ja37 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A to czytałeś? http://forum.opel24.com/wymiana-silnika-da-sie-nie-da-sie-vt41837.htm Wiem że skrzynia podejdzie lecz będzie krótka,To jeszcze mało wiesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-105044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A widzisz posta czytałem lecz początek, nie wiem czemu reszta mi umknęła - pewnie ze stresu Czyli przód do wymiany, nie robi sie ciekawie, nawet 1.8 125KM Z18XE nie podejdzie a 115KM wygląda marnie w 1.8 Że też nie może to być plug&play   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-105038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jest plug&play, ale smallblock - smallblock bigblock - bigblock Jest do tego stopnia plug&play, że ja miałem silnik złożony z kilku c20ne, 16sh, 18E, c20xe, 20seh I to nawet jeździło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-105028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Bałem sie tego co mi sie stanie z autem (poważnego remontu sie bałem, głowica itp), poszły zawory do wymiany bo nie było kompresji A ja już kombinowałem z wymianą silnika...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-104574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 witam posiadam astre F 1.4 benzyna na jednopunktowym wtrysku więc moje pytanie brzmi: 1 czy dało by założyć wtrysk wielopunktowy i jakie to mogą być obciążenia dla silnika 2 czy dało by założyć pełny wtrysk i jakie to mogą być obciążenia dla silnika czekam na szybką i konkretną odp pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-103442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 czy dało by założyć wtrysk wielopunktowy czy dało by założyć pełny wtrysk więc tak: czekam na szybką i konkretną odp szybka i konkretna odpowiedź brzmi: - ustal czym się różni wielopunktowy wtrysk od pełnego wtrysku - poczytaj trochę forum opel24, google, do FAQ na naszym forum zajrzyj - jak już się dowiesz rzeczy o których napisałem i odnajdziesz tematy związane z zagadnieniem, a ponadto bedziesz wiedział przynajmniej pobieżnie o czym piszesz, to wtedy zadaj to samo pytanie ok?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-103440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 no już się kolego dowiedziale   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-103434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mkwiatusz3K Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam, pękł mi pasek rozrządu w Kadziu Smutne Mechanik mi powiedział 600zł za naprawę I tak się zastanawiam czy by nie kupic nowego silnika. Obecnie mam 1.4 a myslałem o 1.6 16V lub 1.8 16V oba w cenie do 800zł z osprzetem. Skrzynia biegów jest dobra, wszystkie silniki są SMALL więc raczej nie powinno byc problemu czy mam rację?? Czy wszystko pójdzie gładko, co trzeba kupic po za samym silnikiem... Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-94579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Jeżeli chodzi o swap to kol.ArKos, przygotował dla forumowiczów małe co nie co http://forum.opel24.com/topic/26007-wymiana-silnika-da-sie-nie-da-sie/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-94553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hohner Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam, nie chcę zakładać nowego tematu bo ten jest bardzo powiązany z moją intencją Posiadam Astre F 91r. hatchback 3D z silnikiem 1.4 V8 60Km C14NZ. Silniczek już trochę przeszedł, na zegarze 270 tys km...póki co nie narzekam. Ale myślę chciałbym nieco zwiększyć moc mojej bestii Nie mam zamiaru póki co bawić się w filtry stożkowe i inne bajery, bo wiem że to dużo mi nie da, ba nawet tego nie poczuje...dlatego korci mnie aby wymienić silnik na 1.6 V16 a dokładnie na C16SE. Z tego co już wcześniej czytałem na tym forum, i innych stronach to zbytniej różnicy nie ma w obydwóch, pomijając że C16SE ma wielopunktowy wtrysk paliwa + jeszcze parę "pierdół". Jak czytałem we wcześniejszych postach, to nie powinno być problemów z wymianą, ponieważ oba silniki należą do SMALL BLOCKów, racja? Jakiś osprzęt bym musiał wymienić oprócz przewodów, komputera? Chodzi mi głównie typu, skrzynia, rozrząd, hamulce etc.? Silniki te tzn. C16SE jak patrzyłem są w cenie od 500 do 1000zł. Jaki generalnie może mnie taka zabawa kosztować, zamknę się do 4000zł? Poradźcie koledzy proszę P.S- ewentualnie czy opłaca się również rozwiercić cylindry aby tłoki większe tłoki wrzucić? Jest to dobra ideaa? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24937-wymiana-silnika/page/9/#findComment-372474 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.