ja37 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Normalnie nie wiem, co to może być. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif Z chęcią bym sam zobaczył, ale poczekajmy na lepszą pogodę, to jakoś może się zobaczy na spocie pod migiem. A może ten komp tak ma, że nie miga, jak nie ma błędów? Spróbuj sztucznie mu zaaplikowac błąd przez odłączenie na przykład przepływki i dopiero sprawdzić błędy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-93256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 może masz racje ale nawet 12 nie wybija a to powinien A tez jest dziwne ze check się nie pali (a powinien) bo śmigam bez podpiętego czujnika położenia przepustnicy......bo jak go załączę to to auto cholerka bierze i nie idzie zapala się po pewnym czasie dopiero na LPG. Gdy podłącze go to i na PB się zapali ale muszę przegazować a to nie takie łatwe wtedy bo ledwo go wkręcę na 2000 obrotów nie mówiąc już o jechaniu bo tego się nie da.....ehhhh sobota trzeba się napić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-93217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Niedawno kumpel miał tak samo w c20ne w astrze. też jeździł z odpiętym TPS, bo inaczej się nie dało jechać. Okazało się, że przepływkę miał padniętą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-92944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Przepływka wymieniona ale czy sprawna na 1000% hmmm nie wiem nie mogę sprawdzić wiadomo dlaczego ale autko gaśnie jak ją odłącze na PB to chyba raczej działa..... koleś też mówił ze na 100% jest oki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-92662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Może sprawdź przepływkę i wtyczkę. Pin 4 z masą 0Ω 3 i masa - 5V 2 i 4 (klapka zamknięta) - 0,1-0,3V 2 i 4(klapa otwarta) - 4,5-5V 4 i 5 przy 0°C - 4800-6600Ω 20°C - 2200-2800Ω 40°C - 1000-1400Ω   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-92634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 a można by tak zrobić że zamiast w kostce diagnostycznej spinać A i B to zrobić tak przy kompie????Patrząc na kolory to będzie to chyba pin 4-5 ale mogę się mylić i nie pobić mnie za to pytanie Bo może kabelek jest walnięty a ja tego nie widzę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-91160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Nie sądzę, że to pomoże, jednak check działa, sprawdzałeś przecież. A przy kompie też można, nic nie stoi na przeszkodzie, tyle, że ci to nic nie da.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-91135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maly820 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 oki to nie próbuje to zostaje bez diagnostyki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/27932-diagnostyka-calibra/page/6/#findComment-91112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.