Skocz do zawartości

ASTRA II 1,7 DTL (model 2000) zawór EGR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Tylko czy to na pewno zawór, w zasadzie diagnoza wskazuje na EGR, ale przecież to nie musi być to.

 

[ Dodano: Sob Maj 05, 2007 10:39 ]

Maniakopel podany przez Ciebie link do EGR ma inny numer katalogowy niż zamontowany. Czy ma to znaczenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam, mam dokładnie ten sam objaw i silnik ;/. Niestety auto ma duuuuuuży przebieg na maxa i dlatego mi się sypie.

Poleceam sprawdzić:

1 - przewód doprowadzający powietrze do intercoolera, jeżeli jest olej to coś nie tak :znudzony:

2 - zdjąć zawór EGR i zobaczyc w jakim jest stanie, ja go umyłem naciskając cały czas na trzpień i cały czas wylewał się olej. No masakra była, on nie miał prawa działać. Po przeczyszczeniu jest super, CHECK zapala się dosłownie czasami, bardzo żadko

3 - w przewód doprowadzający powietrze z bloku silnika do przewodu powietrza (odma) powinno się włożyć jakiś filtr lub pochłaniacz płomieni z poloneza, bo tamtędy też leci olej na łopatki turbiny.

4 - zanim zacznie się robić turbo to trzeba wyeliminować te objawy

5 - u mnie jeszcze była pęknieta gumowa część przewodu idącego z pompy podciśnienia do zaworu sterującego EGR. Zawinąłem go taśmą izolacyjną i działa :)

 

Wszystkie te zabiegi pomogą wyeliminowac pewne sprawy

 

Co do pompy podciśnienia to gdyby byłą padnięta to były by probelmy z pedałem hamulca. Tak mi się wydaje.

 

Myślę że warto też wyjąć intercooler i go umyć benzyną (jeżeli brał olej to on jest zapierdzielony) a potem osuszyć powietrzem sprężonym. Powinno zniknąć dymienie z rury.

Oczywiście wywaliłem też katalizator bo po zaniku oleju on nic nie puszcza. Polecam wstawić strumienicę - koszt 100 PLN a komfort niesamowity. I nie ma części która osłabia samochód.

 

PS. Współczuję każdemu posiadaczowi tego modelu z tym silnikiem :wesoly::(;-)

 

PS2. Jaką macie prędkość na 3 biegu na prostej drodze przy 3000 obrotów?? Ja ok 80-85 km/h i się zastanawiam czy tak może być. A ostatnio zrobiłem test przyśpieszenia - nie bedę podawał wyników bo szkoda się śmiać. A pali mi 7 litrów w trasie 60% i 40% miasto. Auto jest beznadziejne pod względem silnika- Jedynie komfort jazdy jest super.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
boguszluk, PS. Współczuję każdemu posiadaczowi tego modelu z tym silnikiem :znudzony::wesoly::(

 

PS2. Jaką macie prędkość na 3 biegu na prostej drodze przy 3000 obrotów?? Ja ok 80-85 km/h i się zastanawiam czy tak może być.

 

astra 2 1.7 td

http://www.youtube.com/watch?v=nbk4ysHX7_U

 

astra 2 1.7 cdci

 

 

Wiec z prędkością na 3 biegu u Ciebie ok. A co do słów na temat 1.7 to się zgadzam:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jadę w środę zregenerować turbo, może pomoże, ostatnio w trasie miałem Vmax 110 i pierdzieloną lampkę co 5 minut. Mam dość.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności