Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Często zdarza się, że pęka pokrywa tego filtra - za mocno dokręcana. Najlepiej pominąć ten filtr i spróbować zapalić następnego dnia - jak wszystko będzie ok to pozostaje zdemontować filtr i sprawdzić jego szczelność. Koszt pokrywy 180 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-152620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Po pozostawieniu na noc na podjeździe nie odpalił (przodem do góry) borneo, tak sobie czytam i płakać mi sie chce ,dobrze ze od jutra jestem na urlopie i bez neta! Gdzie tak pisze ze ma stać przodem do góry?? Przecież to logiczne ze spłynie ci paliwo do zbiornika paliwa! gdy będzie jakakolwiek nieszczelnośc trawersa ,przewodu nadmiaru , zaworka zwrotnego itp. Ma być kuprem do góry!!. !! Jezeli sa problemy rano to na drugi dzien zawiązujesz na noc sznurkiem przewód powrotu do pompy!! i zapalasz rano! za pare sekund znasz diagnozę!! . Odpali trzeba robic trawersy!! -nie odpali szukamy zawor na pompie filtr paliwa!! itp. :fish: pa!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-152595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 brzoza, życzę udanego urlopu i dzięki za podpowiedź (proszę się nie nabijać z laika ). Przeczytałem całość tematu, ale nigdy nie miałem problemu z paleniem gdy stał kuprem do góry stąd to wszystko. Dzisiaj po o.k 6h postoju na podjeździe pod górkę i ominięciu filtra paliwa odpalił bez problemu i w przewodzie paliwowym nie było widać większych bąbli powietrza. Podłączenie przez filtr spowodowało, że utworzył się większy bąbel powietrza i przy dodawaniu gazu już nie znikł. Czy to oznacza właśnie nieszczelność obudowy filtra?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-152566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 proszę się nie nabijać z laika borneo, ja sie nie nabijam tylko jest mi przykro , że tematy o zapowietrzaniu trudnym odpalaniu itp Są nie czytane! Jezeli tak zrobiłeś że ominąłeś filtr to wcale nie jesteś laikiem tylko kumasz o co chodzi!! To tez zależy czy miałeś bańkę paliwa podwieszoną czy przewodem obok filtra itp. Bo faktycznie może to być nieszczelność filtra! dekla l oringów na przewodach w tym deklu!! Oczywiście nie wykluczając przewodów pęknięć itp !!Ale również może to być śrubo zawór trzymający ciśnienie wkręcony na pompie! i w tym przypadku jak mamy podwieszoną bańkę to się napracujemy nie potrzebnie przy filtrze przewodach!! A efekt po podłączeniu będzie taki sam!! :roll:Ta śruba gdzieś na allegro koszt 4ożł widziałem Bo w ASO 90 spiewają Dzięki za życzenia!! jutro ruszam!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-152478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Brzoza z allegro nie polecam tego zaworu - jest on tak kiepsko wykonany, że szkoda pisać Niestety by mieć dobrą jakość trzeba wydać 100 zł: http://www.allegro.pl/item684936482_zawor_zwrotny_bosch_opel_vw_ford_vp44_vp_44.html Udanego urlopu życzę! :bball: :nemo: :elephant:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-152430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Witam koledzy od kilku miesięcy również borykam się z problemem z uruchomieniem Opla. Prześledziłem dokładnie cały temat od dechy do dechy, część prac już wykonałem tzn. przelewy, zawór zwrotny, uszczelniacze pod wtryskami i nic Była mała poprawa po wymianie przelewów lecz wszystko wróciło do NORMY auto odpala po około 5-7 sekundach kręcenia no i oczywiście dymek z wydechu. Po odpaleniu na trasie rakieta!!! Od 2 dni auto stoi na warsztacie i kolejny fachowiec myśli i testuje co jest grane. Po załatwieniu sprawy mam nadzieję pozytywnym załatwieniu opisze co było grane. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-143201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, przepraszam za małe OT, ale pytanie poniekąd dotyczy tego tematu, czy ktoś wgrywał ten poprawiony program na grzanie świeczek w Warszawie i mógłby polecić sprawdzone miejsce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-136852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Mam problem z Astrą 2 2.0 DTL 85KM. Odpalam silnik po nocnym postoju, zaczyna pracowac i zaraz gaśnie. Wziołem plaka i odpalilem ja,i miałem to samo na drugi dzień. Mechanik wymienił mi przewody od nadmiaru paliwa,odpowietrzył wtryski i przez tydzień był spokój. Po tygodniu wszystko z powrotem się zaczeło od nowa. Prosze o jakąs porade bo niewiem dlaczego cofa mi się paliwo z wtrysków, bo to chyba jest przyczyna moich problemow???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-136798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 ROBERTO70, przejrzyj dokładnie przewody paliwowe od zbiornika do samej pompy. mam podoby objaw. z tego ci sie przyglądałem przewód paliwowy po samochodem ma złączke( niewiem czy to zasilający czy powrotny) moze tam jest nieszczelny. bede sam to sprawdzał w wolnej chwili.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-136403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejbe Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Odpalam silnik po nocnym postoju, zaczyna pracowac i zaraz gaśnie/quote] Jeśli Ci odpala i gaśnie to raczej zapowietrzenie na drodze zbiornik-pompa. Może filtr? Albo tak jak radzi jawor36. Przy przelewach i wtryskach raczej nie odpalałby nawet na chwilę. A tak łapie Ci paliwo z przewodów od pompy do wtrysków i jak to przetłoczy, to gaśnie, bo dostaje powietrza z dalszych przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/21/#findComment-136231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.