Gość HDTeam Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Sprawdź przelewy Witam! Przewód paliwowy 3,5 mm już mam, 3 oryginalne trójniki też już do mnie jadą i żeby zmiejszyć ryzyko ew. urwania się starego węża gdzieś tam w środku całość będę wymieniał po zrzuceniu powkrywy, kolektora itd. Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 13 Maja 2012 przez HDTeam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Jeśli dzieje się to tylko w określonych temperaturach to nie jest to wina zapowietrzonej pomy wtryskowej.Mialem podobny problem z odpalaniem i od kiedy mechanik przyspieszył mi zapłon pali na dotyk w każdych temp.Winę za to ponosi prawdopodobnie naciągnięty łańcuch rozżądu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441386 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Jeśli dzieje się to tylko w określonych temperaturach to nie jest to wina zapowietrzonej pomy wtryskowej.Mialem podobny problem z odpalaniem i od kiedy mechanik przyspieszył mi zapłon pali na dotyk w każdych temp.Winę za to ponosi prawdopodobnie naciągnięty łańcuch rozżądu. Witam! Wszystkie aspekty nieprawidłowego odpalania tych silnikow/z tymi pompami możnaby zebrać w obszerny kanon lektór dla klas 1-3.. Czytałem gdzieś te, że wszystkie te gumy użyte, czy to przy wtryskiwaczach, czy przy przelewach, lubią rozprężać się przy konkretnych temperaturach itp. itd. i że to też jest czynnikiem wymiernym przy odpalaniu.. Ale pewnie jak wszystkie po kolei nie przewałkuje, to się nie dowiem.. Pytanie z serii naickich: czy przyspieszenie zapłonu to robota na dłużej, czy kwestia wsadzenia ręki w odpowiednie miejsce? Pozdrawiam, HDTeam! Witam (raz jeszcze)! Dzisiaj auto stało od 23.00 do teraz 14.30 i odpalanie zupełnie bez problemu. Temp. zew. +12. Bez dotykania gazu, bez modlitw! Tylko z kluczyka W okresie tych wspominianych wcześniej niższych temp. już po ok. 8-10 godz. jest ból i triki z dziwnym operowaniem gazem nie pomagają.. Czy z tym przyśpieszonym zapłonem to ew. jest tak, że auto nawet już ciepłe chodzi cały czas na przyśpieszonym, czy jednak jes coś (chyba jak w Fordach), żeby później się 'unormalnia'? Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 13 Maja 2012 przez hadzii123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Nie,jest takie jak je ustawileś ale nie ma to wpływu na spalanie czy elastyczność,robił to metodą prób i błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam! Wszystkie aspekty nieprawidłowego odpalania tych silnikow/z tymi pompami możnaby zebrać w obszerny kanon lektór dla klas 1-3.. Czytałem gdzieś te, że wszystkie te gumy użyte, czy to przy wtryskiwaczach, czy przy przelewach, lubią rozprężać się przy konkretnych temperaturach itp. itd. i że to też jest czynnikiem wymiernym przy odpalaniu.. Ale pewnie jak wszystkie po kolei nie przewałkuje, to się nie dowiem.. Pytanie z serii naickich: czy przyspieszenie zapłonu to robota na dłużej, czy kwestia wsadzenia ręki w odpowiednie miejsce? Różne dziwne historie ludzie wypisują ja piszę o tym co pomogło mojemu silnikowi w identycznych obiawach. Nie robiłem tego ale wyciągnąłem od mechanika że kręcił śrubką a efekty tego monitorował na kompie.Na pewno ktoś to na forum już robił trzeba tylko znaleśc temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Różne dziwne historie ludzie wypisują ja piszę o tym co pomogło mojemu silnikowi w identycznych obiawach. Nie robiłem tego ale wyciągnąłem od mechanika że kręcił śrubką a efekty tego monitorował na kompie.Na pewno ktoś to na forum już robił trzeba tylko znaleśc temat. Witam! Jasne, samej oceny Twojego przypadku nie dokonuję, bo jak na razie w sprawie swojego auta teoretycznie polemizuję, a ew. roboty mam na czerwiec.. Sprawę zapłonu dopisuję na listę konsultacji i na pewno biorę pod uwagę. Dzięki za sugestię! Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) Witam! Dziś rano miałem jeden z największych jak do tej pory problemów z odpaleniem rano auta i nawet pojedyńcze strzały AutoStarrtem nie pomogły. Po pracy wziąłem sąsiada i powiedziałem mu, żeby pulsacyjnie psikał w dolot, a ja będę kręcił.. Auto po 5/5 sek. zapaliło, nie zgasło i znowu wszystko OK.. Po zgaszeniu i ponownym odpalaniu OK.. Pojechałem zaraz na kompa. A tam czystko, na sterowniku silnika NIC, na sterowniku pompy NIC, na samej pompie też NIC.. Obroty pompy w stosunku do silnika idealne, dawki prawidłowe, temperatury OK, przekaźnik świec OK + inne parametry.. Wyskoczył błąd od EGR P0400 czyli nazwijmy krótko EGR, ale to inna sprawa.. Zasugerował ew. wymianę czujnika Halla, bo innego rozwiązania popatrego jakimś błędem albo charakterystycznym objawem nie widzi! Macie może jakieś rady dla mnie co to dalej z tym robić, bo jednego dnia odpali, a drugie już nie! Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 17 Maja 2012 przez HDTeam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz_kielek Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jak mi nawalił EGR to po odpaleniu zaraz gasł, a jak juz zacza pracowć to po wciśnięciu gazu brak reakcji do 1800 obrotów. Łatwo sprawdzić czy to EGR.Odłącz przewód podciśnienia od EGR, zaślep go śrubką od strony elektrozaworu i w ten sposób EGR nie ma wpływu na pracę silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 zaślep go śrubką od strony elektrozaworu i w ten sposób EGR nie ma wpływu na pracę silnika nie wchodził ci w tryb awaryjny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Jak mi nawalił EGR to po odpaleniu zaraz gasł, a jak juz zacza pracowć to po wciśnięciu gazu brak reakcji do 1800 obrotów. Łatwo sprawdzić czy to EGR.Odłącz przewód podciśnienia od EGR, zaślep go śrubką od strony elektrozaworu i w ten sposób EGR nie ma wpływu na pracę silnika. Witam! U mnie jak już widzę/słyszę, że nie odpali 'od pierwszego' to w ogólnie nie odżyje, tylko chechła, krztusi się i nic, a u Ciebie jak piszesz już po odpaleniu gasł. U mnie względem EGR wczoraj wywaliło błąd P0400. Przekopałem forum no i przyczyn błędu można szukać w samych zaworze EGR, w sparciałych przewodach podciśnienia, w przepływomierzu, słabej pompie vacum.. Pytanie czy ten błąd i zarazem jego przyczyny mogą mieć tak istotny wpływ na moment samego odpalenia + u mnie różne zachowanie przy różnych temperaturach? Czy jednak szukać mechanicznie w przelewach i trawersach? Pozdrawiam, HDTeam! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/25/#findComment-441980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.