Skocz do zawartości

Skacze temperatura


Gość PioGor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mi nic nie paruje w zbiorniczku, może i chłodnice mam zakamienioną, wszystko się okaże po wymianie termostatu i pompy. Przy okazji potraktuję układ odkamieniaczem STP.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ja tez mialem u siebie podobny problem , jak kupilem furaka , to mialem tak okolo 87 stopni i cieszylem sie bo to praktycznie idealna temperatura , potem zaczelo mi sie jedynie podwyzszac , po wymianie pompy wody mialem juz 92 do 107 nawet , czujnik dobry , termostat tez dobry , nie wiedzialem o co biega , w trasie tez mialem 95 stopni , odpowietrzylem uklad , i wskazowka ciagle trzymala sie na 92 , w korku do 95 - wentylator i 92 , wymieniliem swiece i 92 bylo caly czas , ogolnie to temperatura w tym silniku to jest jeden wielki znak zapytania , optymalna to 90 , ktora ciezko uzyskac , pozdro ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

słuchajcie mam corse B z 96 r i nawiew na chłodnice tylko od dołu bo tam gdzie mam zbnaczek to jest plactik taki zatkany raz widziałem gośc miał to wywalone i rzeczywiście ma to zatrzaski może to ma wpływ tez na chłodzenie silnika

A wy jak macie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: nieźle go wydłubałeś

Chodzi mi o ten plasti pod emblematem opla a nad rejestracją ta tata wnęka jest tam plastik który się sciąga i wieje wprost na chłodnice

Wywalone masz to

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chłodnice grzeje sie nierównomiernie a po załączeniu wentylatora studzi bardzo szybko może to wskazywać na jej niedrożność. Sprawdzisz to w zasadzie jedynie wyciągając chłodnicę i lejąc do niej ciepłej wody.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

Mam Corse B 1.4 16V. Jak ja kupowalem to facet mowil ze czasem wyskakuje temperatura, ale jakos to nie zrobilo to na mnie wrazenia. Dopiero niedawno nie dalo mi to spokoju i zaczlem grzebac, bo slyszalem ze te silniki tak maja. Ale zdazalo sie tak, ze w zimie przy -10 stopniach i wiecej w trakice jazdy wskaznik temperatury pokazywal 96-98 stopni. No to pogadalem z kolegami i powiedzieli termostat. No to wymieniłem. Nie pomoglo. No to odpowietrzylem ukald. Nic. No to podjechalem na komputer. Gdy ja na wskaźniku na desce rozdzielczej mialem 100 stopni komputer pokazywał 90 stopni. Wg komputera wentylator wlancza sie przy 100.25 stopnia. W tym momenice na desce jest 110 stoopni. W trakcie jazdy temp 96 na wskaźniku a na komputerze 84-86 stopni. Gośc powiedzial czujnik temperatury chłodziwa do wymiany. No to wymieniłem. I NIC!!! Dalej to samo. Jezdze sobie i na desce rozdzielczej mam zawsze miedzy 96 a 100 stopni. Ma ktos jakis pomysł:-) :(

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności