Skocz do zawartości

Filtr cząsteczek stałych-DPF


Gość zylmarcin

Rekomendowane odpowiedzi

Orbit, nie wiem jak w 1.7 ale w 1.9 do 2007 byly 2 czujniki, potem 1. dosc znanym problemem jest pekniecie przewodu od filtra do czujnika. wtedy prowadzi latwo do zapchania filtra - bo czujnik wciaz daje sygnal ze nasycenie w normie...

raczej nie w druga strone, ale mozna sobie wyobrazic sytuacje ze walniety czujnik daje zly sygnal (ale w zakresie pracy, wiec komp nie wykrywa tego jako awarii czujnika) co komp odczytuje jako powod do wypalania...

jak sprawdzic czunik, jak komp nic nie wykrywa? no chyba podpiac fejs i sprawdzic wskazania z dpf'em oraz przy odpietym dpf'ie. nic innego nie przychodzi mi do glowy. ale moze mechanicy cos poradza lepiej :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

hmmm. ciekawe co moze byc u mnie , DPF zaczał sie wypalac co 200 km w miescie , a mam przejechane 17,000 km, ale taka sytuacja jest od mniej wiecej kilku tys Km . , chyba musze zaliczyc ASO .. tylko z pewnoscia bedą chcieli mnie spałwiac, twierdzac ze to normalne , a jak wiemy to normalne nie jest

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF zaczał sie wypalac co 200 km w miescie

sam sobie odpowiedziales :beer: byc moze gdzies jeszcze jest jakis problem, np cos z egr'em wtryskiem,paliwem... bez kompletnej diagnozy live nic nie zrobisz...

masz gwarancje to uderzaj do aso

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz lampka od emisji spalin zgasła ale za to zapalila sie lampka od ESP... ?

Juz kużwa nie wiem co to może być pożniej zczytam błędy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie DPF automatyczne wypala się po spaleniu około 40 litrów ropy i przeważnie w momencie gdy się spieszę do roboty.

A jeszcze mam pytanko co do przegonienia autka. Zrobić to jak zauważę, że wypala się filtr czy niezależnie od tego?

 

Zdrówko

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są moje kody może ktoś pomoże mi je odczytać ?

ECN 062101

ECN 007071

... 50074

... 38008

... 110908

Mam nadzieje ze dobrze przepisałem.

Trochę dużo tego aż strach pomyśleć co to może być

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze mam pytanko co do przegonienia autka. Zrobić to jak zauważę, że wypala się filtr czy niezależnie od tego?

 

najlepiej jak sie zaczelo wypalanie albo jak wiesz ze ma wkrotce sie zaczac. ale jesli od pewnego czasu wypalanie nie zakanczalo sie samoczynnie a bylo wymuszone trybem jazdy to IMVHO warto wybrac sie z zona/dziewczyna/chlopakiem/mezem/dzieciakami gdzies na narty albo ciepla kawe/herbate :beer:

zwyczajnie dobrze jest od czasu do czasu przepalic/pogonic diesla... to dobre i dla dpfa i dla turbiny...

 

ECN 062101

ECN 007071

... 50074

... 38008

... 110908

to odpowiednio

P 0621

P 0070

P 0500

P 0380

P 1109

a teraz wrzuc te hasla w wyszukiwarke forumowa :beer: (szukaj "P 0500" lub samo "0500")

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

zbyszek670, bo to i same serwisy do konca nie wiedza :lol: a czy u ciebie nie bylo problemow z czujnikiem?

U mnie walną EGR i to spowodowało zapchanie DPF-a.

Orbit, nie wiem jak w 1.7 ale w 1.9 do 2007 byly 2 czujniki, potem 1

Tak zgadza się, u mnie są dwa czujniki, czujnik różnicowy i temperatury.

U mnie DPF automatyczne wypala się po spaleniu około 40 litrów ropy i przeważnie w momencie gdy się spieszę do roboty.

A jeszcze mam pytanko co do przegonienia autka. Zrobić to jak zauważę, że wypala się filtr czy niezależnie od tego?

Przeganiaj go zawsze jak masz okazję a nie będziesz miał problemu z DPF-em, ostatnio jak jeździłem dużo po mieście a akurat trafiła się trasa to go pogoniłem i wypalanie się zainicjowało :lol: i na razie jest spokój.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

zbyszek670 napisał/a:

u mnie są dwa czujniki, czujnik różnicowy i temperatury.

 

tzn masz 4 czujniki?

z ktorego roku masz silnik?

Z tego co się orientuje to czujnik temperatury jest jeden i on wchodzi w DPF a czujnik różnicowy są dwa-jeden przed a drugi za DPF. Mój silnik jest z lipca 2004r.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności