Gość piio2 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Jest to spowodowane małą chłodnicą(mniejszą wydajnością w skutek eksploatacji tj.zakamienienie zmniejszenie średnicy przepływu, słabsza przewodność) aczkolwiek wystarczającej do normalnego użytkowania przy sprawnym wentylatorze chłodnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-65210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cubuś Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Chłodnicę mam nową, więc zakamieniona raczej nie jest. A nie odzywam się za często z braku czasu, wybaczcie:D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-65199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Mi przy c20ne starczała chłodnica z x14sz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-65161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 ...No więc ja już nie muszę się upewniać i robić np testu obecności spalin w płynie, o którym myślałem miesiąc temu. Od niedawna (ostatnie 2 tyg) mam objawy, które nie pozostawiają żadnych wątpliwości - zimny silnik nie pali na wszystkie cylindry przez pierwszych kilka sekund (dla początkujących niewtajemniczonych - pojawia się woda w którymś cylindrze i póki jej nie przepali to silnikiem telepie), poza tym ubytek wody z małego zmienił się w dolewanie wody do zbiorniczka dokładnie co 2 dni ... no i poza tym objawy o których była już mowa wcześniej -- Czyli albo UPG albo pęknięta głowica. ...oczywiście mam nadzieje że to będzie to pierwsze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-60192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 pojawia się woda w którymś cylindrze i póki jej nie przepali to silnikiem telepie)Takie objawy też są jeśli jest przebicie na przewodach WN. Jeśli jest woda w cylindrze to ciężko silnik obrócić Może być nawet taka sytuacja że silnika nie obrócisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-60120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 no i wreszcie znalazłem czas na zdjęcie czapy -zresztą nie miałem wyjścia, wodę chlał jak smok na kacu i chmura białego dymu z tyłu. Od razu po zdjęciu głowicy było widać na który cylinder dostawała się woda - jeden z tłoków oraz zawory nad nim (4 cylinder) były bardzo ładnie wymyte. Zatem nowa UPG już leży na bloku, głowica szczelna i po planowaniu, przepłukałem też chłodnicę i mam nadzieję, że w przeciwieństwie do autora tematu nie będę się już musiał zastanawiać czemu dalej się tak grzeje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-58675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peck Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Panowie ja temat kończę. Reasumując w moim przypadku przejeździłem 2008,09,10 r. i nic się nie stało - pewnie w 11 r., też nic się nie wydarzy. W moim oplu tak jak wcześniej gdzieś pisałem problem jest na linii czujnik w kolektorze-przewody-deska i tyle. Było posłuchać kilku dobrych "magików", którzy radzili po sprawdzeniu samochodu zostawić temat (bo wszystko z nim w porzo), a nie frustrować się wskazówką. A tak to wydało się sporo kasy i tyle. No ale pozdro dla wszystkich uczestniczących w dyskusji, czytających, i miejmy nadzieję że komuś te posty pomogły. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-37085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 peck, może nawet o tym nie wiesz, ale może miałeś zmieniane zegary. W astrze F były jakoś 2 rodzaje, może dlatego ci wskazówka oszukiwała.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-37080 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peck Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 ja37, jeżeli chodzi że ktoś mi podmienił to nie ma takiej opcji bo zawsze jestem przy samochodzie w czasie naprawy, inna sprawa nie wiem o jakie 2 rodzaje Ci chodzi w "polskich F-kach" montowane były zegary wersja bez obrotomierza w ostatnich latach produkcji albo nawet chyba jak classica zaczęli robić w Gliwicach to nie wiem czy nie szły od początku te bez obrotka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-37072 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Nie napisałem "podmienił". Nie wiem, czy jesteś 1 właścicielem, dlatego dałem tezę,że ktoś zmienił. Mi chodzi o różnicę we wskaźniku temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/28615-grzanie-silnika-2-letnia-ciekawostka/page/11/#findComment-36956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.