Skocz do zawartości

ASTRA II 1,7 DTL (model 2000) zawór EGR


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

No mój jest bardzo mulasty, bo max to 150km/h a do setki 19sek., no i to kopcenie powyżej 3000obr. nie wiem czy mi przegląd wogóle podbiją? Check sie nie pali wogóle, czyli na kompa nie ma sensu jechać. :)

Ile Ci zajmuje przyśpieszenie 120-150? U mnie splanie przy obrotach 2,8-3,0k/min (~120km/h) to ~8-9l/100km. Czy u Ciebie jest podobnie?

Trudno powiedzieć, ale moj egzemplarz jest dziwny, raz chodzi lepiej raz gorzej. teraz do setki potrzebuje 22sek?! Ale pali zdecydowanie mniej od Twojego. Mi średnie wychodzi 7l, a w takich warunkach jak piszesz powinieneś mieć poniżej 6l. Termostat masz sprawny?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

ja mam pytanie na temat odmy co idzie z pokrywy zaworów w astrze 2.0 dti (101koników) moze wniej znajdować sie olej? Ona idzie od pokrywy zaworów do węża powietrza wpięta jest przed turbine. A chodzi mi o to że bierze mi asterka tak 0.3 - 0.4 litra na 1000km oleju. Nie wiem czy ten olej sie wraca z turbiny (czyżby turbinka przepuszczała olej -ale w takim razie jest możliwe zeby go do tyłu wyrzucała), czy turbinka go jakos zaciąga spod dekla pokrywy zaworów przez odme. Wąż co idzie od chlodnicy do kolektora ssacego tez jest wilgotny z oleju. Czyżby po mału sie sypała turbinka? czy może zaciaga olej w jakis sposób przez tą odme? z góry dziekuje za jakies wskazówki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie na temat odmy co idzie z pokrywy zaworów w astrze 2.0 dti (101koników) moze wniej znajdować sie olej? Ona idzie od pokrywy zaworów do węża powietrza wpięta jest przed turbine.

piotr8282, Juz o tym pisałem jezeli zdejmiesz dolot do turbiny a będą tam śladowe ilości oleju tak jak na tym zdjęciu :) to jest żeczą normalna .Odma w tym silniku nie posiada filtra i mgła olejowa jest rzucana przez turbinę . Te wartości są dobre spalania oleju i możesz spać spokojnie!!

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam takie pytanko, nie ma innej odmy z jakims filtrem tak zeby ten olej sie nie przedostawał? a moze z jakiegos innego auta by pasowała? Probował juz ktos to zamienic?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko, nie ma innej odmy z jakims filtrem tak zeby ten olej sie nie przedostawał? a moze z jakiegos innego auta by pasowała? Probował juz ktos to zamienic?

Pozdrawiam

piotr8282, można kombinować z silnika JTD. Gdzie one są montowane w standardzie : Na allegro były ale juz nie widzę może nie zdawały egzaminu , lub kiepski interes są na pewno do benzyny ale to inna rzeczywistość. :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Mam podobny problem - dymienie z rury wydechowej ;) . Nie zapala mi się kontrolka silnika i dymi(komputer nie pokazuje żadnych błedów). Po zdjęciu wężyka od elektrozaworu przy EGR dymienie ustaje jednak wtedy zapala się kontrolka silnika - w trakcie spokojnej jazdy, po zmianie biegów gaśnie. Na kompie pokazuje błąd recyrkulacji spalin.

Pytanie brzmi czy wymieniać ten elektrozawór(koszt ok 1200zł), zdjąć wężyk i się nie przejmować, czy zaślepić EGR?

Pompę vacu sprawdzałem i nawet obróciłem dekielek zgodnie poradą.

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w Astrze G 1.7 DTL, że wyskakuje mi Check przez brudny EGR i wtedy nie załączała się turbinka co dawało odczuwalny spadek mocy.

Tylko że u mnie problemem jest turbinka która zaczęłą już lekko dawać olej do powietrza.

 

Dlatego warto sprawdzić przewód powietrza przed Intercoolerem czy ścianki nie są w oleju.

 

 

Zauważyłem całkiem przypadkiem, że ten przewod pomiedzy turbina a IC dostaję oleju, czy to znaczy że czeka mnie regeneracja turbiny? Dodam. że nie zapala mi się jeszcze kontrolka checkengine.

Jeśli tak to jaki będzie koszt regeneracji turbiny?

Silnik 1.7DTi 75KM z 2001 roku.

 

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności