Skocz do zawartości

Skacze temperatura


Gość PioGor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

ja37 właśnie nie wiem czy mi sie otwiera? jak można to zobaczyć/sprawdzić:wesoly:

Podpowiesz coś?

Na razie to Jedynie mogę je dotknąć i zobaczyć czy jest zimna poniżej tych 92°. bo inaczej to nie wiem ja to sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ale jak czujnik byłby uszkodzony to chyba by wcale nie pokazywał prawda?:wesoly:
No właśnie nie prawda... u mnie jak padł czujnik temperatury to wskaźnik podnosił się lekko ponad minimum, a jak wymieniłem czujniczek to wszystko pokazuje dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ale jak czujnik byłby uszkodzony to chyba by wcale nie pokazywał prawda?:wesoly:
No właśnie nie prawda... u mnie jak padł czujnik temperatury to wskaźnik podnosił się lekko ponad minimum, a jak wymieniłem czujniczek to wszystko pokazuje dobrze.

 

 

Rozumiem. Tylko ze jak na zimę założyłem osłonę na chłodnice to wskazówka podniosła sie wyżej. A jak stoję w korku to i potrafi nawet 95 czy więcej pokazać. Wiec już sam nie wiem.

Ale sprawdzę te węże i chłodnice!!

Dzięki za porady. Zobaczę jak będę miał czas i dam znać na czym stanęło.

A gdzie jest ten czujniczek jeśli można zapytać?

 

[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 15:18 ]

Witam

Mam problem od dluzszego czasu otóz skacze mi temperatura cieczy na wskaźniku nieraz jest na 3/4 ok niewiem 97 bardziej za polowa a jak skreca 90 stopni autem powraca centralnie na środek co to może być Wskażnik zapowietrzony układ denerwuje mnie to mo telepie sie że się auto grzeje Nieraz mnkne sobie trasa stoii centralnie na srodku a za chwile sie podniesie bardziej w prawo

Pomorze ktos - czy wszyscy Mazowsze :beer:)))

Licze na jednego gościa z rękami podniesionymi do góry

 

Ja też sie bliżej przyjrzałem tej wskazówce :) i po obserwacjach wydaje mi sie ze u mnie dzieje sie podobnie! Tylko że jak zjeżdżam z górki to wskazówka sie dźwiga a jak wjeżdżam na równe albo po górę to opada lekko ale tylko lekko jakieś 2-3° C. :( Taj już chyba musi być> :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Podłączę się do tematu:

U mnie temperatura wzrasta do 100*C i jak dotykam chłodnicy to jest tylko u dołu gorąca a jeśli się włączy wentylator to temperatura nie spada. Co to może być? Płyn ma prawidłowy poziom.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wygląda na to ze termostat ci sie nie otwiera. A jak szybko te 100°C ci sie pojawia na zegarze?? Nic dziwnego ze jak wentylator sie włączy to temperatura nie spada skoro on i tak jest zimny wiec co ma chłodzić:wink: Wentylator chłodzi chłodnice.

Może też być podejrzana pompka wodna, czy zmieniałeś ja jak rozrząd był robiony?? Albo gdzieś zapchał się wąż jakimś dziwnym trafem!!! :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie temperatura wzrasta do 100*C i jak dotykam chłodnicy to jest tylko u dołu gorąca a jeśli się włączy wentylator to temperatura nie spada. Co to może być? Płyn ma prawidłowy poziom.

To może być zacięty termostat w pozycji zamkniętej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W sobotę będę zmieniał pompę i termostat. Napiszę czy pomogło.

Wytłumaczcie mi jeszcze na czym może polegać zużycie pompy wody, czy nie jest tak, że ona musi się kręcić razem z silnikiem i tłoczyć wodę? Czy tak nie jest. Pomijam całkowite zatarcie się pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pompie wirnik osadzony jest na wałku dochodzi czasem do wyrobienia się wałka i wirnik stoi w miejscu i nie tłoczy cieczy lub przeskakuje od czau do czasu :shock: zatarcie to nie, bo wtedy zrywa pasek . objawy widoczne to: paruje w zbiorniku wyrównawczym i powrót cieczy do zbiorniczka wraca z parą i do tego z przerwami. wzrost temp. może być również oprócz termostatu ??? zakamieniona chłodnica[ utrudniony przepływ cieczy] :roll

 

W nie których silnikach po wymianie cieczy chlodzącej należy odpowietrzyć układ bo objawia się to wzrostem temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności