ja37 Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 A dasz radę sprawdzić ciśnienie paliwa? cisnienie w ukladzie zasilania - wartości książkoweZnaczy jakie?Ja miałem 1,6 bara zamiast 3,2 Podawaj wartości.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Poza tym - jak to mozliwe, zeby komp od 4 cyl był taki jak od 6 cyl? popatrz się na schematy sterowania silnika nie chodzi o to czy komp jest 4cyl czy 6cyl czy 12 cyl tylko o to, jak jest rozwiązane sterowanie wtryskami w wypadku ML1.5 jest półsekwencja czyli wtryski są podzielone na 2 grupy po 3 wtryski u ciebie a w c20ne na 2 grupy po 2 wtryski, czyli tak naprawdę u ciebie naraz leją 3 wtryski w c20ne wewnątrz ECU i tak są połączone, że leją razem, więc nawet to nie jest półsekwencja dopiero od motroniców 2.X jest pełna sekwencja czyli każdy wtrysk osobono leje i z takim ECU już nie zakombinujesz komp z twojego silnika powinien być jeden z tych poniżej, bo one występowały z c30se: 0 261 200 356 0 261 200 357 0 986 261 027 do czego konkretnie zmierzam? a no do tego, że skoro i tak wtryski leją w grupach, to ganc pomada w jakim aucie jest sterownik - ważne jest aby czujniki były właściwe z praktyki: kadett c14nz czyli 1,4 monowtrysk 60kM do tego przepustnica z c16nz czyli z 1,6 75kM a wszystko sterowane przez ECU z corsy c12nz czyli 1,2 50kM efekt: 1,4 jeździ lepiej niż seryjne 1,6 mam taki właśnie mariaż w jednym ze swoich kadetów przykład drugi: silnik c16nz głowica z c16se (MPI) razem z kolektorami itp wałek 1,3n czyli 1,3 monowtrysk do tego ECU z c13n czyli 1,3 monowtrysk efekt: 101kM na hamowni seria c16se miała 82kM (występował w astrach) jakbym miał u ciebie kombinować, to brałbym pod uwagę sterowniki: 0 261 200 368 0 261 200 369 0 986 261 028 one są stosowane w omedze A z c20ne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 A dasz radę sprawdzić ciśnienie paliwa?ta. dam rade .. zrobilem to 2 tygodnie temu. Cisnienie na listwie 2,6-2,8 bara Nie wiem skąd kolega ja37 wziął wartość 3,2 .. w danych technicznych znalazłem przedział 2,5-3 ... no fakt .. nie wziałem pod uwage ze to nie sekwencyjny wtrysk. Jest to jakaś mysl. Pierwszy pomysł, ktory mi sie podoba. Drugi to .. wtryski. Nowe niestety będą kosztować, jak wszystko do tego silnika, majątek .. ale mam jeszcze jeden komplet wtrysków ... moze będzie różnica. ps. po 30 sek. namysłu - na LPG jest tak samo .. wiec wtryski raczej odpadają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Jak nie mam podłączonego podciśnienia, to wartość prawidłowa jest 3,2-3,5 bara. Tak mówią moje dane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Pojeździj trochę z odłączonym silnikiem krokowym. Mojemu braciszkowi to pomogło w Senatorze 3.0 Fakt że teraz jest już wstawiony od c20ne i bryka, ale bez też autko przestało wariować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Pojeździj trochę z odłączonym silnikiem krokowym. Mojemu braciszkowi to pomogło w Senatorze 3.0 Fakt że teraz jest już wstawiony od c20ne i bryka, ale bez też autko przestało wariować troche niewygodnie jeździ sie bez wolnych obrotów ps. jak długo i ... tak naprawde w jakim celu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 roche niewygodnie jeździ sie bez wolnych obrotów ps. jak długo i ... tak naprawde w jakim celu? Tak więc odłączyliśmy krokowy bo wolne obroty stały po rozgrzaniu na 2 tys. a na zimnym silniku auto telepało. Po odłączeniu obroty się ustabilizowały, a po dopaleniu nie rzucało silnikiem jak psem po obierkach. W tej chwili założony jest krokowy od vectry c20ne i auto chodzi miodzio   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 wiec wtryski raczej odpadają. dokładnie tak ja nie sugerowałem zmiany wtrysków na te z NE tylko zasugerowałem wiązkę z NE + ECU z NE   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150522 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 ja nie sugerowałem zmiany wtrysków na te z NE tylko zasugerowałem wiązkę z NE + ECU z NE Ty nie, ale leszek 398 sugerował Nie wymieniałem jeszcze kabli WN ... bo wyglądają na świeżutkie .. ale chyba pro forma sie szarpne i załatwie i one, w koncu to mozna potraktowac jak część eksploatacyjną ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22313-pacjent-bc30se-w-omedze-a/page/2/#findComment-150497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.