Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Tutaj wrzuciłem mój problem http://forum.opel24.com/corsa-b-15-diesel-vt40005.htm#332232 pomóżcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-129846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 witam u mnie jest tak jak jest poniżej 5 stopni C i grzeją świece pali od strzała , jak jest ciepły pali od strzała jak jest temperatura od 5 stopni C do góry i silnik zimny to muszę pare sekund kręcić . Wymieniłem przepływy i nic nie dało , Wczoraj byłem u dwóch mechaników i każdy wyklucza możliwość zapowietrzania ,bo według nich jak by był zapowietrzony to nie palił by nawet przy podgrzewaniu świecami . Silnik 2.2 dti Vectra c 2004 r. A co wy mozecie mi na to powiedzieć [ Dodano: Pią Lis 27, 2009 18:22 ] Koledzy strzelajcie jakiekolwiek propozycje może coś będzie trafione.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-122162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Może Ci świece nie grzeją jak jest pow 5 stopni, a powinny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-122071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigsuch Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Temat przewodów paliwa już w mojej zafirce przerabiałem, zarówno tych przelewowych jak i zasilania pompy paliwa. A wiązało się to również z trudnościami w odpalaniu silnika. Rok temu wymieniłem przewody przelewowe. Były luźne, a szczególnie luźny był ten łączący trójnik z pompą paliwa (u mnie ten przewód był igielitowy, pozostałe gumowe, prawie sam spadł z króćców gdy go zdejmowałem). Po tym zabiegu było lepiej. Ale dopiero wymiana przewodu ( części igielitowej) łączącego filtr paliwa z pompą paliwa dała skutek właściwy. Stary przewód był czarny (czytaj brudny) i strasznie sztywny. W czasie pracy silnika za jego powodem drgania przenosiły się na szybkozłącze w filtrze i powodowały rozszczelnianie układu. Jeśli po wyłączeniu silnika akurat nastąpiło rozszczelnienie to efekt każdy się może domyśleć, kręcenie po dwa trzy razy. Minęły już trzy miesiące po wymianie tego przewodu, ani razu nie musiałem dwa razy kręcić więc przypyszczam że tutaj "bolało" moją Zafirkę. Pali na dotyk i oby było tak przy temp. minusowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-122053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 witam. czytałem ten temat cały ale już dosc dawno i niemapiętam czy była mowa o wymianie w popmpie zaworu zwrotnego paliwa. koszt niejest duzy bo okolo 100 zł za oryginalny zawór zwrotny bosha. moze to jest problemem cofajacego sie paliwa do zbiornika. sam borykam sie z utrudnionym odpalaniu silnika po dłuzszym postoju. przeraza mnie tylko rozpiecie układu paliwowego i poźniejsze odpowietrzanie bo sam układ to pikus tylko ta cholerna pompa VP44. wazne zeby jej nie posadzic. PS. załozylem taki temacik http://forum.opel24.com/filtr-paliwa-z-pompa-do-odpowietrzania-vt41072.htm .moze ktos cos podpowie. moze ktos to przrabia? pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 witam. Mam problem z odpaleniem zafiry 2.0 dti. Rano odpala za pierwszym razem pookolo osmio godzinnym postoju tez. Problem jest po przejechaniu krotkiego odcinka ipostoju okolo 2h odpala zadrugim razem i dlugo trzeba krecic. Prosze o porade. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam. zeby nie zakładac nowego tematu tu przedstawię co zmajstrowałem. zrobiłem pompke do odpowietrzania układu paliwowego. korpus zrobiony z kształtek miedzianych do c.o.. wszystko polutowane. wlutowane króćce do podłączenia węzyków. króćce wykozystane ze starej pompki paliwa od fiata 126p . zastosowałem 2 zaworki zwrotne do paliwa taklie zwykłe plastikowe najtańsze (12 zł sztuka). samą pompkę zastosowałem od...... wlasnie od czego??? zgadnie ktoś stawiam browar jak ktos zgadnie. . sprawdzałem całośc co prawda nie w układzie paliwowym tylko przedłaczałem ON z bańki do bańki i powiem ze tłoczy super. bede wymieniał zawór dławiący w pompie wtryskowej u siebie i przelewy wiec napewno sie sprawdzi. jak ma ktoś pytania chętnie odpowiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejbe Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 To napisz relację po robocie jak to działało. Pozdrawiam obywatela mego miasta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Pompka od ciągnika czy ciężarówki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 duchu03, zgadza sie , od ciągnika ale od jakiego to niewiem. browar dla ciebie . [ Dodano: Sro Gru 02, 2009 19:44 ] witam jak juz wczesniej pisałem bede wymieniał przewody przelewowe i trójniki. kupiłem przewod paliwowy 3,2 mm tylko ze niezbrojony i trójniki ale nie oryginalne tylko takie od spryskiwacza. są troszke grubsze niz oryginały ale węzyk nałozyc mozna bez problemu. czy taki trójnik mozna zastosowac zamiast oryginalnego?? oryginały sa cholernie drogie 17 zł za szt. trójnik jest na fotce. [ Dodano: Czw Gru 03, 2009 10:58 ] nikt niewymieniał tych trójników na takie od spryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/22/#findComment-121033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.