Gość marekw Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Czytam że taki objaw to niedomaganie jednak świec , ktoś mnie wprowadza w błąd. Były Seaty Ibizy z podobnym systemem że poniżej 7-8 stopni dopiero rozgrzewały teraz podgrzewanie jest także podczas pracy. Wszyscy mówią ze kontrolka (sprężynka) zapal im się i każdy szuka jej u mnie...... w instrukcji pisze jednak że raczej gdy jest zimno to błyśnie i tak jest.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-47680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 No ja też bym obstawiał świece albo ich sterowanik o ile ww rzeczy są   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-47637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 kontrolka od świec może zapalać się też jak są problemy z wtryskami,generalnie świece grzeją nawet jak kontrolka nie świeci,chodzi o normy spalania co do paliwa,kilka razy w tygodniu mijam punkt gdzie tankowane są cysterny i w kolejce do jednego "kranu"stoją cysterny orlen,BP,shell,orlen,no name,orlen,statoil itd więc chyba nie ma co panikować i popadać w paranoje środki do czyszczeni układu paliwowego nic nie dają przerabiałem ostatnio temat w dość mocny sposób teraz do zwykłego paliwa leję to http://allegro.pl/kleen-flo-wielofunkcyjny-dodatek-do-oleju-gratis-i1214891509.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-47593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Właśnie ugaduję sie na wymianę świec 87 zł szt napiszę co z tego wyjdzie. Dziś odpalanie na 4ry razy, na dworze 15 st ale auto stało ze 20 h (i w nocy było 5st) Ftnałem tabliczkę w komorze silnika po stronie pasażera, tam sa różne wagi i numery, w kwardacie oznaczenie 1.00 nie wiem czy to ta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-46453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jimixxx1 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Ta...Raczej nie masz DPF,czyli fart...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-46365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A gdzies na forum było, że ta cyferka zgadza się tylko dla silnika 1,9...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-46359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel52 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Też mam problem z odpalaniem Mery 1,7 CDTI 2004r. układ zasilania Denso. Wielu użytkowników już to przerabiało, podobno siada zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia. Koszt zakupu ok. 570 zł. Na razie nie wymieniam zaworu bo nie jestem przekonany, że to jego wina. Podobno receptą na jego sprawdzenie jest podłączenie do zimnego samochodu kompa i sprawdzenie podczas odpalania ciśnienia w układzie wysokiego ciśnienia. Ja podejrzewam, że kłopoty może sprawiać zapowietrzanie się układu paliwowego, cofanie się paliwa do zbiornika. Im dłużej samochód stoi i im jest zimniej tym gorzej pali. Wymieniłem u siebie filtr paliwa, był bardzo zabrudzony, ale nic nie pomogło. Nie mogę znaleźć schematu układu paliwowego w Z17DTH (jeśli ktoś to ma, to proszę wrzucić na forum). Ale wydaje mi się, że nie ma w nim elektrycznej pompy paliwa niskiego ciśnienia (na pewno nie ma jej w zbiorniku), to powinno eliminować problem braku paliwa podczas odpalania. W desperacji rozważam założenie zaworu zwrotnego przed filtrem paliwa lub dodatkowej pompki paliwa. Jest jeszcze kilku forumowiczów, którzy drapią się po głowie w związku z tym problemem. Może wspólnymi siłami znajdziemy rozwiązanie zanim przyjdzie zima. Problem rozwiązany - zawrór SCV wymieniony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-46089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 nie wiem czy dodatkowa pompka do dobry pomysł,może ona hamować dopływ ,a ze względu na duże ciśnienie nic chyba nie powinno być przed pompą (tak mi się zdaje)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-45897 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Wczoraj pewien doświadczony samochodziarz powiedział mi że jeśli mam źle działające odpowietrzanie zbiornika to robi się podciśnienie i odkręcenie korka wlewu będzie skutkowało syknięciem. Jednak nie syknęło więc to nie to. Wg niego także im zimniej i dłużej auto stoi ponoć cofa się paliwo, zobaczymy....... W pewnym obleganym serwisie w Gliwicach zaproponowali mi postawienie auta na noc żeby na zimno podpiąć jak przedmówca wspomina. Terminy odległe więc też zobaczymy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-45870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Właśnie czytam o tych zaworach przy pompie. Nie wiem jakiej firmy mam u siebie zdaje się że występują 2 rodzaje tego Denso. Mam nadzieję że to nie to bo u mnie jak odpali na te 2 sekundy to obroty nie wariują w górę i dól , raczej ich nie ma i gaśnie. No i zawsze odpala choć na sekundę lub kilka, narazie nie było tak żeby rozrusznik kręcił bez zaskoku. Wczoraj zapalił po 2gim kopie już na stałe, 5 godzin stał i odpalił bez problemów za pierwszym. Dziwne te efekty. W sobotę serwis..... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/3/#findComment-45850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.