jestem już lekko sfrustrowany, to idę na całość i wymieniam kompletne przelewy i wszystkie uszczelaniacze na wtryskach.. Nowy zawór zwrotny na pompie już jest.. Zrobie też aktualizację softu i mam nadzieję, że przyniesie to wymierny efekt, bo od +8/+7 w dół jest masakra! DZIĘKI!

 

Pozdrawiam, HDTeam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności