Skocz do zawartości

ASTRA II 1,7 DTL (model 2000) zawór EGR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ale po zastanowieniu możesz mięć problem z przepływomierzem powietrza ale to wykaże tylko komputer

tylko do kogo to było bo tu już kilka osób sie udziela...

 

odkręciłem właśnie pokrywę pompy vac.... zgodnie z instrukcją wylał się olej... zebrałem to co się wylało i zakręciłem ją krućcem do przodu... nie wyciarałem jej w środku żeby nic nie popsuć...

 

sprawdziłem też opór na eletrozaworze... dokładnie 17,1Ohm więc chyba idealnie...

 

w związku z faktem że robiłem to prawie o zmroku to nie grzebałem już dalej... zobaczymy co pomogły te zmiany...

 

bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego...

 

jeżeli chodzi o to czy zawór EGR powinien się zamykać: tak u mnie po czyszczeniu dało się go wcisnąć do końca...

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego...

 

Tu masz fotke

 

http://picasaweb.google.pl/dudnej/Astra/photo#5164263446162900018

 

Sprawdź jak dużo u Ciebie ten krucicec przesuwa sie w strone turbiny i napisz. U mnie tylko około 1mm a u kolegów ok 5mm. Ciekawe jak u Ciebie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego...

 

Tu masz fotke

 

http://picasaweb.google.pl/dudnej/Astra/photo#5164263446162900018

 

Sprawdź jak dużo u Ciebie ten krucicec przesuwa sie w strone turbiny i napisz. U mnie tylko około 1mm a u kolegów ok 5mm. Ciekawe jak u Ciebie?

Zaworek przy turbinie w 1.7 DTL wyglada tak samo tylko że jest oodkryty a sam czpień wchodzi właśni pod taką aluminiową osłonę

To jest fotka właśnie z 1.7 DTL Astry II ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no to dobrze sie spdziewalem ze to to... tylko ja tam nie widze jaki to ma byc trzpien? moze dorysujesz cos na tym zdjeciu zeby bylo dla mnie i dla innych jasniej?

 

a wogole to dzieki za ta fotke... ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no to dobrze sie spdziewalem ze to to... tylko ja tam nie widze jaki to ma byc trzpien? moze dorysujesz cos na tym zdjeciu zeby bylo dla mnie i dla innych jasniej?

 

a wogole to dzieki za ta fotke... ???

Jeżeli ustawisz kursor myszki na samym środku zdjęcia, następnie zjedziesz kursorem centymetr w dół i dasz później centymetr w prawo to kursor znajdzie się na tym "trzpieniu". Jest to jakby gwintowana śrubka z nakrętką. Spróbuj zaprzeć śrubokret o tą nakrętkę i ciśnij w prawo. Trzpień bedzie się wysuwał z puszeczki i wracał z powrotem. Powinien poruszać sie ok.5mm, a u Ciebie ile sie porusza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dobra... rozumiem... jade jutro rano do pracy wiec zobacze co dalo obrocenie pokrywy pompu podcisnienia...

 

a jak wroce to sprawdze ten trzpien... mam nadzieje ze problem zniknie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego trzpień wychodzi z tej właśnie puszki którą widać na zdjęciu zobaczysz go z pewnością. Popatrz uważnie będziesz widział trzpień wychodzący z tej właśnie puszki, widać go kawałek ponieważ większość znajduje się pod osłona aluminiową

 

Ja za nic nie mogę tego ustrojstwa rozruszać, dzisiaj próbowałem drugi raz i wciąż więcej jak milimetr sie nie porusza, chociaż dałem WD40 ??? Czy u wszystkich ten trzpien porusza się owe 5mm, może ktoś sie jeszcze wypowie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego jak silnik działa prawidłowo i nie zapala się kontrolka to nie zawracaj sobie tym głowy u mnie najpierw wyeliminowałem problem z pompą jeździłem jakiś czas zanim rozruszałem ten zaworek i było wszystko ok., gdy go rozruszałem nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy silnika poza pewnością ze działa, silnik 1.7DTL jest mulasty i nic mu nie zrobisz jedynym zabiegiem, który nieznacznie poprawia osiągi jest wyrzucenie filtra z układu wydechowego i zastąpienie go strumienicą

 

No mój jest bardzo mulasty, bo max to 150km/h a do setki 19sek., no i to kopcenie powyżej 3000obr. nie wiem czy mi przegląd wogóle podbiją? Check sie nie pali wogóle, czyli na kompa nie ma sensu jechać. ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

 

No mój jest bardzo mulasty, bo max to 150km/h a do setki 19sek., no i to kopcenie nie wiem czy mi przegląd wogóle podbiją?

to nie tylko twoj...

 

u mnie po przekreceniu dekla problem minal... mam nadziele ze na dluzej...

 

tylko ze w innym watku bylo poruszone pewno pytanie: czy ten rowek od strony wewn. ktory jest w deklu ma wplyw na smarowanie pompy? i czy przekrecenie jej ma wplyw na jej trwalosc? hmmm?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jak mowi doswiadczenie... komputer komputerowi nie rowny... widzialem wyniki badania na jednym i tego samego dnia wyniki na innym... dwie rozne sprawy... a usterka byla wciaz ta sama... to troche OT. ale wiem gdzie bede jezdzil na komp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności