Skocz do zawartości

turbina astra 2 1,7 dti isuzu (y17dt)


Gość pinio-78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie i pozdrawiam.

Mam pytania związane z turbosprężarką w samochodzie jw.

1. Czy komuś wyje ta turbina w zakresie obrotow silnika 1,7 - 2,1 ?, takie chrakterystyczne uuuuuu

2. Jakiego producenta jest ta turbina?

3. Może ktoś się podzieli informacjami jakie przebiegi udało się osiągnąć do regeneracji turbiny w silnku opla astry2 1,7 dti isuzu kod silnika y17dt

Z góry dziekuję za pomoc.

nowa turbine mozna kupic za 1400zl do tego modelu,wielokrotnie byly na allegro w tej cenie zupelnie nowe i z gwarancja

Masz dostęp do jakiegoś innego allegro chyba :urodziny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ach te turbiny. Fajna sprawa te przyśpieszenia i nie fajna sprawa te problemy z nimi.

Dzwoniłem do zakładu gdzie robią turbiny gość dokładnie pytał jaki silnik i powiedział że niema tam garreta (sam już niewiem teraz), zapytał mnie ile ma przejechane, ja mówie 171 tys km a on na to i tak dużo jak na tą turbinę, a to mnie pocieszył:?:. Wytłumaczyłem co i jak. Powiedział że koszt 700-1300 złotych (niemała rozbieżność).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

japonce maja turbiny hitachi a nie garretty. A z tym przebiegiem to pitoli ze az szkoda gadac. Spokojnie dozywa 300 tys km ale mozna zajechac nowa w tydzien jak sie wie jak to zrobic a mozna jezdzic rozsadnie i posmigac 500 tys km bez problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hitachi? Teraz już nie wiadomo jaka.

Czy jest ktoś kto na 100% wie jaka w tym silniku jest turbina??

Mój znajomy robił w tym silniku turbinę przy 190 tys km. Fachowcy twierdzą że to nie najlepsze turbiny (ponoć cienkie ośki i coś tam), jedno jest pewne mówią że te turbiny to nie takie które były kiedyś w samochodach np vw z połowy lat 90-tych, tamte były ponoć nie do zdarcia.

A tak na marginesie jak można wykończyć nowe turbo w tydzień?, to chyba nierealne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hitachi? Teraz już nie wiadomo jaka.

Czy jest ktoś kto na 100% wie jaka w tym silniku jest turbina??

Mój znajomy robił w tym silniku turbinę przy 190 tys km. Fachowcy twierdzą że to nie najlepsze turbiny (ponoć cienkie ośki i coś tam), jedno jest pewne mówią że te turbiny to nie takie które były kiedyś w samochodach np vw z połowy lat 90-tych, tamte były ponoć nie do zdarcia.

A tak na marginesie jak można wykończyć nowe turbo w tydzień?, to chyba nierealne.

Według EPC numer katalogowy twojej kutbiny to 50 60 012.

Idąc dalej po tym numerku jest to turbina

 

Features

 

DescriptionCorsa TD

Turbo ModelTD025M

Engine ManufacturerOpel

Displacement1.7/4L

FuelDI D

ManufacturerMitsubishi

 

A jak zajechac prosto .

Wyjmij filtr powietrza. Zamontuj nową turbinkę. Na zimnym silniku od startu kręc pod 4 tys. Zrób tak około 15 km a potem wracając rozkręć ją znow do około 4 tyś. Zatrzymaj sie i wyłącz silnik.

 

Powyższe powtórz kilka-kilkanaście razy i turbina zacznie sie psuc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak nie garret, tylko mitsubischi, a szkoda.

Ala tak się zastanawiam czy rzeczywiście te turbiny jakościowo odbiegają od innych.

Pytałem znajomego tego który regenerował. Powiedział mi że zakład w którym robił turbinę nie miał o tych turbinach najlepszego zdania, mówił że dla przykładu gość pokazał mu wirniki turbin do jego czyli silnik Y17dt , oraz do vw i jakąś jeszcze jedną ponoć różnica w średnicy była ogromna (dlatego gość mu pokazał te wirniki bo on maił ukręcony wirnik).

Ale powiedział mi że gość go pocieszył bo powiedział mu że są jeszcze dużo gorsze takie które nie wytrzymują ponoć nawet 50 tys. km, że padają na potęgę)

 

Proponuję zrobić wykaz komu już padłą turbina w 1.7dti (y17dt) i przy jakim przebiegu, oraz kto ma nakręcone już dosyć dużo i dalej śmiga (tylko żeby było to wiarygodne)

Co Wy na to?, będziemy mieć opinie wielu użytkowników co zapewne będzie bardziej obiektywne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić wykaz komu już padłą turbina w 1.7dti (y17dt) i przy jakim przebiegu, oraz kto ma nakręcone już dosyć dużo i dalej śmiga (tylko żeby było to wiarygodne)

Co Wy na to?, będziemy mieć opinie wielu użytkowników co zapewne będzie bardziej obiektywne.

Turbina oryginalna 390 000km po ostrej jeździe na autobahnie zawsze jak dojeżdżam do postoju - luz i 1 min pozostawiam na wolnych obrotach silnik - aby się schłodziła. Po zapaleniu czasami delikatnie gwiżdże - delikatnie przegazuje i już spokój.

PS. Nigdy po ostrej jeździe nie wyłączam natychmiast silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak po sprawdzeniu okazuje sie ze isuzu w AG ma garretta TD025 czyli jednak nie japonczyk. Z jednej strony dobrze bo przynajmniej nie bedzie kosztowac majatku ale czy taka super wytrzymala to nie wiem. Garretty tez robione byly w roznych krajach i zalezy skąd to tez byla rózna wytrzymalaosc ich.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to rzeczywiście garret to dobrze. Ale czy napewno? A czy wszystkie y17dt miały tego garreta?

Oglądałem na allegro używane turbiny do y17dt i jakoś nie zauważyłem na nich charakterystycznego napisu garret na obudowie.

Teraz to już całkowicie jestem zdezorientowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności