Gość kapusta Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 witam mam dwa pytania do was. 1. czy wałki rozrządu przy silniku 2.0 16v dohc 150 koni są takie same i czy pomylenie ich jest problemem i potem się nie ustawi prawidłowo rozrządu ? 2. regenerowałem głowice przy tym silniku i jak mam teraz jeździć? czy mogę jeździć jak zawsze sportowo można tak powiedzieć i agresywnie czy spokojnie do iluś tam kilometrów proszę o odpowiedz pozdrawiam użytkowników zmieniłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 1. czy wałki rozrządu przy silniku 2.0 16v dohc 150 koni są takie same i czy pomylenie ich jest problemem i potem się nie ustawi prawidłowo rozrządu ? nie - są inne wydechowy jest dłuższy 2. regenerowałem głowice przy tym silniku i jak mam teraz jeździć? czy mogę jeździć jak zawsze sportowo można tak powiedzieć i agresywnie czy spokojnie do iluś tam kilometrów są różne szkoły ja preferuję w miarę spokojną jazdę czyli normalna przez ok 1000km po 1000km dociągnąć śruby głowicy po 60* i jazda uszczelka głowicy układa się pareset kilometrów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-108463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 aa to robi różnice czy na paliwie czy na gazie jeżdżę przez te 1000km przed dokręceniem głowicy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-108222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 moim zdaniem nie ma znaczenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-108163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 no ale skoro na gazie wypala zawory to nie wiem czy różnicy nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 skoro na gazie wypala zaworymatko święta... następny ziom, słuchaj pierdół to daleko zajedziesz takie pierdoły prawią leszcze, co by sobie dupę szkłem wytarli, żeby zaoszczędzić na papierze toaletowym nie dość, że założył gaz żeby taniej było, to jeszcze kazał gaziarzowi ustawić "co by mi panie najmniej spolił i bym chcioł jak najmnij piniendzy wydawać na jazde" zapamiętaj i przynajmniej ty nie powielaj dalej plotki, bo teraz ci przedstawię stan faktyczny: silnik pracując na ubogiej mieszance zawsze ma większą temperaturę w komorach spalania niezależnie od rodzaju paliwa, czy to gaz, czy benzyna czy ropa, zbyt uboga mieszanka powoduje znaczny wzrost temperatury spalania (za dużo tlenu w zbyt dużej ilości powietrza względem ilości paliwa) jeżeli gaz masz prawidłowo wyregulowany, to NIGDY ci nie wypali zaworów! gaz jest lepszym paliwem od benzyny, bo jest kaloryczniejszy - ma 110oktan, a benzyna jeszcze u nas ochrzczona ile ma? teoretycznie 95, w praktyce ok. 90 znam osobiście 2 auta flotowe i to wątpliwej marki bo daewoo oba lanosy mają przejechane ponad 300tyś km z czego ok. 250tys km na gazie - ledwo się skończyła gwarancja i został załozony gaz jak na razie pierdzieli sie wszystko, oprócz silnika - drobne i normalne rzeczy przy silnikach robia, tak jak każdy z nas, natomiast reszta prawie w całości powymieniana - zawieszenia, skrzynie biegów... wypalanie zaworów na LPG bierze się tylko i wyłącznie z głupoty i chytrości właścicieli aut - skoro może palic 10 zamiast 12 to niech pali 10 i to jest błąd należy się opierać na dokładnych wskazaniach sondy która daje informację o składzie spalin, a nie opierać się na kieszeni debila, który własne gówno zezre, aby tylko zaoszczędzić, a później jeszcze łazi i pieprzy głupoty, że lpg niszczy silniki... żal mi takich ludzi po prostu nigdy nie wierz we wszystko co widzisz i nigdy nie wierz we wszystko co słyszysz po prostu opieraj się na faktach, czyli idź do gaziarza i zapytaj albo spytaj kogoś, kto ma normalne podejście do rzeczy a nie zachowuje się jak liczykrupa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 znam osobiście 2 auta flotowe i to wątpliwej marki bo daewoo oba lanosy mają przejechane ponad 300tyś km z czego ok. 250tys km na gazie Ja również miałem daewoo ale nubirke i była zagazowana , miała prawie 200tys. i śmigała ze hej i tak tez ja sprzedałem. wypalanie zaworów na LPG bierze się tylko i wyłącznie z głupoty i chytrości właścicieli aut - skoro może palic 10 zamiast 12 to niech pali 10I tak samo ludzie robią z silnikami diesla,ostatnio mój wujaszek zaczął narzekać na golfika 3 1.9tdi ze mu silniczek nie chce chodzić.Ale od 6 miesięcy zaczął jeździć na opale bo taniej.I tanizna wyszła!ArKos święta racja.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 aha oki aa mam do was jeszcze jedno pytanie związane z głowicą po przejechaniu tych 1500km jak ją dokręcić ? kolejność śrub jakiś schemat i słyszałem ze kluczem hydraulicznym czy jakoś tak i na nim się ustawia siłę co tam na nim ustawić jeszcze nigdy tego nie robiłem a pewnie podjadę do kolegi a klucz muszę pożyczyć bo nie ma i chce się tego dowiedzieć co i jak jak będzie mi dokręcał żeby mu powiedzieć co i jak proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 kapusta, kolejność dokręcania jest podawana w stopniach 25Nm +90st. +90st. + 90st. + 45st. Rób małe przerwy między dokręceniami i powinno być dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kapusta Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 a jakie śruby kolejność ? może jakieś zdjęcie albo schemat ... a co jak się nie da aż tyle dokręcić ?? młotek i jazda czy co ?? co wtedy ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27033-wa%C5%82ki-rozrz%C4%85du-20-16v/#findComment-107122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.