Gość guniak Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Filterek paliwa i tak sie wymienia,bo się zapycha i zamula autko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Mam jeszcze jedno pytanie: Ile powinien skasować mnie mechanik za wymianę paska rozrządu, napinacza, rolek, pompy wody i paska klinowego? Mam zaufanego mechanika, który jest solidny, jednak nie chciałbym być zrobiony w bambuko odnośnie kosztów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 w łodzi 150-200 zależy co wyskoczy przy wymianie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michael75 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 panowie doradzcie jaki kpl. rozrząd kupić: http://www.allegro.pl/item871031745_rozrzad_kpl_pompa_wody_opel_astra_corsa_vectra.html http://www.allegro.pl/item870418101_rozrzad_kpl_pompa_wody_opel_astra_corsa_vectra.html w pierwszym linku napinacz i pompa wody jest firmy GPR, słyszał ktoś coś o niej? a w drugim napinacz jest firmy LITENS Made in Canada, a pompa wody Korea z logo GM/Daewoo. http://www.allegro.pl/item864107612_simering_uszczelniacz_walka_rozrzadu_opel_35x48.html taki uszczelniacz wałka będzie dobry? Termostat już wiem że najlepszy wahler. Który kpl. wybrać? Dzięki z góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 poszukaj z pompą - np. skf, ruville, dolz, kwp, valeo uszczelniacz wałka rozrządu - np erling (702.269 - 35/48/4), goetze (50-319161-00) termostat - np behr, vernet, valeo p.s. 2 linki są błędne - nie chodzą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam.Po jakim przebiegu wymienia się rozrząd Astra III 1.6 105KM twinport 2006r,obecnie przebieg 65000km jestem trzecim właścicielem przebieg sprawdzony w serwisie u znajomka.W książce serwisowej napisali że po 150000km-10lat ale podchodzę do tego z przymrużeniem oka.Z góry dziękuję za odpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Książka serwisowa to nie zbiór dowcipów, żeby patrzeć na nią z przymrużeniem oka. Tyle powinien rozrząd wytrzymać, ale tak naprawdę, to czas pokaże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cubuś Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam. Astra F C14NZ. Koledzy mój problem wygląda tak: Wymieniłem wałek rozrządu(używka), upg i przy okazji cały rozrząd. Robiłem wszystko sam, a że dużego doświadczenia nie mam to martwią mnie pewne sprawy, może niepotrzebnie. Mianowicie po wymianie rozrządu pasek jest ciepły już po chwili pracy, na dodatek ściąga go w stronę silnika, w pewnych miejscach trze o tylną obudowę. Jak można go ustawić, aby chodził jak bozia przykazała? Na dodatek po chwili pracy silnika napinacz całkowicie zmienił swoje położenie, ząbek z wycięcia pogonił ku górze. Dodam, że pompa mocno siedzi i to nie ona popuszcza pasa. Czy jest to może normalne zjawisko związane rozszerzalnością termiczną? Postaram się wrzucić foty. Z góry dzięki. [ Dodano: Sro Sty 13, 2010 19:34 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 obudowa nie jest powyginana? jej mocowania nie popękane? zsuwa się z koła/wystaje poza nie - z tyłu? powierzchnie styku napinacza, pompy były oczyszczone/czyste? sprawdzając wycięcie napinacza masz koła na punktach?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cubuś Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Mam koła na punktach, położenie zwrotu zewnętrznego. Z tyłu pasek nie spada bo go obudowa trzyma. Spróbuje ją zdjąć i pokręcę trochę bez niej i zobaczymy czy dalej się zsuwa, jak nie to po prostu obudowę trochę przyszlifuje. Może to być zwichrowanie któregoś kola zębatego? Albo napinacz ma wadę? Może któraś śruba? No i dlaczego napinacz się rozregulowuje? Jeszcze jedno małe pytanie, przy okazji. W astrze F C14NZ czujnik temp. wody w kolektorze jest tylko do wskaźnika czy tez do kompa?(udało mi się go urwać, i myślę, że zamiast znów to ściągać i wiercić po prostu wrzucę trójnik na przewód od nagrzewnicy i do tego trójnika nowy czujnik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.