Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Ale po zastanowieniu możesz mięć problem z przepływomierzem powietrza ale to wykaże tylko komputer tylko do kogo to było bo tu już kilka osób sie udziela... odkręciłem właśnie pokrywę pompy vac.... zgodnie z instrukcją wylał się olej... zebrałem to co się wylało i zakręciłem ją krućcem do przodu... nie wyciarałem jej w środku żeby nic nie popsuć... sprawdziłem też opór na eletrozaworze... dokładnie 17,1Ohm więc chyba idealnie... w związku z faktem że robiłem to prawie o zmroku to nie grzebałem już dalej... zobaczymy co pomogły te zmiany... bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego... jeżeli chodzi o to czy zawór EGR powinien się zamykać: tak u mnie po czyszczeniu dało się go wcisnąć do końca... pzdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego... Tu masz fotke http://picasaweb.google.pl/dudnej/Astra/photo#5164263446162900018 Sprawdź jak dużo u Ciebie ten krucicec przesuwa sie w strone turbiny i napisz. U mnie tylko około 1mm a u kolegów ok 5mm. Ciekawe jak u Ciebie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 bardzo proszę tylko jeżeli można o zdjęcie tego cycka co ma sie rozruszać przy turbinie... zerkałem tam ale nie wiem za bardzo co do czego... Tu masz fotke http://picasaweb.google.pl/dudnej/Astra/photo#5164263446162900018 Sprawdź jak dużo u Ciebie ten krucicec przesuwa sie w strone turbiny i napisz. U mnie tylko około 1mm a u kolegów ok 5mm. Ciekawe jak u Ciebie? Zaworek przy turbinie w 1.7 DTL wyglada tak samo tylko że jest oodkryty a sam czpień wchodzi właśni pod taką aluminiową osłonę To jest fotka właśnie z 1.7 DTL Astry II   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no to dobrze sie spdziewalem ze to to... tylko ja tam nie widze jaki to ma byc trzpien? moze dorysujesz cos na tym zdjeciu zeby bylo dla mnie i dla innych jasniej? a wogole to dzieki za ta fotke...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no to dobrze sie spdziewalem ze to to... tylko ja tam nie widze jaki to ma byc trzpien? moze dorysujesz cos na tym zdjeciu zeby bylo dla mnie i dla innych jasniej? a wogole to dzieki za ta fotke... Jeżeli ustawisz kursor myszki na samym środku zdjęcia, następnie zjedziesz kursorem centymetr w dół i dasz później centymetr w prawo to kursor znajdzie się na tym "trzpieniu". Jest to jakby gwintowana śrubka z nakrętką. Spróbuj zaprzeć śrubokret o tą nakrętkę i ciśnij w prawo. Trzpień bedzie się wysuwał z puszeczki i wracał z powrotem. Powinien poruszać sie ok.5mm, a u Ciebie ile sie porusza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 dobra... rozumiem... jade jutro rano do pracy wiec zobacze co dalo obrocenie pokrywy pompu podcisnienia... a jak wroce to sprawdze ten trzpien... mam nadzieje ze problem zniknie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Kolego trzpień wychodzi z tej właśnie puszki którą widać na zdjęciu zobaczysz go z pewnością. Popatrz uważnie będziesz widział trzpień wychodzący z tej właśnie puszki, widać go kawałek ponieważ większość znajduje się pod osłona aluminiową Ja za nic nie mogę tego ustrojstwa rozruszać, dzisiaj próbowałem drugi raz i wciąż więcej jak milimetr sie nie porusza, chociaż dałem WD40 Czy u wszystkich ten trzpien porusza się owe 5mm, może ktoś sie jeszcze wypowie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Kolego jak silnik działa prawidłowo i nie zapala się kontrolka to nie zawracaj sobie tym głowy u mnie najpierw wyeliminowałem problem z pompą jeździłem jakiś czas zanim rozruszałem ten zaworek i było wszystko ok., gdy go rozruszałem nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy silnika poza pewnością ze działa, silnik 1.7DTL jest mulasty i nic mu nie zrobisz jedynym zabiegiem, który nieznacznie poprawia osiągi jest wyrzucenie filtra z układu wydechowego i zastąpienie go strumienicą No mój jest bardzo mulasty, bo max to 150km/h a do setki 19sek., no i to kopcenie powyżej 3000obr. nie wiem czy mi przegląd wogóle podbiją? Check sie nie pali wogóle, czyli na kompa nie ma sensu jechać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 No mój jest bardzo mulasty, bo max to 150km/h a do setki 19sek., no i to kopcenie nie wiem czy mi przegląd wogóle podbiją? to nie tylko twoj... u mnie po przekreceniu dekla problem minal... mam nadziele ze na dluzej... tylko ze w innym watku bylo poruszone pewno pytanie: czy ten rowek od strony wewn. ktory jest w deklu ma wplyw na smarowanie pompy? i czy przekrecenie jej ma wplyw na jej trwalosc? hmmm?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 jak mowi doswiadczenie... komputer komputerowi nie rowny... widzialem wyniki badania na jednym i tego samego dnia wyniki na innym... dwie rozne sprawy... a usterka byla wciaz ta sama... to troche OT. ale wiem gdzie bede jezdzil na komp... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2445-astra-ii-17-dtl-model-2000-zaw%C3%B3r-egr/page/4/#findComment-288160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.