Skocz do zawartości

problem z silnikiem i kilka innych


Gość fusion1410

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów

Mam kilka problemów z moją asterką F caravan (x17dtl) być może są powiązane ze sobą w jakiś sposób sam narazie nie chcę dłubać dopóki nie ustale mam nadzieję z waszą pomocą do dolega pacjentce :P

ale do rzeczy

1 po nocy problem jest problem z odpaleniem silnika (zapowietrza się) przejrzałem wężyki od wtrysków wyglądają na całe. I tutaj pytanie czy silnik się może zapowietrzyć przez nieszczelną uszczelkę nad klawiaturą mechanik zmieniał i podklejał ją w jakoś w marcu ale znów zaczęła puszczać przeczytałem gdzieś w którymś wątku na forum ze powinien ją inaczej dokręcać czyli od środka do zewnątrz a później i tak podciśnienie ją zassie i będzie ok on natomiast z tego co pamiętam wkręcał każdą śrubę po kolei.

 

2 pedał hamulca działa jakoś bardziej twardo niż zazwyczaj sprawdzałem czy to przypadkiem nie servo ale jak napompuje hamulec i odpalę silnik pedał mięknie wiec servo wykluczam

 

3 nie działa mi obieg wewnętrzny tzn muszę przytrzymać przycisk i wtedy słyszę jak się klapy zamykają ale jak tylko puszcze przycisk klapki opadają spowrotem dodam tylko, że ten mały krążek jest na swoim miejscu i przycisk działa prawidłowo. Sprawdzałem wężyki podciśnienia zarówno przy przycisku jak i na łączeniu pod filtrem pp, i na przewodzie idącym od servo wszystko wygląda na całe pokusiłem się nawet o wymianę tych gumowych łączników przy servo i przy filtrze dalej to samo. I tu nasuwają mi się tylko 2 rzeczy na myśl albo brakuje mi czegoś pod tym przyciskiem od obiegu (tak jakby ten srodkowy bolec był odrobinę za krótki) albo popma vacu zaczyna niedomagać.

 

4 ostatnio również silnik zaczął dziwnie pracować jak nie zawsze ale od czasu do czasu po zmianie biegów na wyższy i próbie przyspieszenia silnik wchodzi na obroty tak jak powinien ale nie przekłada się to na osiągi tzn cieżko mówić o takim zjawisku jak dynamiczne przyspieszenie przy 68 kucach ale jednak samochód nie zbiera się tak jak wcześniej.

 

Bardzo proszę o pomoc i postawienie diagnozy co dolega mojej asterce zanim zacznę jeździć po mechanikach i zanim mój portfel nie osiągnie stanu zerowego.

Z góry dziękuje za każdą pomoc

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale ja mam astrę F (bez klimy w dodatku) nie G w astrze G obieg wew sterowany jest silniczkiem a w F podciśnieniem. jak już pisałem ten mosiężny dysk jest ok dobrze zamontowany i przycisk chodzi jak należy zatrzymuje się w pozycji włączony ale muszę go fizycznie jeszcze docisnąć żeby usłyszeć jak sie te klapki zamykają. przewertowałem to forum od deski do deski a przynajmniej mi się tak wydaje i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania mimo wszystko dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki są na swoich miejscach zarówno przy obudowie filtra jak i przy przycisku jakby spadł ten wężyk gdziekolwiek to po dociśnięciu przycisku tez by sie

obieg nie włączał. może w samym przycisku tkwi problem że nie dociska z tego co pamiętam jak go rozbierałem to na 2 zew. bolcach są założone sprężynki żeby przycisk odbijał po wciśnięciu środkowy bolec jest dłuższy ale u mnie na nim nic nie było może to jest przyczyną tego że nie dociska do końca i dopiero po dociśnięciu przycisku obieg wew. sie włącza dopiero.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności