Gość spewak Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam wszystkich bardzo serdecznie i pozdrawiam. Mam pytania związane z turbosprężarką w samochodzie jw. 1. Czy komuś wyje ta turbina w zakresie obrotow silnika 1,7 - 2,1 ?, takie chrakterystyczne uuuuuu 2. Jakiego producenta jest ta turbina? 3. Może ktoś się podzieli informacjami jakie przebiegi udało się osiągnąć do regeneracji turbiny w silnku opla astry2 1,7 dti isuzu kod silnika y17dt Z góry dziekuję za pomoc. nowa turbine mozna kupic za 1400zl do tego modelu,wielokrotnie byly na allegro w tej cenie zupelnie nowe i z gwarancja Masz dostęp do jakiegoś innego allegro chyba   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ach te turbiny. Fajna sprawa te przyśpieszenia i nie fajna sprawa te problemy z nimi. Dzwoniłem do zakładu gdzie robią turbiny gość dokładnie pytał jaki silnik i powiedział że niema tam garreta (sam już niewiem teraz), zapytał mnie ile ma przejechane, ja mówie 171 tys km a on na to i tak dużo jak na tą turbinę, a to mnie pocieszył. Wytłumaczyłem co i jak. Powiedział że koszt 700-1300 złotych (niemała rozbieżność).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 japonce maja turbiny hitachi a nie garretty. A z tym przebiegiem to pitoli ze az szkoda gadac. Spokojnie dozywa 300 tys km ale mozna zajechac nowa w tydzien jak sie wie jak to zrobic a mozna jezdzic rozsadnie i posmigac 500 tys km bez problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83846 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Hitachi? Teraz już nie wiadomo jaka. Czy jest ktoś kto na 100% wie jaka w tym silniku jest turbina?? Mój znajomy robił w tym silniku turbinę przy 190 tys km. Fachowcy twierdzą że to nie najlepsze turbiny (ponoć cienkie ośki i coś tam), jedno jest pewne mówią że te turbiny to nie takie które były kiedyś w samochodach np vw z połowy lat 90-tych, tamte były ponoć nie do zdarcia. A tak na marginesie jak można wykończyć nowe turbo w tydzień?, to chyba nierealne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Hitachi? Teraz już nie wiadomo jaka. Czy jest ktoś kto na 100% wie jaka w tym silniku jest turbina?? Mój znajomy robił w tym silniku turbinę przy 190 tys km. Fachowcy twierdzą że to nie najlepsze turbiny (ponoć cienkie ośki i coś tam), jedno jest pewne mówią że te turbiny to nie takie które były kiedyś w samochodach np vw z połowy lat 90-tych, tamte były ponoć nie do zdarcia. A tak na marginesie jak można wykończyć nowe turbo w tydzień?, to chyba nierealne. Według EPC numer katalogowy twojej kutbiny to 50 60 012. Idąc dalej po tym numerku jest to turbina Features DescriptionCorsa TD Turbo ModelTD025M Engine ManufacturerOpel Displacement1.7/4L FuelDI D ManufacturerMitsubishi A jak zajechac prosto . Wyjmij filtr powietrza. Zamontuj nową turbinkę. Na zimnym silniku od startu kręc pod 4 tys. Zrób tak około 15 km a potem wracając rozkręć ją znow do około 4 tyś. Zatrzymaj sie i wyłącz silnik. Powyższe powtórz kilka-kilkanaście razy i turbina zacznie sie psuc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Czyli jednak nie garret, tylko mitsubischi, a szkoda. Ala tak się zastanawiam czy rzeczywiście te turbiny jakościowo odbiegają od innych. Pytałem znajomego tego który regenerował. Powiedział mi że zakład w którym robił turbinę nie miał o tych turbinach najlepszego zdania, mówił że dla przykładu gość pokazał mu wirniki turbin do jego czyli silnik Y17dt , oraz do vw i jakąś jeszcze jedną ponoć różnica w średnicy była ogromna (dlatego gość mu pokazał te wirniki bo on maił ukręcony wirnik). Ale powiedział mi że gość go pocieszył bo powiedział mu że są jeszcze dużo gorsze takie które nie wytrzymują ponoć nawet 50 tys. km, że padają na potęgę) Proponuję zrobić wykaz komu już padłą turbina w 1.7dti (y17dt) i przy jakim przebiegu, oraz kto ma nakręcone już dosyć dużo i dalej śmiga (tylko żeby było to wiarygodne) Co Wy na to?, będziemy mieć opinie wielu użytkowników co zapewne będzie bardziej obiektywne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paull Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Proponuję zrobić wykaz komu już padłą turbina w 1.7dti (y17dt) i przy jakim przebiegu, oraz kto ma nakręcone już dosyć dużo i dalej śmiga (tylko żeby było to wiarygodne) Co Wy na to?, będziemy mieć opinie wielu użytkowników co zapewne będzie bardziej obiektywne. Turbina oryginalna 390 000km po ostrej jeździe na autobahnie zawsze jak dojeżdżam do postoju - luz i 1 min pozostawiam na wolnych obrotach silnik - aby się schłodziła. Po zapaleniu czasami delikatnie gwiżdże - delikatnie przegazuje i już spokój. PS. Nigdy po ostrej jeździe nie wyłączam natychmiast silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jednak po sprawdzeniu okazuje sie ze isuzu w AG ma garretta TD025 czyli jednak nie japonczyk. Z jednej strony dobrze bo przynajmniej nie bedzie kosztowac majatku ale czy taka super wytrzymala to nie wiem. Garretty tez robione byly w roznych krajach i zalezy skąd to tez byla rózna wytrzymalaosc ich.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jeżeli to rzeczywiście garret to dobrze. Ale czy napewno? A czy wszystkie y17dt miały tego garreta? Oglądałem na allegro używane turbiny do y17dt i jakoś nie zauważyłem na nich charakterystycznego napisu garret na obudowie. Teraz to już całkowicie jestem zdezorientowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ludzie, ile razy można pisać że silnik Y17DT czyli 1.7 DTI Isuzu, nie mają żadnego gareta, tylko Mitsubishi TD025M. Oto linki z googli: link Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29710-turbina-astra-2-17-dti-isuzu-y17dt/page/2/#findComment-83349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.