Skocz do zawartości

Skacze temperatura


Gość PioGor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem od dluzszego czasu otóz skacze mi temperatura cieczy na wskaźniku nieraz jest na 3/4 ok niewiem 97 bardziej za polowa a jak skreca 90 stopni autem powraca centralnie na środek co to może być Wskażnik zapowietrzony układ denerwuje mnie to mo telepie sie że się auto grzeje Nieraz mnkne sobie trasa stoii centralnie na srodku a za chwile sie podniesie bardziej w prawo

Pomorze ktos - czy wszyscy Mazowsze !!!)))

Licze na jednego gościa z rękami podniesionymi do góry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

PioGor, u mnie jest podobnie... wydaje mi się, że dzieje się tak dlatego, że czasem włącza się wiatrak na chłodnicy !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony to nie.

Przy skręcaniu masz takie wahania?

Może wyczyść ten grzybek i podegnij konektorek(może jest luźny)

czy te historie dzieją się na pierwszych kilometrach , czy już po dłuższej jeździe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuzszej jeździe tak sie dzieje jest ok centralnie zaraz wzrasta jak jade prosto raz na jakis czas a pozniej po zakrecie wraca do normy. moze jakis czujnik za to odpowiada, przecież jakis sygnal musi podniesc wskazowke a ze pozniej opada szybko to juz nie wiem. Jest jakis czujnik temperatury cieczy moze przeczyscic a tak jak juz w tym temacie po jakim dystansie wylancza sie wam ssanie tzn wskazówma wychodzi z tej kreski 3, 4 km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A ile właściwie powinna wynosić temperatura silnika?? U mnie wskaźnik jest prawie zawsze na

poziomie między pierwszą kreską od lewej a 90° C. Czy to normalne?? czy to nie jest za niska temperatura?? Jak stoję w korku to temperatura rośnie aż do załączenia wentylatora! czy to

możliwe ze przepustnica od obiegu wewnętrznego jest cały czas otwarta/;p Jak to sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z nawiewów długo leci zimne powietrze to najprawdopodobniej termostat do wymiany, a jeżeli tylko wskazówka powoli się podnosi a ciepłe dmucha to tylko czujnik temperatury.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Jeżeli z nawiewów długo leci zimne powietrze to najprawdopodobniej termostat do wymiany, a jeżeli tylko wskazówka powoli się podnosi a ciepłe dmucha to tylko czujnik temperatury.

 

 

Troszkę nie rozumiem?? Powietrze ciepłe dmucha po kilku km. Ale jak czujnik byłby uszkodzony to chyba by wcale nie pokazywał prawda?:wesoly: a tu ciągle wskazówka trochę poniżej 90°. a jak na zime zastawiłem chłodnice to 90° trzymał! No nie wiem co jest :beer:

Może jakieś propozycje jeszcze?:(?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności