Skocz do zawartości

Pasek rozrządu


Gość maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy napisałem że "najlepszą" - nie pamiętam, może

chociaż i nie mówię że nie jest.

Do wymienianych w różnych tematach - pomp, dodaj jeszcze - valeo

Przeleć sobie "na biegu" chociaż po tych tematach:

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=26508&highlight=jakiej+pasek

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=24753&highlight=jakiej+pasek

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14959&highlight=jakiej+pasek

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=10106&highlight=jakiej+pasek

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=1408&highlight=jakiej+pasek

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=18360&highlight=jakiej+pasek

jest ich więcej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Kolego, SKF czy nie, to najważniejszy jest odpowiedni montaż tych części.

Nawet najlepszy pasek źle założony, lub nieodpowiednio napięty, szlag trafi raz dwa.

Nie mówie o takich historiach jak niedociągnięta lub przeciągnięta śruba napinacza, czy nie umieszczenie kołka napinacza w gnieździe.

Znam takie przypadki.

Nie kupuj chińskiego dziadostwa i oddaj auto do dobrego mechanika, to będziesz spał spokojnie.

A propos partactwa, to ostatnio miałem okazję oglądać pompę wodną założoną z odchyłką o 90 stopni od własciwego położenia.

Kołnierz pompy przysłonił otwór na śrubę, więc jakiś "mechanik" wyszlifował w kołnierzu pompy otwór.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

 

Od kilku dni jestem posiadaczem Astry G (16V, 1,6L) 1999r. Wymiana rorzadu z przebiegu wynika, ze tuz tuz. Czy jest sens inwestowanie w oryginalny zestaw rozrzadu GM czy zamienniki tez sie dobrze sprawuja? Roznica w cenie jest spora, ale nie wiem czy raz na 4-5 lat lepiej nie zainwestowac w oryginalne czesci. Jakby ktos mogl pomoc to bylbym wdzieczny.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroma, nie ma w tym (i nie tylko tym) temacie obowiązku ani przymusu do oryginalnych tzn. części z logo. Te same firmy które produkują pod GM produkują również na rynek, tyle że nie ma np znaczka. Ważna aby był to produkt wysokiej jakości a nie azjatycka podróba.

Nazwy zalecanych firm są niejednokrotnie podawane w różnych tematach na forum i sugerując się tymi tematami nie powinieneś być zawiedziony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam właśnie mam problem ze swoją f-ką niechce zapalić... kręci ale nie odpala tak jak by nie podawała paliwa.... niewiem po ilu pasek był zmieniany co to może być:(? droga jest taka wymiana paska?????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo F 1,4 wiele tu nie mówi, bo silników było kilka a paski różne

Wymiana co 60 kkm

A co do odpalania to jakieś błędy odczytane? pompa załącza? bezpiecznik sprawdzony? paliwo w zbiorniku? iskra jest?

Posprawdzaj najpierw podstawowe rzeczy i zdaj relację - co wykluczasz, sprawdziłeś, a czego nie wiesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne jasne, ze nie ma przymusu kupowania oryginalow

 

przegladajac tematy mozna dojsc do wniosku, ze kazda firma robi dobre zestawy rozrzadu, stad moje zmieszanie tym wszystkim :(. kazdy ma swoje zdanie i ciezko z tego wywioskowac cos oczywistego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kroma, gdybyś tak przejrzał trochę tematów, to zwróciłbyś uwagę iż niektóre firmy pojawiają się dosyć często (i zazwyczaj one) a wymieniane są przez wielu użytkowników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Na początek kilka faktów:

jeżdżę Astrą II z 2003 r., 1,6l +LPG, 101KM, Z16XE, na liczniku 72.000 km. Auto jest kupione w salonie, garażowane, serwisowane (do 40 tys. w ASO). Nigdy nie było "zarzynane". Po Waszych postach jednak stwierdziłem, że warto byłoby wymienić pasek rozrządu. Licho nie śpi, jak to mówią. W związku z tym mam pytanie:

 

1. Czy muszę oprócz paska wymieniać również rolki, pompę etc.?

(Mając na uwadze, że auto nie miało nigdy poważnych awarii i było eksploatowane tylko w mojej rodzinie?)

 

z góry wielkie dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Na początek kilka faktów:

jeżdżę Astrą II z 2003 r., 1,6l +LPG, 101KM, Z16XE, na liczniku 72.000 km. Auto jest kupione w salonie, garażowane, serwisowane (do 40 tys. w ASO). Nigdy nie było "zarzynane". Po Waszych postach jednak stwierdziłem, że warto byłoby wymienić pasek rozrządu. Licho nie śpi, jak to mówią. W związku z tym mam pytanie:

 

1. Czy muszę oprócz paska wymieniać również rolki, pompę etc.?

(Mając na uwadze, że auto nie miało nigdy poważnych awarii i było eksploatowane tylko w mojej rodzinie?)

 

z góry wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności