Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Już jest wizyta zamówiona na jutro takze bedzie wiadomo ale wiem jedno na pewno nie zatankuje juz na Orlenie bo od tego mi sie ten problem zaczął no i ten nieszczesny EGR ktory jest zmora Opli.

 

Co do EGRa to jeśli w porę (czyt. gdy jest w pełni sprawny) go wyczyścisz i zaślepisz to potem nie będzie problemu :wink: Ja na szczęście mam jeden z tych najlepiej udanych silników Opla bez tego bzdeta :wink: Jak będziesz znał błędy pisz od razu to będziemy szukać przyczyn.

 

I wiadomo co było przyczyną zatkał się oczywiście nasz ukochany EGR. No ale został odrazu wyczyszczony. Niestety zostałem niemile zaskoczony że tak szybko się zatkał. Jestem ciekaw czy to właśnie od paliwa, elektryk mówił że to przypadek ale sam nie wiem. W każdym razie zamierzam od teraz sam czyścić to badziewie. Boje się że silnik zaczął brać olej(sąsiad mówi że te silniki lubią wypić oleju) i właśnie przez branie oleju też może się zatykać EGR.

 

Jeśli masz sprawny i czysty EGR a chcesz mieć z nim spokój to go poprostu zaślep :) Co do brania oleju jeśli zje Ci litr 5000 km to jest to normalna wartość przy 12 letnik silniku chyba że jest np 4 lata po kapitalce to nie powinien brać za dużo.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności