Skocz do zawartości

Wałki rozrządu [2.0 16v]


Gość kapusta

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam dwa pytania do was.

1. czy wałki rozrządu przy silniku 2.0 16v dohc 150 koni są takie same i czy pomylenie ich jest problemem i potem się nie ustawi prawidłowo rozrządu ?

2. regenerowałem głowice przy tym silniku i jak mam teraz jeździć?

czy mogę jeździć jak zawsze sportowo można tak powiedzieć i agresywnie czy spokojnie do iluś tam kilometrów

proszę o odpowiedz pozdrawiam użytkowników

 

zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

1. czy wałki rozrządu przy silniku 2.0 16v dohc 150 koni są takie same i czy pomylenie ich jest problemem i potem się nie ustawi prawidłowo rozrządu ?

nie - są inne

wydechowy jest dłuższy

 

2. regenerowałem głowice przy tym silniku i jak mam teraz jeździć?

czy mogę jeździć jak zawsze sportowo można tak powiedzieć i agresywnie czy spokojnie do iluś tam kilometrów

są różne szkoły

ja preferuję w miarę spokojną jazdę czyli normalna przez ok 1000km

po 1000km dociągnąć śruby głowicy po 60* i jazda

uszczelka głowicy układa się pareset kilometrów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na gazie wypala zawory

matko święta... następny

 

ziom, słuchaj pierdół to daleko zajedziesz

 

takie pierdoły prawią leszcze, co by sobie dupę szkłem wytarli, żeby zaoszczędzić na papierze toaletowym

 

nie dość, że założył gaz żeby taniej było, to jeszcze kazał gaziarzowi ustawić "co by mi panie najmniej spolił i bym chcioł jak najmnij piniendzy wydawać na jazde"

 

zapamiętaj i przynajmniej ty nie powielaj dalej plotki, bo teraz ci przedstawię stan faktyczny:

 

silnik pracując na ubogiej mieszance zawsze ma większą temperaturę w komorach spalania

niezależnie od rodzaju paliwa, czy to gaz, czy benzyna czy ropa, zbyt uboga mieszanka powoduje znaczny wzrost temperatury spalania (za dużo tlenu w zbyt dużej ilości powietrza względem ilości paliwa)

 

jeżeli gaz masz prawidłowo wyregulowany, to NIGDY ci nie wypali zaworów!

 

gaz jest lepszym paliwem od benzyny, bo jest kaloryczniejszy - ma 110oktan, a benzyna jeszcze u nas ochrzczona ile ma?

teoretycznie 95, w praktyce ok. 90

 

znam osobiście 2 auta flotowe i to wątpliwej marki bo daewoo

oba lanosy mają przejechane ponad 300tyś km z czego ok. 250tys km na gazie - ledwo się skończyła gwarancja i został załozony gaz

jak na razie pierdzieli sie wszystko, oprócz silnika - drobne i normalne rzeczy przy silnikach robia, tak jak każdy z nas, natomiast reszta prawie w całości powymieniana - zawieszenia, skrzynie biegów...

 

wypalanie zaworów na LPG bierze się tylko i wyłącznie z głupoty i chytrości właścicieli aut - skoro może palic 10 zamiast 12 to niech pali 10

i to jest błąd

należy się opierać na dokładnych wskazaniach sondy która daje informację o składzie spalin, a nie opierać się na kieszeni debila, który własne gówno zezre, aby tylko zaoszczędzić, a później jeszcze łazi i pieprzy głupoty, że lpg niszczy silniki...

 

żal mi takich ludzi po prostu

 

nigdy nie wierz we wszystko co widzisz i nigdy nie wierz we wszystko co słyszysz

po prostu opieraj się na faktach, czyli idź do gaziarza i zapytaj

albo spytaj kogoś, kto ma normalne podejście do rzeczy a nie zachowuje się jak liczykrupa :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

znam osobiście 2 auta flotowe i to wątpliwej marki bo daewoo

oba lanosy mają przejechane ponad 300tyś km z czego ok. 250tys km na gazie

Ja również miałem daewoo ale nubirke i była zagazowana , miała prawie 200tys. i śmigała ze hej i tak tez ja sprzedałem.

wypalanie zaworów na LPG bierze się tylko i wyłącznie z głupoty i chytrości właścicieli aut - skoro może palic 10 zamiast 12 to niech pali 10

I tak samo ludzie robią z silnikami diesla,ostatnio mój wujaszek zaczął narzekać na golfika 3 1.9tdi ze mu silniczek nie chce chodzić.Ale od 6 miesięcy zaczął jeździć na opale bo taniej.I tanizna wyszła!ArKos święta racja.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha oki

aa mam do was jeszcze jedno pytanie związane z głowicą

po przejechaniu tych 1500km jak ją dokręcić ? kolejność śrub jakiś schemat i słyszałem ze kluczem hydraulicznym czy jakoś tak i na nim się ustawia siłę co tam na nim ustawić jeszcze nigdy tego nie robiłem a pewnie podjadę do kolegi a klucz muszę pożyczyć bo nie ma i chce się tego dowiedzieć co i jak jak będzie mi dokręcał żeby mu powiedzieć co i jak

proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

kapusta, kolejność dokręcania jest podawana w stopniach

25Nm +90st. +90st. + 90st. + 45st.

Rób małe przerwy między dokręceniami i powinno być dobrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności